mrode Skrevet January 27, 2006 Rapporter Skrevet January 27, 2006 Godt nok går det virkeligt langsomt, men rart at se debatten online igen.. :)
elpedro Besvaret January 27, 2006 Rapporter Besvaret January 27, 2006 Ja, man opdager lige pludseligt hvor afhængig man er blevet... Gad vist hvad der har været sket?
mrode Besvaret January 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2006 Ja, jeg har været pokkers effektiv de sidste par dage - det går virkeligt ikke :)
ccdj Besvaret January 27, 2006 Rapporter Besvaret January 27, 2006 Det har været røv sygt ........ men rart, at alt er tilbage som det var :D smil fra Christina
Admin Besvaret January 27, 2006 Rapporter Besvaret January 27, 2006 Lad os håbe at de snart lægger fiber ind hos mig, så vi kan sige COMHEM GOHOME.
Gio Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Lad os håbe at de snart lægger fiber ind hos mig' date=' så vi kan sige COMHEM GOHOME.[/quote']...eller vælg en ADSL/ADSL2-løsning i mellemtiden. ComHem har aldrig været kendt for noget godt, udover kabel-tv :p Rart at ha´ debatten oppe at køre igen - hvad var den officielle undskyldning fra ComHem?
Toft Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 AAAAAARRRGH endnu et år er gået, og fuld skrue på rødvin og metal! Skål til alle på debatten :th2: Det er den vildeste fødselsdag nogensinde... Fowler har signet, og er tilbage på Anfield hvor han hører hjemme AAAAAAARRGH banger videre, solo, AAAARRGHH, SÅDAN!! http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N151285060127-1824.htm Kæft en STYRER fredag..... Stiv, men who cares.... All hail King Fowler When you walk through a storm Hold your head up high And don't be afraid of the dark At the end of the storm Is a golden sky And the sweet silver song of a lark Walk on through the wind Walk on through the rain Tho' your dreams be tossed and blown Walk on, walk on With hope in your heart And you'll never walk alone You'll never walk alone
Admin Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 ...eller vælg en ADSL/ADSL2-løsning i mellemtiden. ComHem har aldrig været kendt for noget godt, udover kabel-tv :p Rart at ha´ debatten oppe at køre igen - hvad var den officielle undskyldning fra ComHem? Jeg kan ikke få ADSL, da jeg ikke har fastnet. Comhem giver aldrig nogen forklaring. Ligepludselig virker det igen. Jeg mener jo stadig at det er fordi trafikken bliver for høj og så "cutter" de lige en gang derinde.
thomas_lund Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Steder som ultraserver.de kan man få sin egen virtuelle server for helt ned til 6 euro om måneden - og det sidder på gigabit i et hosting center. (Har min egen dedikerede server hos dem) Så slipper man for den slags + man sparer hardware til en server.
Admin Besvaret January 28, 2006 Rapporter Besvaret January 28, 2006 Steder som ultraserver.de kan man få sin egen virtuelle server for helt ned til 6 euro om måneden - og det sidder på gigabit i et hosting center. (Har min egen dedikerede server hos dem) Så slipper man for den slags + man sparer hardware til en server. Hvis man kan tysk....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu