Jump to content

Pasningsordning for katte-ejere

Recommended Posts

• Svar 92
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Besvaret
så er vores sommerferie blevet fastlagt til 15-21 Juli. Er der nogen der kan kigge efter vores røde og super søde kat i den periode? Mvh Dennis
Hej, Det er muligt jeg godt kan hjælpe, skal lige tjekke kalenderen. Vender snart tilbage :)
Besvaret

Plup: Det vil vi blive rigtig glade for :-)) og vi kan bare tage afsted d. 16 i stedet for da vi bare skal besøge familie Jeg svarer først nu da han desværre svattede ned fra balkonen i torsdags og har været på djursjukhuset siden :( Det er rigtig træls men vi kommer lige derude fra nu og det ser ud til at han klarer den Mvh Dennis

Besvaret

Åh, den lille stakkel! Og stakkels jer, det må sørme ikke være sjovt. Godt at høre at han klarer den! Sender lige en pm, så vi kan aftale nærmere når vi når henomkring den tid.

• 4 weeks later...
Besvaret

kattepasning Jeg bor også i Lindeborg, og vil meget gerne være med i gruppen. Jeg har 2 søde misser, en han og en hun. Hvordan foregår ordningen? vh. Marianne:)

Besvaret

Jamen så kan jeg da lige nævne at vi har brug for en venlig og katteglad sjæl, der vil kigge efter vores to misser i perioden 10. - 15. august (vi tager afsted d. 9. og kommer hjem d. 16.). :)

Besvaret
Jamen så kan jeg da lige nævne at vi har brug for en venlig og katteglad sjæl' date=' der vil kigge efter vores to misser i perioden 10. - 15. august (vi tager afsted d. 9. og kommer hjem d. 16.). :)[/quote'] Altså, det kan vi da fint klare! (ved jo godt hvad I to har for i en periode ;) )
Besvaret
Altså, det kan vi da fint klare! (ved jo godt hvad I to har for i en periode ;) )
Hurraa...det er vi sørme glade for at høre :love2:så kan vi blive gift med ro i sjælen b234.gif
Besvaret
Hurraa...det er vi sørme glade for at høre :love2:så kan vi blive gift med ro i sjælen b234.gif
Nemmerlig! :th2: Tror ikke jeg vil kunne nyde sådan en dag med mindre jeg vidste at misserne blev passet ordentligt...
Besvaret
Nemmerlig! :th2: Tror ikke jeg vil kunne nyde sådan en dag med mindre jeg vidste at misserne blev passet ordentligt...
Præcis, tænkte at vi også hellere måtte i gang med at finde en kattesitter, så vi ikke skulle stresse for meget over det...der er rigeligt at stresse over i forvejen :rolleye:
Besvaret
Bortset fra det' date=' hvordan går det så med sammensætningen af dine to misser?[/quote'] Uh ja, kunne godt forestille mig at sådan en begivenhed kunne stresse selv den mest rolige! Sig endelig til hvis du får brug for en til at lave noget dum-i-arbejde... savner nemlig skolen vildt :o og sidder i forvejen og skriver 76 postkort der også skal bruges til et bryllup... Misserne har det bare fint! Det er et par dage siden der kom et hvæs sidst, og de er endda set sove næsten side om side! Men det er faktisk fuldtidsarbejde med den lille tyran, for han går til angreb på ledninger, potteplanter og Thyra mens hun sidder i bakken :eek: Men jo, det går rigtig fint! :th2: Og han er endda blevet noget større siden du så ham sidst!
Besvaret
Altså her vil man gerne give noget igen for de gange vi har fået passet kat. Men i er jo for hurtige til at vi når at tilbyde hjælp Mvh Dennis
Sorry... Du skal nok få muligheden en anden gang... Hvordan har din misser det efter sit fald?
Besvaret

Han er heldigvis helt på toppen igen. Og forhåbentlig blevet klogere. men for en sikkerhed skyld er ved at lave en foranstaltning så kan ikke kan komme til at lave sådan nogle numre igen Mvh Dennis

Besvaret
Han er heldigvis helt på toppen igen. Og forhåbentlig blevet klogere. men for en sikkerhed skyld er ved at lave en foranstaltning så kan ikke kan komme til at lave sådan nogle numre igen Mvh Dennis
Det lyder dejligt at han har det godt igen og at I sørger for at det ikke kan ske igen... Det er aldrig nogensinde sjovt at opleve sådan noget!
Besvaret
Uh ja, kunne godt forestille mig at sådan en begivenhed kunne stresse selv den mest rolige! Sig endelig til hvis du får brug for en til at lave noget dum-i-arbejde... savner nemlig skolen vildt og sidder i forvejen og skriver 76 postkort der også skal bruges til et bryllup... Misserne har det bare fint! Det er et par dage siden der kom et hvæs sidst, og de er endda set sove næsten side om side! Men det er faktisk fuldtidsarbejde med den lille tyran, for han går til angreb på ledninger, potteplanter og Thyra mens hun sidder i bakken Men jo, det går rigtig fint! Og han er endda blevet noget større siden du så ham sidst!
Nårh...det lyder godt at de er ved at vænne sig til hinanden. Men at han er en tyran, kommer ikke bag på mig, sådan var/er min den lille jo også...men her efter 7 års samliv ser det ud til at den gamle endelig er ved at tage revance, så dem ræse hæsblæsende gennem lejligheden for lidt siden og for en gangs skyld var det den gamle der jagtede den lille :fight: Jeg har i øvrigt fri i morgen, så du kan bare kigge forbi hvis du har lyst :) Og til Dennis, kan jeg lige sige at mis og padder alle har det fint (men er altså lidt i tvivl om maden til skildpadderne, synes de spiser meget mere end det du viste mig?!) Og derudover ville Hermes ikke spise sine rejer før jeg pillede dem i bittesmå stykker og håndfodrede ham :surprise: Der er nok nogle der er forkælede ;)
Besvaret

Tak for pasningen Plup. De ser jo alle ud til at have haft det godt, men det regnede jeg nu også med ;-) padderne kan sagtens have nogle udsving i hvor meget de spiser. Det er bare længe siden de sidst har haft nogle udsving så jeg glemte at sige det. Nu siger du rejer? og han er nu ikke så forkælet hvad fodring angår. Han kan bare godt have så travlt med at ville nusse at det nogle gange er svært at nå det hele :-) Jeg er sikker på han nok skulle spise så snart i var gået Men I fik lov til at rede hår af ham? Det kan jeg ellers ikke få lov til med børste Mvh Dennis

Besvaret
Tak for pasningen Plup. De ser jo alle ud til at have haft det godt, men det regnede jeg nu også med ;-) padderne kan sagtens have nogle udsving i hvor meget de spiser. Det er bare længe siden de sidst har haft nogle udsving så jeg glemte at sige det. Nu siger du rejer? og han er nu ikke så forkælet hvad fodring angår. Han kan bare godt have så travlt med at ville nusse at det nogle gange er svært at nå det hele :-) Jeg er sikker på han nok skulle spise så snart i var gået Men I fik lov til at rede hår af ham? Det kan jeg ellers ikke få lov til med børste Mvh Dennis
Velbekomme! Det er jo en sød lille misser I har og han er nu nem nok at børste, hvis bare man har lidt tålmodighed :th2: Blev han glad for at se jer igen?
  • 2 weeks later...
Besvaret

Hej katteelskere :new: Hej alle... Vi er et par "nysvenskere" som er intereserede i at melde os til denne kattepasningsordning..(rigtig god ide) :D Vi har boet i Malmø siden marts og har allerede nu fundet ud af at det ikke er helt nemt at have husdyr når man skal være væk i nogle dage..Jo vi har pasningsmuligheder ....men det er i danmark. Vi har to dejlige katte . Søskende på 2½ år. Dreng Felix og pige Sophie. De er begge sorte, ½ main coon. Felix er glat og Sopie er en rigtig uldtot. Vi kunne godt bruge noget hjælp til pasning fra ca den 26-8 og til ca den 3-9 . Vi skal på ferie men har ikke bestilt rejsen endnu, så de nøjagtige datoer kan jeg endnu ikke oplyse.. Til gengæld kan jeg så tilbyde at hjælpe faktisk fra dags dato og frem til vi skal afsted... Håber at vi kan komme ind i "kattevarmen":thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...