Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Ved ikke helt hvordan man ser om mobilen er 3g kompatibel når man søger på internettet - det står nemlig sjældent :surprise::eek:
Der skal under netværk stå UMTS eller endnu bedre HSDPA (hurtigere). Så kan du ringe via 3. Den blå avis kan anbefales til at finde brugte, billige mobiltelefoner (dba.dk)
  • 2 months later...
  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

"3 SE" vs "3 SWEDEN" Er der andre end mig, der har fået en sms fra 3, som antyder at "SWEDEN" i displayet ikke længere er prismæssigt farligt? Velkommen til Sverige Den almindelige prisliste gælder ikke i udlandet. I stedet gælder de tariffer der opgives i denne SMS. Priserne er inklusiv moms og uden eventuelle rabatter og 3Global i 3s net (3 SE) og (SWEDEN) gælder samme priser som hjemme. I øvrige net gælder følgende priser: Opkald til Danmark: 3,95 kr/min + 0,32 kr/samtale. Modtag samtale: 2,20 kr/min Data: 60 kr/MB Send SMS 2,50 kr For yderligere information om priser i udlandet ring +4570313120 Det angivne nummer er selvfølgelig bare en maskine, der fortæller generelt om roaming, og kundeservice har som sædvanligt ventetid uden oplysning om hvilket nummer (ganske sikkert højt tal) man er i køen.

Besvaret
Er der andre end mig, der har fået en sms fra 3, som antyder at "SWEDEN" i displayet ikke længere er prismæssigt farligt? Det angivne nummer er selvfølgelig bare en maskine, der fortæller generelt om roaming, og kundeservice har som sædvanligt ventetid uden oplysning om hvilket nummer (ganske sikkert højt tal) man er i køen.
Ja (SWEDEN) er okay men (3 SWEDEN) er no go :-( Noget rod desværre Det er forøvrigt irreterende man skal have den besked hver eneste dag. I onsdags fik jeg den 5 gange :-(
Besvaret
Er der andre end mig, der har fået en sms fra 3, som antyder at "SWEDEN" i displayet ikke længere er prismæssigt farligt?
Ja, læs evt denne tråd her: http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=8953
Ja (SWEDEN) er okay men (3 SWEDEN) er no go :-( Noget rod desværre
Bortset fra jeg aldrig har set noget der hedder 3 SWEDEN i mit display, så er det vist efterhånden heller ikke så meget "rod" mere ;) 3 SE eller SWEDEN i displayet er :thumbup: Sweden 3G er :thumbdown

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...