Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej i gruppen ! Jeg tænkte på om der var nogen herinde som vidste hvor man henter billig fisk direktre fra kutterne tidlig om morgenen, men gerne det end at betale 140 for 1 kg rødspættefile ? Savner min lokale Korsør havn hehe :) Vh jack

Guest Supermule
Besvaret

Fisk.... Kunne du forestille dig at spise en ko der var slimet, skællet og levede et sted, hvor andre pisser, skider og bader???? Fisk er noget opreklameret.... Hvis det er så sundt, så gi' det til de syge....

Besvaret

Jack: Hvidvins-dampet rødspætte eller havørred...for ikke at tale om en frisk pandestegt skrubbe-filet med smørsovs og nyplukket persille *umm*. :rolleye: Tak for "huske-kagen" - jeg har vist forsømt fisk på min menu i aaaal for lang tid. Det må der gøres noget ved.

Besvaret
Hej i gruppen ! Jeg tænkte på om der var nogen herinde som vidste hvor man henter billig fisk direktre fra kutterne tidlig om morgenen, men gerne det end at betale 140 for 1 kg rødspættefile ? Savner min lokale Korsør havn hehe :) Vh jack
Hvorhenne bor du i sverige, for der hvor jeg bor, kommer der en fiske bil hvert kvartal og de har en hjemmeside, jeg kan bare ikke huske hjemmesiden lige p.t men sender den gerne når jeg kommer hjem. Det fungere ligesom skagenfoods, man kan bestille osv og så kommer de ud med fisken.
Besvaret
Æh...er det bare mig, eller er den "Fuskbilen" suuuper-dyr!(?): Familjelåda: 2060 kr/st Familjelådan är till för dig som vill ha flera olika sorters fisk. Den innehåller 2,5 kg vardera av lax, marulk, torsk, hälleflundra och räkor. Beställer du på internet får du även en kokbok värd 249 kr på köpet.
Besvaret
Var bor du? Är det i Malmö så pröva "hoddorna" mitt emot museet.
Hej Mohlin Det er der nede ved Malmöhus du mener ? Der er i hvertfald noget og det er lige fra baljen, det er bare ikke lykkedes mig at komme i deres åbningstid, er der nogen der kender åbningstiderne der ?
Besvaret

Jeg har hørt en fugl synge om lomma havn , der sku det lade sig gøre at købe lidt sort fisk ...men jeg ved det ikke...er der evt. nogen som kan bekræfte det ?

Besvaret

Michael Ja, det är nere vid Malmöhus, som ju är ett museum. Jag vet inte när de har öppet, tyvärr, men du ska nog komma på morronen. Det är ju privata fiskare, så de har väl öppet när de kommer in med fångsten.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...