Guest Supermule Skrevet January 24, 2006 Rapporter Skrevet January 24, 2006 Anyone??? Har nemlig kig på en bil de har haft stående længe.... Det er en sort E klasse med lidt geil.... Nogen der kender dem dernede og kan fortælle godt/skidt om dem???
Jønsson Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Anyone??? Har nemlig kig på en bil de har haft stående længe.... Det er en sort E klasse med lidt geil.... Nogen der kender dem dernede og kan fortælle godt/skidt om dem??? Nope, men overvejer faktisk selv at købe en 996'er de har stående...
Mr Olsen Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Anyone??? Har nemlig kig på en bil de har haft stående længe.... Det er en sort E klasse med lidt geil.... Nogen der kender dem dernede og kan fortælle godt/skidt om dem??? E55 med Kleemann kompressor?
Peter H. Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 E55 med Kleemann kompressor? Den bliver sjov at syne :):)
thomas_lund Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 Overvejede selv at købe fra dem da jeg ledte efter en 996'er. Men sammenlignet med hvad en 996'er koster i Tyskland, så er de for dyre. Næsten alle deres 996'ere er 99 modeller, og til de priser som annonceres kan man få bedre ved selv at hente dem (eller med lidt hjælp) Ellers var de fine at tale med og hjælpsomme.
Peter H. Besvaret January 24, 2006 Rapporter Besvaret January 24, 2006 SM: så er det da bare afsted :):):)
dan Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 De er i hvert fald så flinke at min dengang 8-årige søn fik lov at få nøglen til de to ferrarier de havde stående for noget tid siden og lod ham sidde i dem og føle sig som konge for en stund. Han var ikke til at skyde igennem i flere dage og gær hvem han holder med i F1 ???? :-)
csa Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Den bliver sjov at syne :):) ...og forsikre!
mrode Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Den bliver sjov at syne :):) Nu er jeg ikke den store bil-entusiast og mit kendskab til biler ligger til at jeg ved hvor speederen og bremsen sidder (næsten da :) ), men har masser af nysgerrighed.. hvorfor er sådanne biler svære at få synet (forsikre kan jeg godt forstå :) )?
csa Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Grundlæggende fordi effekten er øget betydeligt med en kompressor. Der kan også være foretagede andre modifikationer der kan have indflydelse...spoilere ect. Forsikringen vil heller ikke tage den. Jeg undersøgte for et ½ års tid siden om jeg kunne få en R32 med kompressor forsikret, men jeg fik nej fra 6 selskaber. Hvis jeg gjorde det ville forsikringen ikke dække i tilfælde af totalskade
Guest Supermule Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Nu er det jo også en herrebil og ikke sådan en sløv drengerøvsbåd som en R32.... Men jeg tror jeg skal ned og snakke lidt med dem om mulighederne..... ;)
csa Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 nå ja! så er det jo okay at montere kompressor
Peter H. Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 SM: LOL du kommer bare i dit badekar af en ML,så skal jeg köre i ringe om dig i vores R32 :):)
Guest Supermule Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Det skal du nok ikke satse dine penge på jeg gør Peter..... :)
Gio Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 SM: jeg er klar... Er du :):)Totalt OT..men Peter - skulle du ikke lige få klaret dit race med csa først (inkl. dokumentation)!? :D Omvendt, så kan du jo samle sammen til en hel track-day. Så tager jeg kolde pils med
Peter H. Besvaret January 25, 2006 Rapporter Besvaret January 25, 2006 Gio: de snakker og snakker.. så er det jo nemt nok :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu