Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Og så var jeg i DK for at hente min nye RS4 alt virkede ok... Men for en sikker skyld satte jeg min FULD AF LÖGN tester til, for at se om der var fejl og km passede på bilen.. Til min store frygt var den spolet mere ind 50,000 km tilbage,så den skulle jeg ikke ha med hjem... Trist at man skal köbe alverdens udstyr,bare fordi folk er fuld af lögn....

Besvaret

SM: Han er kört til Tyskland med den .. det var en AUT Audi handler der havde solgt den ... Lynge: vi har et progrem i vores pc det er desvörre kun til VAG.og vi har idag bestilt en computer der kan afläse alle fejl og km på alle biler... Men den er desvärre pisse dyr,men det bliver vi jo nöd til når vi skal leve af det :(:(

Besvaret
Lynge: vi har et progrem i vores pc det er desvörre kun til VAG.og vi har idag bestilt en computer der kan afläse alle fejl og km på alle biler... Men den er desvärre pisse dyr' date='men det bliver vi jo nöd til når vi skal leve af det :(:([/quote'] Er det et "anerkendt" program så hvis man købte en import bil at man så evt kunne lave en slags certiffikat på at km tallet er ok som kunne bruges senere hen i salgs øjemed? For jeg er sq godt nok lun på at hente en tysker når tid er ( eller købe Larscph's bimmer :th2: )
Besvaret

Soab: jeg det var en fra 2001..testeren fortalte at der var nogle fejl på bilen og at den var tunet,det var da den ikke ville skrive km at jeg fik kolde föder.. og så ringede jeg til en kammi hos audi i tyskland... han fortalte at den havde väret til service i 2003 og der havde den kört 100,000 km.. Credde: Servicebogen var org og bilen så rigtig fin ud .. Brizz: den nye tester vi har bestilt, skulle kunne noget mere men nu ser vi når den kommer :):)

Besvaret
Og så var jeg i DK for at hente min nye RS4 alt virkede ok... Men for en sikker skyld satte jeg min FULD AF LÖGN tester til, for at se om der var fejl og km passede på bilen.. Til min store frygt var den spolet mere ind 50,000 km tilbage,så den skulle jeg ikke ha med hjem... Trist at man skal köbe alverdens udstyr,bare fordi folk er fuld af lögn....
bittert, men du var så heldig det var jeg ikke :mad::mad:http://www.vagcars.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=69682
Besvaret

Jeg har selv gået og overvejet at købe en eller anden form for bærbar tester. Både til køb af biler i DK men også når jeg finder tyske biler til det danske marked. Den koster vist 57.000 dk i Danmark (har kun set hurtigt på nettet), er der nogen der kender bedre priser (uden at skulle være stor samarbejdspartner med Bosch)?

Besvaret

hej peter kan man tjekke det samme på en BMW? og hvad gør man for at tjekke at den har kørt det der bliver oplyst? ud over naturligvis servicebogen, men den kan jo også være fusket med...

Besvaret

sorry... men ja det burde den vel fortælle en... men kræver jo noget udstyr... hvis man køber hos en forhandler burde han vel lave en udskrift til en?

Jeg hedder godt nok ikke Peter' date=' men det skulle BMW vist kunne tjekke i styreboksen.[/quote']
Besvaret

Rivold: Når du HAR köbt bilen er det bare ned til bmw, Vi köber også testeren for at se div fejl der er på bilen pt når vi köber den..Vi får nästen aldrig hele sandheden at vide .:(:(, det er jo også dejligt at ha den, når vi får indbytnings biler. Folk glemmer jo at fortälle de fejl der er på bilen.. Bare i år har vi betalt ca 80,000 sek på bytte biler så har haft skjulte fejl som en tester ville kunne ha set .:):)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...