Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Altså, jeg har desværre ingen hund at lufte eller nogen kat at tage på udstilling med. Jeg er møg dårlig til playstation og jeg aner ikke så forfærdelig meget om biler :( Så jeg kan ikke noget specielt at byde ind med dér... Men, jeg kunne godt tænke mig at spørge jer dér kører egen virksomhed, I der tænker på at starte op, I der allerede er igang med de indledende forberedelser... kunne I forestille jer at vi dannede et netværk på dansk i det svenske? En gruppe hvor vi kan udveksle erfaringer på godt og ondt og give hinanden støtte samt positiv (og negativ) kritik i vore forehavender? Hva' si' r I til det? Glæder mig til at høre fra jer - skabsselvstændige samt fuldblods... kom glad :) /Winnie

• Svar 55
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Fedt at høre fra jer :) Og præcis Clisse - det er sådan nogle spørgsmål vi kunne få rede på - samt mange andre. Jeg kender et par stykker herudover, som temmeligt sikkert også vil være interesseret i netværket. Mine umiddelbare forestillinger: Nu ved jeg ikke hvor mange netværk I er medlem af og hvor meget I kommer ud med det - men vil det være realistisk at vi mødes rent fysisk én gang om måneden? Hvis vi ikke er så mange kan det måske afholdes i private rammer over en kop kaffe eller en øl/glas vin. I første omgang kan vi høre om hinandens forretninger/idéer og så tage den derfra? Jeg ønsker ikke at fastlægge noget decideret program - vil meget hellere høre hvad I synes. Men min umiddelbare holdning er at det skal være realistisk for os at deltage (læs: at have tid) - og under afslappede forhold. :) Winnie

Besvaret

Jeg burde ændre min virksomhed til AB fra ApS men jeg vil da i givet fald være interesseret i at mødes engang imellem og udveksle erfaringer - eller mangel på samme.

Guest Supermule
Besvaret

Jeg er frisk.... Det er bare at sige til, så finder vi en dag herude i Vellinge.

Besvaret
Jeg er frisk.... Det er bare at sige til' date=' så finder vi en dag herude i Vellinge.[/quote'] Jamen, det er jo skønt! :th2: Nu smider jeg et par datoer på bordet og så kan vi se hvordan det passer jer allesammen. April f.eks.: torsdag d. 6 mandag d. 10 onsdag d. 12 mandag d. 17 torsdag d. 20 jeg kan også nogle andre dage dette er blot forslag - men tirsdag holder ikke for mig. :) Winnie PS: Jeg ville også rigtig gerne byde jer indenfor, men vi flytter først over 1. juli (håber og satser vi stærkt på) - men I er velkomne hos os i København en dag.
Guest Supermule
Besvaret

Vi skal hen i Maj måned før det holder for mig.... Vi skal på ferie i påsken og så skal jeg arbejde en hel del bagefter...

Jamen, det er jo skønt! :th2: Nu smider jeg et par datoer på bordet og så kan vi se hvordan det passer jer allesammen. April f.eks.: torsdag d. 6 mandag d. 10 onsdag d. 12 mandag d. 17 torsdag d. 20 jeg kan også nogle andre dage dette er blot forslag - men tirsdag holder ikke for mig. :) Winnie PS: Jeg ville også rigtig gerne byde jer indenfor, men vi flytter først over 1. juli (håber og satser vi stærkt på) - men I er velkomne hos os i København en dag.
Besvaret

Nåeh ja - det bliver jo påske Mikkel Rode, jeg så lige du nævnte påsken i Poker tråden... det er jo sandt. Sådan noget kan jeg aldrig huske. Så er mandag d. 17 nok ikke det bedste bud alligevel... :) Winnie

Besvaret

ja i det hele taget er det nok bedre i maj måned så... hvis værten for det første møde slet ikke kan i april - ha ha... har du nogle dato forslag, Supermule (Brian)?

Guest Supermule
Besvaret

Jeg vender lige retur med dato når jeg får min vagtplan. :)

Besvaret
Altså, jeg har desværre ingen hund at lufte eller nogen kat at tage på udstilling med. Jeg er møg dårlig til playstation og jeg aner ikke så forfærdelig meget om biler :( Så jeg kan ikke noget specielt at byde ind med dér... Men, jeg kunne godt tænke mig at spørge jer dér kører egen virksomhed, I der tænker på at starte op, I der allerede er igang med de indledende forberedelser... kunne I forestille jer at vi dannede et netværk på dansk i det svenske? En gruppe hvor vi kan udveksle erfaringer på godt og ondt og give hinanden støtte samt positiv (og negativ) kritik i vore forehavender? Hva' si' r I til det? Glæder mig til at høre fra jer - skabsselvstændige samt fuldblods... kom glad :) /Winnie
Hej Winnie, Det var os med Børne webshoppen - Vi er også interesseret!!!!:th2: Flytter til Klagshamn 1. juli!! Vender lige tilbage mht. datoer...... Hilsen Peter
  • 4 weeks later...
Besvaret

Nåeh - skal vi finde en dato i maj at mødes? Det er jo snart maj og sidst der blev skrevet på emnet her, aftalte vi at finde en dato i maj måned. Supermule - er du stadig vært for vort første møde eller ser det umuligt ud for dig? Mht. dato forslag kan jeg efter d. 21...? Hvad med I andre? Smil, Winnie

Guest Supermule
Besvaret

Jeg er her skam stadig.....:) Jeg kigger lige datoer efter d. 21 og vender tilbage....

Besvaret

"Teambuilding med Supermule & Co. BS kigger forbi, og lærer jer at binde sløjfer på isbjørne og sluge hele igler fra Esrum sø" (OT...sorry...for meget fredagsrødvin :laugh: )

Guest Supermule
Besvaret
:fight: ....GIO..........
"Teambuilding med Supermule & Co. BS kigger forbi, og lærer jer at binde sløjfer på isbjørne og sluge hele igler fra Esrum sø" (OT...sorry...for meget fredagsrødvin :laugh: )
Besvaret
He he - ja du HAR da vist fået et glas for meget igår... (og iøvrigt - hvad bruger man dog den slags færdigheder til, rent arbejdsmæssigt? ;) - jeg kan ikke lige gennemskue det)...
Besvaret

Vedr. Netværk Omkring det med netværk, kan jeg i øvrigt varmt anbefale www.linkedin.com, som er et internetsted hvor formålet er at danne netværk.

Besvaret
Omkring det med netværk' date=' kan jeg i øvrigt varmt anbefale [url']www.linkedin.com, som er et internetsted hvor formålet er at danne netværk.
Hej jxhab :) Tak for det gode forslag, det er korrekt... jeg er selv medlem af det og har været det længe - det er udmærket. Men det er ikke ligefrem dér man diskuterer svensk moms og skatteregler etc. ;) Smil, Winnie
Besvaret
Hej jxhab :) Tak for det gode forslag, det er korrekt... jeg er selv medlem af det og har været det længe - det er udmærket. Men det er ikke ligefrem dér man diskuterer svensk moms og skatteregler etc. ;) Smil, Winnie
Hehe nej det har du ret i. Jeg glæder mig dog til at det bliver meget mere udbygget i europa og især i skandinavien. Hvis man kigger på de jobs der er så er flere og flere virksomheder begyndt at sende jobopslag ud i deres netværk og så begynder det lige pludselig at være helt vildt brugbart =)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...