Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Denne tråd kunne jo bruges til at skrive erfaringer med pub'er, barer, bodega'er osv hvor man får serveret en god øl, en dejlig stemning osv osv. Muligheden for at det kunne blive en øl guide til Malmö ville jo være der så.

Besvaret

Så vil jeg også lægge ud og anbefale Bishops Arms der ligger lige over for Centralen i forbindelse med et hotel jeg ikke lige kan huske navnet på. En rigtig hyggelig pub i god gammel engelsk stil hvor man kan gå om i et bagved liggende lokale som minder mest om en engelsk daglig stue. Udvalget af øl er enormt. Også når det er lidt ud over bare Kilkenny, Guiness og de andre klassiske øl. Hobgoblins kan varmt anbefales:th2: Skal der sættes point på vil jeg give 4 ølflasker ud af 6

Besvaret
Så vil jeg også lægge ud og anbefale Bishops Arms der ligger lige over for Centralen i forbindelse med et hotel jeg ikke lige kan huske navnet på. En rigtig hyggelig pub i god gammel engelsk stil hvor man kan gå om i et bagved liggende lokale som minder mest om en engelsk daglig stue. Udvalget af øl er enormt. Også når det er lidt ud over bare Kilkenny, Guiness og de andre klassiske øl. Hobgoblins kan varmt anbefales:th2: Skal der sættes point på vil jeg give 4 ølflasker ud af 6
Jep super sted. De gør sig også i Whisky. Og jeg syntes da en Chokolate Malt er værd at prøve :-) p.s. hotellet hedder/hed Savoy.
Besvaret
Denne tråd kunne jo bruges til at skrive erfaringer med pub'er, barer, bodega'er osv hvor man får serveret en god øl, en dejlig stemning osv osv. Muligheden for at det kunne blive en øl guide til Malmö ville jo være der så.
Fantastisk ide brizz!
Besvaret

Ölkafén på Skolgatan nær Möllevångtorget er stampub'en :th2: Det hænger sammen med at det var den første café jeg var på, efter jeg var flyttet til SE, og jeg har godt nok været der nogle gange siden, selv om det er længe siden sidst.. Der er altid hyggelig stemning, og et godt sortiment af forskellige (fad)øl. Når vejret er til det, så er det super cool at sidde ved et bord udenfor på Ölkafén. Ellers så kan udendørs caféerne på Lilla Torget anbefales, selv om priserne på en fadøl er i top der. Men det er et fantastisk sted at sidde og hygge over en kop øl :)

Besvaret

Alltså, nu kommer idioten igen... Jag rekommenderar alltid Två Krögare på Skolgatan, (en sidogata till Gågatan mellan Trianglen och GA Torg), jag fattar inte att ni inte hittat dit ännu? Det är Malmös äldsta pub, ganska liten, helmysig, god mat. Det finns en del danskar där, och folk i alla åldrar. Och massor med olika öl- och whiskeysorter. GÅ DIT!! NU!! Säg att Eva Mohlin skickade er!

Guest carspar
Besvaret

Öhh er det ikke på hjörnet mellem Södraforstadsgatan (ved Trianglen) og Storgatan????? Det er det gamle mödested for skuespillere i Malmö?

Besvaret

Med Idioten menar jag mig själv, jag tycker att jag tjatat om detta ställe 100 gånger nu, så ni tror väl att jag är underlig i huvudet eller så.... Caspar, du har säkert hittat rätt ställe, men jag vet inte vad du menar med "gamla mötestellet för skådespelare"? Det finns sådana, och musiker, och programmerare (jag) och hantverkare och rika och fattiga och allt möjligt. Väldigt öppet (vänligt) ställe. Många har kommit dit av en tillfällighet och sedan blivit stammisar.

Besvaret
www.bishopsarms.com

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...