Gio Skrevet April 30, 2006 Rapporter Skrevet April 30, 2006 ...men vejret er bestemt ikke bål-venligt idag :( (Valborg!?...ok...http://sv.wikipedia.org/wiki/Valborg) ;)
thomas_lund Besvaret April 30, 2006 Rapporter Besvaret April 30, 2006 I lig måde! Måske ikke bålvejr, men det forhindrer ikke de lokale i byen (inkl os) at holde fest og drikke øl+snaps :-D
Gio Besvaret May 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 1, 2006 ....og her til morgen er Malmö så nærmest død. *wow* Lidt vildt på en mandag, hvor jeg skal starte på nyt arbejde, og skal lege hverdag. Lettere surrealistisk - indtil jeg fik øjne, og kom i tanke om Valborg igår. Går jo ud fra at svensken har fri idag? (Jeg kunne jo også bare tjekke...men kl. er 06:14, og jeg har travlt med at fatte jeg har været oppe siden 05:45 :p)
BS Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Hehe. Dejligt at være tidligt oppe og få noget ud af dagen va :D Jeg kan jo så bare se frem til om 4½ time at have fri :th2:
Nif Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Dejligt at nogen har fundet på at kalde det arbejdernes dag i DK. Det giver også lige en hel fridag :th2:
Guest Supermule Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Skal i ikke arbejde???? Hvem fanden skal så holde DK igang når jeg har fri?????????? :D
credde Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Jeg håber ellers på haglvejr over Fælledparken hehe
repeat Besvaret May 1, 2006 Rapporter Besvaret May 1, 2006 Selvfølgelig skal man arbejde........fik at vide idag af min chef, at jeg ikke høre til den del af Danmark, som man betragter som rød. Og derfor skal jeg da arbejde hele dagen*GG* Ja, den er sgu god......
ulmus Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 ....og her til morgen er Malmö så nærmest død. *wow* Lidt vildt på en mandag, hvor jeg skal starte på nyt arbejde, og skal lege hverdag. Lettere surrealistisk - indtil jeg fik øjne, og kom i tanke om Valborg igår. Går jo ud fra at svensken har fri idag? (Jeg kunne jo også bare tjekke...men kl. er 06:14, og jeg har travlt med at fatte jeg har været oppe siden 05:45 :p) Hej GIO! Jeg går ud fra, at du nu har fundet ud af, at det ikke var p.gr.a. Valborg, at der var stille mandag, men fordi 1. maj er en "hellig"dag i Sverige. Iøvrigt var det Valborgsafton i lørdags og nok drikkes der tæt, men vel ikke helt til mandag!! Og så lige: PØJ PØJ med dit nye job.:)
Gio Besvaret May 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 2, 2006 Hej GIO! Jeg går ud fra, at du nu har fundet ud af, at det ikke var p.gr.a. Valborg, at der var stille mandag, men fordi 1. maj er en "hellig"dag i Sverige. Iøvrigt var det Valborgsafton i lørdags og nok drikkes der tæt, men vel ikke helt til mandag!! Og så lige: PØJ PØJ med dit nye job.:)Takker for pøj-pøj´en...:) ...men må så samtidig rette dig vedr. Valborg: http://sv.wikipedia.org/wiki/Valborg
ulmus Besvaret May 2, 2006 Rapporter Besvaret May 2, 2006 Ja, jeg ville have forsvoret, at jeg havde fejl, men et indlæg på "Skåne" med 4 links, overbeviste mig. Jeg har altid troet, at Valborgsafton var den 29. Kongens fødselsdag den 30. og så kom 1. maj. Jeg synes bestemt, at jeg har set Valborgsbål den 29., men sådan er der jo så meget.:(
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu