ccdj Skrevet December 29, 2005 Rapporter Skrevet December 29, 2005 Tænkte det kunne være sjovt at se hvordan sneen har "lagt" sig forskellige steder i Skåne. Og måske var der andre end mig der havde haft kameraet fremme og ville dele det med folk?? vores have og 2 stk. hunde der MEGET gerne ville være med på billederne Snehilsner fra Stinsvägen i Skivarp
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Jeg har desværre ikke nogle fra i år...men et gensyn med vinteren 2003-04 kan det da blive til. Taget med et gaaaammelt kamera inde i en bil. Motivet er udkørslen fra p-pladsen ved Nobeltorget, ud på Lantmannagatan hvor jeg boede før....det var sjovt at køre i den gamle Toyota i de dage. Desværre lå sneen kun knap to dage - så var det pladder-sjap-snask igen.
ccdj Besvaret December 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2005 Jeg har desværre ikke nogle fra i år...men et gensyn med vinteren 2003-04 kan det da blive til. Taget med et gaaaammelt kamera inde i en bil. Motivet er udkørslen fra p-pladsen ved Nobeltorget' date=' ud på Lantmannagatan hvor jeg boede før....det var sjovt at køre i den gamle Toyota i de dage. Desværre lå sneen kun knap to dage - så var det pladder-sjap-snask igen.[/quote'] Åhhh ja det er jo mit gamle "hood" jeg sidder sku og bliver helt nostalgisk .......Men på den anden side så er det sku' fedt nok at bo på landet selvom man godt kan savne byen engang imellem ;) Christina
larscph Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Jooo... Her er da et par stykker fra Billinge Fälad her til formiddag. Vores Grand Danois Simba mener absolut ikke at det er vejr at sende en hund ud i, hvorimod Labrador Sif gerne tumler i sneen ;)
larscph Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Hov - hvordan får man den til at vise de vedhæftede billeder i tråden?
APGraph Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 hey hermed et billede fra min lejlighed d. 27/12 kl 23 Malmö, Norrabultofavägen
Johan Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Damn mit billede fylder 750 kb...............jeg kan ikke ændre det her på arbejdet
J.C. Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Damn mit billede fylder 750 kb...............jeg kan ikke ændre det her på arbejdet Brug http://www.imageshack.us der kan du hoste billeder gratis og når du uploader kan du vælge at resize billeder samtidigt.
ccdj Besvaret December 29, 2005 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2005 Brug http://www.imageshack.us der kan du hoste billeder gratis og når du uploader kan du vælge at resize billeder samtidigt. Eller www.photobucket.com :th2:
Johan Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Såådan, tak for hjælpen. Her er lige et billede fra Oxie land fra i Mandags
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 ...så fik jeg hevet billeder ud af kameraet (taget da snevejret begyndte, samt senere på aftenen/natten)- plus et par stykker af vejret lige nu (kl. 12:15) i Malmö. Der er kun re-size´t - ikke croppet eller lignende...det er jo ikke en kunst-konkurrence...hehe a) ...i begyndelsen b) ...senere på aftenen c) situationen lige nu, efter der er ryddet ...endelig vinter! :th2: (edit: ...det blev kun til et enkelt af vejret lige nu, da forum´et har begrænset antallet af billeder der kan være i en enkelt post. Og smileys tæller også for grafik/billede...*s* Alternativt kan der lures på http://www.giovanni.dk/foto/)
skallstorp Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Her fra Skallstorp 6 km N for Skurup Her välter sneen bare ned, vi har väret indsneede siden i går. Det tog en time at grave en sti så vi kunne få hestene ud på fold.
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Her välter sneen bare ned' date=' vi har väret indsneede siden i går. Det tog en time at grave en sti så vi kunne få hestene ud på fold.[/quote']Dét er præcis et billede af Sverige...smukt! http://www.sunddebat.com/debat/attachment.php?attachmentid=167
Nils Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Södra Hultseröd 29. december 2005 kl. 13.22
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Hvor er elgen, Nils!!? *skuffet* :p
Nils Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Hvor er elgen' date=' Nils!!? *skuffet* :p[/quote'] Den står i snedriven ved brændeskuret, men kun ørerne når op over sneen. :)
skallstorp Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Ha, jeg har da et gammelt billede af en elg, man kan bare ikke se den fordi den var gået da jeg endelig fik vendt bilen.
molnartos Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Nogle fra Ellstorp.... og et til og et om aftenen
molnartos Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 udsigten fra det "unævnlige".... Og så lige lidt fra en gæsteprofil jeg fik tilsendt... og et mere
Gio Besvaret December 29, 2005 Rapporter Besvaret December 29, 2005 Kender i dét.... ...man farer rundt efter en p-plads dagen forinden, og får endelig fundet en. Dagen efter har man glemt hvor man præcis parkerede, da der efterhånden er mange muligheder!? Sådan en dag var det ikke idag - og det var nok også meget godt, fordi jeg havde nok haft svært ved at spotte min bil (skød lige et billede med mobilen inden jeg gik igang med armene som sneplove):
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu