Jump to content

Snevejr.......Nu med billeder!!

Recommended Posts

Skrevet

Tænkte det kunne være sjovt at se hvordan sneen har "lagt" sig forskellige steder i Skåne. Og måske var der andre end mig der havde haft kameraet fremme og ville dele det med folk?? vores have og 2 stk. hunde der MEGET gerne ville være med på billederne :rolleyes:097745eb.jpg2f69fc2e.jpg3883ab89.jpg Snehilsner fra Stinsvägen i Skivarp

Besvaret

Jeg har desværre ikke nogle fra i år...men et gensyn med vinteren 2003-04 kan det da blive til. Taget med et gaaaammelt kamera inde i en bil. Motivet er udkørslen fra p-pladsen ved Nobeltorget, ud på Lantmannagatan hvor jeg boede før....det var sjovt at køre i den gamle Toyota i de dage. Desværre lå sneen kun knap to dage - så var det pladder-sjap-snask igen.

Besvaret
Jeg har desværre ikke nogle fra i år...men et gensyn med vinteren 2003-04 kan det da blive til. Taget med et gaaaammelt kamera inde i en bil. Motivet er udkørslen fra p-pladsen ved Nobeltorget' date=' ud på Lantmannagatan hvor jeg boede før....det var sjovt at køre i den gamle Toyota i de dage. Desværre lå sneen kun knap to dage - så var det pladder-sjap-snask igen.[/quote'] Åhhh ja det er jo mit gamle "hood" jeg sidder sku og bliver helt nostalgisk :lol:.......Men på den anden side så er det sku' fedt nok at bo på landet selvom man godt kan savne byen engang imellem ;) Christina
Besvaret

Jooo... Her er da et par stykker fra Billinge Fälad her til formiddag. Vores Grand Danois Simba mener absolut ikke at det er vejr at sende en hund ud i, hvorimod Labrador Sif gerne tumler i sneen ;)

Besvaret

...så fik jeg hevet billeder ud af kameraet (taget da snevejret begyndte, samt senere på aftenen/natten)- plus et par stykker af vejret lige nu (kl. 12:15) i Malmö. Der er kun re-size´t - ikke croppet eller lignende...det er jo ikke en kunst-konkurrence...hehe a) ...i begyndelsen malmo_sne_1.JPG b) ...senere på aftenen malmo_sne_2.JPG c) situationen lige nu, efter der er ryddet malmo_sne_4.JPG ...endelig vinter! :th2: (edit: ...det blev kun til et enkelt af vejret lige nu, da forum´et har begrænset antallet af billeder der kan være i en enkelt post. Og smileys tæller også for grafik/billede...*s* Alternativt kan der lures på http://www.giovanni.dk/foto/)

Besvaret

Kender i dét.... ...man farer rundt efter en p-plads dagen forinden, og får endelig fundet en. Dagen efter har man glemt hvor man præcis parkerede, da der efterhånden er mange muligheder!? Sådan en dag var det ikke idag - og det var nok også meget godt, fordi jeg havde nok haft svært ved at spotte min bil :lol: (skød lige et billede med mobilen inden jeg gik igang med armene som sneplove): snebil_lille1.jpg

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...