Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
ComHem har jo aldrig været kendt for noget videre godt' date=' når det handler om Internet. Har du ikke mulighed for at få igennem andre?[/quote'] Jo,men så bliver det ADSL. Jeg vil hellere vente til vi få vores egen fibernet. Det er klart no.1. Jeg hører at BBB leverer 100mbit til samme pris nu.
Besvaret
Jo' date='men så bliver det ADSL. Jeg vil hellere vente til vi få vores egen fibernet. Det er klart no.1. Jeg hører at BBB leverer 100mbit til samme pris nu.[/quote'] Ak ja, gid man var en af de heldige.. :( Har selv netop bestilt 24mbit ADSL gennem telestikket hos BBB (er ikke blevet leveret endnu, så ved desværre ikke hvad min aktuelle hastighed bliver). Havde vi haft fiber, kunne vi have fået 100mbit til samme pris hos dem :rolleye:
Guest Supermule
Besvaret

Tror sgu godt jeg kunne "nøjes" med 10 mbit ud.... og så 100 ned....mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Besvaret

Rigtigt med BBB og 100 Mb. Dog kniber det med at maile store filer, jeg har efter en forespörgsel fra BBB fået af vide at jeg max kan maile 7 Mb af gangen som de dog vil sätte op til 10 Mb når jeg til marts fåe 100 Mb bredbånd. Så der er da lidt begränsninger

Besvaret
Rigtigt med BBB og 100 Mb. Dog kniber det med at maile store filer, jeg har efter en forespörgsel fra BBB fået af vide at jeg max kan maile 7 Mb af gangen som de dog vil sätte op til 10 Mb når jeg til marts fåe 100 Mb bredbånd. Så der er da lidt begränsninger
Det er jo en af de helt klassiske begrænsninger. Binære attachments i mails har aldrig været optimalt, og er noget Fanden har opfundet.
Besvaret

:thumbdown Ja jeg opdage det först nu da jeg skulle modtage Win Xp Sp2 til en bekendt. det var vist ca. 160 Mb vi måtte skille af og derefter samle igen

Besvaret
:thumbdown Ja jeg opdage det först nu da jeg skulle modtage Win Xp Sp2 til en bekendt. det var vist ca. 160 Mb vi måtte skille af og derefter samle igen
IT-admin-delen i mig skælver allerede...*brrrr* Så store filer skal da på en ftp, eller op på eks. www.rapidshare.de. Alternativt overføres via MSN, ICQ, IRC e.l. Desuden kan SP2 jo hentes hos Microsoft...så hvorfor al den virak?
Guest Supermule
Besvaret

Nej... Det er kun genuine Microsoft produkter og ikke OEM versioner der bliver understøttet.....

Besvaret
Nej... Det er kun genuine Microsoft produkter og ikke OEM versioner der bliver understøttet.....
Ikke OEM? Det lyder lidt mystisk...eftersom de folk der har OEM-versioner, har betalt for styresystemet på lige fod med alle andre. OEM er lige så "Genuine" som VLK-versioner osv.
Besvaret
Ja, men det er Microsofts nye politik.... Versioner der bliver solgt sammen med pc'ere bliver ikke understøttet idet der er mange kopier i omløb... På http://update.microsoft.com kan du læse mere...
Et dybere link ville være ønskværdigt ;) Og jeg kan ikke tro at MS ikke længere vil supportere/opdatere deres OEM-software. Det nægter jeg simpelthen at tro på.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...