Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Vi har som de fleste sådan en 50-turskort over broen, "ØresundPendler", og har i den anledning også benyttet os af muligheden for at få tilknyttet en ekstra brobizz til den. Så kommer spørgsmålet: Kan det virkelig passe, at hver gang familie eller bekendte skal låne den ekstra brobizz, skal man ringe ind til kundeservice, og oplyse dem om nummerpladen på den bil der låner brobizzen? Nogen der har erfaring med at have lånt brobizzen ud uden at ringe ind med nummerpladen "på låneren", og vedkommende er kørt over broen? Hvad har konsekvensen været af dette? Synes det virker lidt molboagtigt, for da jeg i sin tid ringede til kundeservice omkring de muligheder man havde, fik vi netop at vide, at med den ekstra brobizz man kunne få tilknyttet sit abonnement "var der jo ikke langt til at familie og bekendte kunne besøge en". Der blev egentlig ikke nævnt noget med at man skulle ringe ind, hvergang et familiemedlem eller en bekendt skulle låne den. For det bliver da trælst i længden.. :eek:

Guest Supermule
Besvaret

Du behøves ikke længere opgive det regnr der bruger den... De er ligeglade med det...

Besvaret
Du behøves ikke længere opgive det regnr der bruger den... De er ligeglade med det...
Pssstttt.... Er du sikker, Supermule? Bare så man ikke pludselig bliver bonnet 500 fordi "en fremmed bil" har brugt den uden at man har ringet ind. :)
Besvaret

Vil det sige at hvis man har et pendler abonn. så kan man godt få to uafhængige brobizzer? Så hvis man er 2 der samlet set bruger det ca 50 gange per måned så kan man godt det?

Besvaret
Vil det sige at hvis man har et pendler abonn. så kan man godt få to uafhængige brobizzer? Så hvis man er 2 der samlet set bruger det ca 50 gange per måned så kan man godt det?
Ja sagtens, vi har en ekstra på det ene abonnement, så vi om sommeren afmelder en og kører 2 på den anden. Det koster kun 200 kr i depositum. Iøvrigt ang nummerplader så tror jeg ikke det er officielt det med at de er ligeglade, men i praksis er det ligemeget. Vi har lånt vores ekstra brobizz ud en hel del gange og der har aldrig været et problem. Der står samme nummerplader på den som på vores pendlerabonnementer.
Besvaret
Ja sagtens' date=' vi har en ekstra på det ene abonnement, så vi om sommeren afmelder en og kører 2 på den anden.[/quote']Hvorfor afmelder i den ekstra brobizz!!? Den spiser da ikke brød, selvom den ikke bruges.
Besvaret

Moerke :Iøvrigt ang nummerplader så tror jeg ikke det er officielt det med at de er ligeglade, men i praksis er det ligemeget. Det havde noget med "broens" forsikring at gøre førhen, men det er lavet om, så bilens reg. nr. har ingen betydning :th2:

Besvaret
Hvorfor afmelder i den ekstra brobizz!!? Den spiser da ikke brød' date=' selvom den ikke bruges.[/quote'] Flot Gio:) vi har selvfølgelig 2*50 ture plus 1 ekstra. I sommerferien afmelder vi den ene pendler brobizz og har altså kun 1*50 ture tilbage som vi så kan fordele på den tilbageværende aktive brobizz samt den ekstra. Er du med nu:)
Besvaret
Moerke :Iøvrigt ang nummerplader så tror jeg ikke det er officielt det med at de er ligeglade, men i praksis er det ligemeget. Det havde noget med "broens" forsikring at gøre førhen, men det er lavet om, så bilens reg. nr. har ingen betydning :th2:
Men hvorfor fastholder de så at jeg skal oplyse reg.nr når jeg opretter en brobizz aftale?? Jeg spurgte lidt søgende sidst, og svaret var at der skulle stå reg. nr på aftalen..
Besvaret
Moerke> Sorry.. *GG* Men hvad ER det for et billede du har fået på som erstatning for side-9 ???????
Hæ ja er hun ikke fin:) hun er venligst udlånt da jeg ikke selv har børn eller HUNDE jeg kan bruge i min profil. Jeg blev vist hurtigt træt af Tina fra Oksbøl..
Besvaret
Flot Gio:) vi har selvfølgelig 2*50 ture plus 1 ekstra. I sommerferien afmelder vi den ene pendler brobizz og har altså kun 1*50 ture tilbage som vi så kan fordele på den tilbageværende aktive brobizz samt den ekstra. Er du med nu:)
Så så så, Trine´n. :p Du skrev jo netop: "Ja sagtens, vi har en ekstra på det ene abonnement, så vi om sommeren afmelder en og kører 2 på den anden." Læg mærke til forskellen i brugen af "en" og "ét", alternativt "et". Disse havde gjort indlægget lettere forståeligt. I afmelder/pauser "ét" abbonnement, og ikke "en" brobizz. Man kan ikke afmelde eller sætte en ekstra brobizz på hold i en måned - men det kan man derimod med abbonnementet som disse er knyttet til. Og eftersom det hedder "et abbonnement" og ikke "en abbonnement", så måtte jeg jo konkludere det var brobizz´en i afmeldte om sommeren. Selvom dette ikke kan lade sig gøre. Capiche...comprende...ehh!? :D
Besvaret
Hæ ja er hun ikke fin:) hun er venligst udlånt da jeg ikke selv har børn eller HUNDE jeg kan bruge i min profil. Jeg blev vist hurtigt træt af Tina fra Oksbøl..
Hæ-jo. Hun er skam kær ;) Har jo fornøjelsen af en niece på 2½ som jeg tilmed har æren af at skulle fejre juleaften i selskab med. Herinde må vi nøjes med hundene. Og Tina fra Oksbøl... Det var ellers ganske god humor!! Men ja, hun var nok trættende i det lange løb!
Besvaret

Jeg skrev: "Ja sagtens, vi har en ekstra på det ene abonnement, så vi om sommeren afmelder en og kører 2 på den anden." At have en ekstra BROBIZZ på det ENE ABONNEMENT, må jo nødvendigvis betyde vi har minimum 2 ABONNEMENTER. Jeg undskylder mine henførende stedord har været upræcise... og glæder mig over vi (måske) forstår pointen anyhow...

Besvaret
Jeg skrev: "Ja sagtens, vi har en ekstra på det ene abonnement, så vi om sommeren afmelder en og kører 2 på den anden." At have en ekstra BROBIZZ på det ENE ABONNEMENT, må jo nødvendigvis betyde vi har minimum 2 ABONNEMENTER. Jeg undskylder mine henførende stedord har været upræcise... og glæder mig over vi (måske) forstår pointen anyhow...
Sååådan...så passer det bedre med dit billede ;) Husk smiley´erne :D ...humor er skidesundt. Især når man, som jeg, har lidt for meget fritid p.t. *gg*
Besvaret

Moerke: Men hvorfor fastholder de så at jeg skal oplyse reg.nr når jeg opretter en brobizz aftale?? Jeg spurgte lidt søgende sidst, og svaret var at der skulle stå reg. nr på aftalen.. Det lyder også underligt, jeg fik lavet mit abonnement om sidste jul så mit arbejde betaler den. Og da jeg snakkede med dem begyndte jeg selv at fortælle hende damen mit reg. nr., men hun stoppede mig og sagde det skulle de ikke bruge mere. Så spurgte jeg hvorfor og fik forklaringen om at det var fordi deres forsikring var blevet lavet om.

Besvaret

Jeg var inde idag hos kundeservice og jo man skal stadigvæk oplyse regnr. Er dog yderst %#¤&& over at de ikke kan køre perioder fra f.eks. 27/12 til 27/1 men nej det skal være hele måneder. Hvor yderst ufleksibelt. Og så ender man med 2-3 brobizzer 1 til 50 ture abb. 1 til 25? tur abb. 1 til hvis man ikke har abb. og lige skal kunne komme over et par enkelte dage Så får jer dog noget ordentligt software så deres system kan håndtere at være lidt mere fleksible.. Vi må ha gang i den pendlerforening så vi kan få fremsat nogle krav til Øresundsbroen.

Besvaret

Hmm det er da lidt mærkeligt, de har ikke mit reg. nr og har heller ikke bedt om det:confused: Ja hvis ikke man vidste bedre skulle man tro broen blev styres af en offentlig Russisk instans :rolleye:

Besvaret

Mine oplevelser har været forskellige, når jeg har snakket brobizz med salgspersonalet. Nogle har sagt "det bruger vi ikke til noget længere", og andre har stået fast på at registreringsnumrene skulle påføres. Måske den sidste del er dem der "hænger sig" i de gamle regler? Som det er nu, så er numrene på mine bizz´er ikke opdaterede. Sidst jeg ringede ind og ville ændre dem, grundet bilkøb, så sagde de ovenstående...at det ikke er noget de bruger længere. Men da jeg skulle ha´ en ekstra brobizz tilknyttet aftalen, så påstod de at de skulle bruge numrene....:confused: Tror pokker det kan være en kende forvirrende. Meget mærkeligt firma...

Guest Supermule
Besvaret

Det er vel noget i deres system der ikke kan håndtere en ny aftale uden at den er knyttet til et regnr...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...