Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

ja tak, det opdagede jeg os, lige ved den første tilkørsel... sku første gang jeg har oplevet at vende midt på motorvejen og køre ned af tilkørslen til motorvejen, uden at polisen havde sat den manøvre igang... med ambulancer og falck udbryder biler i modsat retning...

Besvaret

Så har du været heldig at være i nærheden af en "udvej". Johan holder der stadig, og der er så mange bag ham at han bare kan vente og vente (godt der er tv i bilen) De skriver at vejen forventes åben ved 20-tiden. Hvor kørte du da af? Ulykken skulle være mellem rastepladsen og den første afkørsel.

Besvaret

nej, tror ulykken er kort inden svogerstorp, den allerførst/sidste tilkørsel/afkørsel i sverige, jeg var lige kommet forbi afkørslen fra DK, da jeg så køen, og da begyndte folk at køre imod retningen af tilkørselsrampen for at komme den vej ned og væk

Besvaret

For sygt at folk kører mod retningen på en motorvej, uheld eller ej. Som jeg læser det er den manøvre ikke styret af politiet og derfor hjernedødt!

Guest Supermule
Besvaret

Han fik også motorstop og blev påkørt bagfra af en UOPMÆRKSOM chauffør...........Det kan man jo sige underbygger mine påstande om hvad der er farligst i trafikken.... ;)

Damn!! Den bus overhalede jeg på vej op af tunellen. Phew. Han var mega langsom
Besvaret

Min kæreste og jeg var den allersidste bil der kom forbi ulykkesstedet, før redningskøretøjerne kom og lukkede det af. Jeg koncentrerede mig om at komme uden om diverse vraggods og fik derfor, heldigvis, ikke set meget. Jeg nåede dog at se førerhuset på lastbilen. Det var temmeligt trykket. Og det var tydeligt at lastvognschaufføren havde været oppe i ruden. :sad: Heldigvis er der ikke kommet nogen livstruende til skade...

Besvaret
Han fik også motorstop og blev påkørt bagfra af en UOPMÆRKSOM chauffør...........Det kan man jo sige underbygger mine påstande om hvad der er farligst i trafikken.... ;)
Altså når du kommer drønende ned til venstre og kaster bilen indtil højre inden tunnlen, hvor venstre bane er spærret og har været det i noget tid. Det kan jo ikke komme bag på nogen. Nu er det jo ikke fordi nielsen.se har skrevet det, men jeg har da selv set dig komme drønende forbi og smide bilen ind. :P
Guest Supermule
Besvaret

Det er meget sjovt....... Jeg kører MEGET sjældent på de "normale" tidspunkter.......Så er du sikker på at det var mig????

Besvaret
Det er meget sjovt....... Jeg kører MEGET sjældent på de "normale" tidspunkter.......Så er du sikker på at det var mig????
Kunne selvfølgelig være en anden i din bil ;) Men nok om det. Det er ikke fordi du er den eneste som måske en gang i mellem laver nogle mærkelige trafik ting, det gør vi allesammen sikkert. Jeg tror bare trangen til at belyse dem for dig er større fordi du 1) har postet dine nummerplader, hvis nu folk vil hilse og 2) er meget aktiv i en debat om at holde til højre, holde afstand osv osv.
Guest Supermule
Besvaret

Der kører jo også andre ML'ere over broen har jeg set............. :)

Kunne selvfølgelig være en anden i din bil ;)
Besvaret
Der kører jo også andre ML'ere over broen har jeg set............. :)
Men ikke med din nummerplade, håber jeg ;)
Guest Supermule
Besvaret

Kan du huske den????? ;) Det er sgu godt skuldret.....

Men ikke med din nummerplade' date=' håber jeg ;)[/quote']
Besvaret
Kan du huske den????? ;) Det er sgu godt skuldret.....
Ikke den hele, men noget af den .. Altså de 3 første bogstaver.. Det er det rare herover. Svenske nummerplader er væsentlig bedre at huske end danske.. men som jeg skrev, du er sikkert ikke værre end andre i trafikken, men når du gør noget så snakker man måske mere om det, fordi du har gjort opmærksom på dig selv ..
Besvaret

Iøvrigt, da jeg kørte hjem efter fodbold var forbi ved 2215 tiden, så havde polis'en glemt at fjerne deres 2 små advarselstrekanter, hvor der stod polis på, de stod stadig ude midt i overhalingsbanen. Knapt så smart, men mon ikke, der blev serveret korv med mos på politi stationen, så de skulle skynde sig hjem :lol:

Besvaret
men mon ikke' date=' der blev serveret korv med mos på politi stationen, så de skulle skynde sig hjem :lol:[/quote']Hvad er det lige der er galt med pølser og kartoffelmos? *ummm*....det er slet slet ikke så galt :) Nå...det var OT. Men mon ikke Benny The Cop finder ud af miséren snarest, når han mangler skiltene til afspærring af sine private p-pladser i villabyen? :rolleyes:
Besvaret
Hvad er det lige der er galt med pølser og kartoffelmos? *ummm*....det er slet slet ikke så galt :) Nå...det var OT. Men mon ikke Benny The Cop finder ud af miséren snarest, når han mangler skiltene til afspærring af sine private p-pladser i villabyen? :rolleyes:
Jeg skrev da heller ikke, at der var noget galt med korv med mos, det var jo derfor de skyndte sig hjem. I Danmark havde de jo været på vej hjem efter citronmåner :D I et kort øjeblik tænkte jeg, om man skulle have kommet til at samle de advarselstrekanter op selv :th2:
Besvaret
I et kort øjeblik tænkte jeg' date=' om man skulle have kommet til at samle de advarselstrekanter op selv :th2:[/quote']Jeg tænkte præcis samme tanke... :cool: Men mon ikke det ville gi´ problemer senere hen? *fnis*
Besvaret
Jeg mener nu at det er buschaufføren, der bærer hovedparten af ansvaret for den ulykke. Han har sneglet sig hele vejen fra DK med motorproblemer. Hvorfor HELVEDE tager han så ikke og kører ind efter betalingsanlægget og venter på en ny bus!? :mad: Det er sgu uansvarligt! Og når så lastvognschaufføren ikke er tilstrækkeligt opmærksom... :sad:
Besvaret
Jeg mener nu at det er buschaufføren, der bærer hovedparten af ansvaret for den ulykke. Han har sneglet sig hele vejen fra DK med motorproblemer. Hvorfor HELVEDE tager han så ikke og kører ind efter betalingsanlægget og venter på en ny bus!? :mad: Det er sgu uansvarligt! Og når så lastvognschaufføren ikke er tilstrækkeligt opmærksom... :sad:
Nu ved jeg ikke om han gjorde det men det så ikke sådan ud, hvad jeg kunne forstå på dem som kom til skade, burde man ikke som minimum sikkerhed, få alle passagere ud og ud på en mark eller noget andet end nødsporet, hvis man nu holder på vejen ?
Besvaret
Nu ved jeg ikke om han gjorde det men det så ikke sådan ud' date=' hvad jeg kunne forstå på dem som kom til skade, burde man ikke som minimum sikkerhed, få alle passagere ud og ud på en mark eller noget andet end nødsporet, hvis man nu holder på vejen ?[/quote'] Jo, helt enig. Men det kan være den kun lige var stoppet, da det skete? Der KAN jo være nogle faktorer, vi ikke kender til. Men som udgangspunkt synes jeg at buschaufførens valg, med at fortsætte forbi første mulige parkering, stinker.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...