Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Zidane...hvorfor bliver du ved med at afspore emnet i tråden? Der er så få regler herinde - kunne du ikke bare overholde et par af dem!!? Opret en ny tråd til din diskussion om biler og procent-satser - og jeg flytter gerne de relevante indlæg over i denne.

Besvaret
Zidane...hvorfor bliver du ved med at afspore emnet i tråden? Der er så få regler herinde - kunne du ikke bare overholde et par af dem!!? Opret en ny tråd til din diskussion om biler og procent-satser - og jeg flytter gerne de relevante indlæg over i denne.
Jeg lover at jeg vil i fremtiden overholde alle diskussions regler og ikke afspore emnerne (hermed putter/sætter jeg min hånd på biblen):th2: Jeg synes at du ser sur ud på det billede, Jasper Giovanni (Italiener?). Kan vi ikke få et billed hvor du ser lidt gladere ud, med smil på? Gio--> :) Ikke ---> :mad:
Besvaret

Hvorfor skal man tage tog på arbejde når man kan købe "gratis" bil i Sverige? Det forstår jeg ikke....... Jo, jeg forstår godt dem der ikke har kørekort, studenter, men de andre, IKKE!!! :surprise:Man skal tage toget, fordi man ikke gider at stresse over de åndsvage billister, man er udsat på vej til jobbet i København. Desuden vil jeg ikke betale dkr. 70:- pr. dag for at holde ved mit arbejde. Er man ikke mærkelig når man siger til en dansker der bor i KBH: "Jeg kører i tog selv om jeg bor i Sverige" Så tænker danskeren: "Hvorfor er man for fanden flyttet til Pippiland"? Nej, man er ikke spor mærkelig. Jeg personligt er flyttet over, fordi jeg elsker Sverige og det svenske sprog, naturen og mange andre ting. At jeg så har råd til at køre i en god bil (Volvo) er bare et ekstra +. Vi er næsten alle sammen (99,99%) flyttet hertil bare for at opfylde vores drømme: BMW, Audi, Mercedes....har jeg ikke ret? :laugh:NEJ NEJ NEJ!!!
Og så synes jeg forresten, du skal lade være med at blive personlig overfor GIO (Jesper), fordi du ikke har flere argumenter tilbage. Jeg har tidligere skrevet negativt om DSB, men det DSB, der har vundet udbudsrunden, er et nydannet firma, som har de bedste intentioner for at forbedre vores hverdag. Som Thygesen allerede har nævnt, har vi igår på foreningens vegne ønsket DSB First tillykke med sejren. Og vi vil fortsat holde dem til ilden og minde dem om deres løfter.:)
Besvaret
Jeg har tidligere skrevet negativt om DSB' date=' men det DSB, der har vundet udbudsrunden, er et nydannet firma, som har de bedste intentioner for at forbedre vores hverdag. [/quote'] Som Talkings Heads så smukt formulerede det: Same as it ever was...same as it ever was...same as it ever was... Same as it ever was...same as it ever was...same as it ever was... Same as it ever was...same as it ever was... - at tro andet er i mine øjne temmelig naivt!
Besvaret

zidane: jamen så siger jeg da tak. Men jeg kommer nu ikke til at bidrage med flere indlæg end jeg gør i forvejen. Skriver kun når jeg har noget at bidrage med. Pede: Jeg har godt nok også svært ved at se de positive i DSB. Det virker som om de vil koncentere sig lidt for meget om kioskernes åbningstider og tv skærme. Jeg havde selv håbet på Arriva. Det er en fornøjelse at køre med tog i vestjylland hvor man rent faktisk kan aftale at mødes på station efter en togtur. På den anden side skal man jo heller ikke kimse af at kioskerne har længe åbent. Så har de jo i hvert fald åbent når man nu kommer den halve time for sent

Besvaret
Gio > Hvordan kan en "fremmed" gå ind og ændre i mit indlæg???? Det burde der vel ikke være andre end mig' date=' der kan.:thumbdown[/quote']Det kan kun Steen, jeg og dig selv. Medmindre nogle har gættet dit password til dit login herinde. Prøv at ændre det til noget andet - så kan det være det hele går i sig selv igen. Men ja...skummelt *suk* :(
Besvaret
PS: Jeg kender ingen der har haft en bedre bil i DK før de flyttede til Sverige end de har den i Sverige i dag..du har sikkert haft en toyota i DK, mens du kører i Audi i dag, ik´? Fordi du prioritere A frem for B :D
At det er ET af mange argumenter, betyder ikke at man KUN flytter over af den grund. Jeg har givet tilsammen 70.000 for begge mine biler, så det burde give en indikation om min priotering på det område. Og i øvrigt har jeg aldrig haft en riskoger.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...