Thomas Skrevet May 14, 2006 Rapporter Skrevet May 14, 2006 Her er lige lidt fra min udsigt i rosengården! Ok. fatter ikke lige hvordan man ligger billedet ind??? Hjælp nogen!!!
Markowitch Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Hejsan Så kan i også lige få min solnedgang fra Kroksbäck med udsigt over Limhamn og i baggrunden København :th2:
Markowitch Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Fandt lige en anden solnedgang, ligeledes fotograferet oppe fra Kroksbäck. Men den er ikke fra i dag. Iøvrigt Øresundsbroen hvis nogen skulle være i tvivl
Gio Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Fandt lige en anden solnedgang' date=' ligeledes fotograferet oppe fra Kroksbäck. Men den er ikke fra i dag. Iøvrigt Øresundsbroen hvis nogen skulle være i tvivl [/quote']Åbner du ikke vinduet næste gang!? ;) Udover dét...super-nice
Markowitch Besvaret May 14, 2006 Rapporter Besvaret May 14, 2006 Ups, det er sgu rigtig. Jeg glemte at åbne vinduet :D. Hmm.. men det ser lidt koldt ud med sne på tagene, så det havde nok været en kold fornøjelse med åbent vindue.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu