Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Når jeg tanker herude på nogen af de små lokale "lav-pris" tanke er der et max på 400 sek når man tanker med VISA eller Mastercard som betaling (i det mindste danske kort). Det er jo lige i underkanten når bilen rummer 70 liter benzin :sad: Da jeg ikke går ud fra at priserne falder lige forløbig så man kan fylde bilen for 400 sek.... Er der nogen der ved om man - hvis man har et kort til stationen -så kan tanke "ubegrænset" per tankning? Og gad vide om man kan bestille kort til "Pump" på nettet? Jeg har søgt lidt men fandt ikke rigtig noget hverken i google eller hitta.... De må da i øvrigt give rabat hvis man tanker med deres eget kort - for literprisern var 11.08 for betaling kontant/betalingskort eller 11.24 for betaling med deres tank-kort?! :rolleye:

Besvaret

Mener ikke du kan tanke for mere end de 400 kr uanset hvad, når man anvender et udenlandsk kort. Jeg har både dansk og svensk visa-kort, og anvender det svenske når der skal tankes, så tanken kan fyldes helt op (i disse tider kommer der sgu ikke meget suppe ud af hanen for 400 kr)..

Besvaret

På bemandede stationer har jeg uden problemer tanket for mere end 400 kroner, men altså med betaling i kassen. Men ellers ja. Men så skal jeg bare ha' et svensk benzinkort ser det ud til!

Besvaret
På bemandede stationer har jeg uden problemer tanket for mere end 400 kroner, men altså med betaling i kassen. Men ellers ja. Men så skal jeg bare ha' et svensk benzinkort ser det ud til!
Ja..eller et svensk VISA Electron. Så kan du fylde op...og bande over at den runder 6-700 kr....*brrr*
Besvaret
Ja..eller et svensk VISA Electron. Så kan du fylde op...og bande over at den runder 6-700 kr....*brrr*
Hehe... Ja-tak! Er der nogen videre rabat at hente på et svensk benzinkort mon? Eller er det next-to-nothing?
Besvaret
Peanuts, Jeg fyldte op for over 800 DKK i lørdags. Jeg blev også mødt med et "nå den var tørstig ?" :D
Guest ThomasO
Besvaret

Ha ha ha .... stjerne kommentar Steen. Jeg tankede med Dankort i Hörby idag, den guffede til de 600sek på en Hydro istedet for 400SEk på PUMP. 400sek .... måske den kun er beregnet for motorcykler og knallerter :lol:

Besvaret

Jeg vil personligt ikke spare en fjært ved at have eks. et Statoilkort, da UnoX i Linderöd altid er en hel del billigere på 95 til Seat'en... Mens de andre har rodet i 12,++SEK området, lå de stabilt, med betaling via SE VISA på 11,00SEK... Desværre har de ikke dieasel på den stander :( så det bliver trist med RS'en når den lander i næste uge. Så er det jo pt. billigere at tanke Diesel i DK. Weird brændstof world, hvor en lille skare af olieleverandører scorer stort pt.

Besvaret
Hehe... Ja-tak! Er der nogen videre rabat at hente på et svensk benzinkort mon? Eller er det next-to-nothing?
Jeg har fået mig et svensk Euroshell kort. Jeg sparer omkring 400,- DKK om måneden, i forhold til at tanke på UnoX og Metax i DK. Her ligger er Shell Express på hjørnet af Lantmannagatan og Lönngatan. Den har flere gange været den billigste i Malmö. Daniel
Besvaret
Her ligger er Shell Express på hjørnet af Lantmannagatan og Lönngatan. Den har flere gange været den billigste i Malmö. Daniel
Men den har ikke diesel vel? Kører tit forbi men har aldrig været inden om den.
Guest Supermule
Besvaret

Jeg har dansk euroshell grundet firma i dk og jeg tanker tit ML'eren for omkring 1000 spän..........

Besvaret
BS> Et sjov sammentræf: Jeg kiggede på dit link og stødte på det billede med istappen. Det billede havde jeg netop set på fotokritik, 5 minutter inden! I øvrigt et flot billede. Daniel
Hehe. Ja lidt af et sammentræf. Jeg er at finde mange steder:rolleyes:
Besvaret

Hvad diesel angår kan det som regel bedst betale sig at købe i Danmark, det ses da endda at prisen på diesel er højere end benzin i Sverige. Det er noget med at for at undgå en tillægs-afgift skal det være en speciel ren diesel som der åbenbart er mangel på, når de ikke kan få den er det almindelig "europa-diesel" der er i standerne som altså er pålagt højere afgift. Det var i det mindste forklaringen som den stod i en af vores lokalaviser. Samtidig er det ofte muligt at opnå en pæn rabat på diesel i Danmark.

Besvaret
Hej. Synes da uden problemer jeg har tanket for over 400 sek på Jet med mit danske visakort. -Claus-
Findes JET i Sverige? (Kan seriøst ikke huske jeg har set JET-stationer nogle steder herovre)
Besvaret
Hvilken hule bor du i?? :laugh:www.jet.se - 5 stk. i Malmö
Måske jeg bare har været så vant til at se JET-skiltet på Vasbygade via min tidligere daglige pendle-tur til KBH, at jeg er begyndt at filtrere dem fra = ikke se dem. *lol* Jeg snupper en kop kaffe mere... :p
Besvaret

Så kan man tanke med et dansk euroshell kort i se??? Jeg har et metax kort og det kan jeg ikke benytte nogle steder. Ville gerne have et dansk benzin kort som jeg så kunne bruge i sverige også, kan det lade sig gøre med et euroshellkort??

Guest Trine
Besvaret
Så kan man tanke med et dansk euroshell kort i se??? Jeg har et metax kort og det kan jeg ikke benytte nogle steder. Ville gerne have et dansk benzin kort som jeg så kunne bruge i sverige også, kan det lade sig gøre med et euroshellkort??
Jeg blev afvist som kunde hos Shell i Danmark, udelukkende fordi jeg havde bopæl i Sverige. Har selv både Metax og Jet kort, men der var jeg allerede kunde ved flytning.
Besvaret
Mon ikke et EUROShell-kort funker i Sverige? :rolleyes: At det så kan være svært at få fra Danmark, når man ikke længere har bopæl der, er en anden sag. Det er vist diskuteret herinde før. Men kan i så ikke bare bestille det i SE!? Et "SE-EUROShell-kort" fungerer vel også i DK?
Besvaret

Ja, okay gio, state the obvious...:laugh: Jeg sov lige der... :flov: Men det er bare underligt jeg ikke kan bruge mit metax kort i sverige, det er jo også et "shell"-kort. Og jo, kan vel bare bestille et SE-euroshell kort, men ville gerne betale det med min danske konto, derfor.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...