credde Skrevet June 21, 2006 Rapporter Skrevet June 21, 2006 Hej alle, Jeg har tidligere lavet mit eget lille excel ark til hurtigt at udregne min danske skat for at få en nogenlunde indikation, hvad det bliver til, når man laver selvangivelsen. Der indtastes i de grå felter. Hvis nogle er interesserede er det her til brug og test. De sidste par år har det passet meget godt til virkeligheden, men tager naturligvis forbehold for beregningen. Kommentarer, forbedringsønsker mv. modtages (er dog ikke ekspert i skat, ikke mere end, man er nødt til at være for at udfylde selvangivelser). Da jeg bor i bostadsrätt indeholder arket ikke noget med ejendomsskat. Den løn, der er indtastet er ikke min egen ;) Edit: 20060929 - et par mindre opdateringer i forhold til befordringsfradraget - tak til moerke for opdateringerne
mrode Besvaret June 21, 2006 Rapporter Besvaret June 21, 2006 super.. men positiv kapitalindkomst kan modregnes i negativ kapitalindkomst, hvorfor renteindtægter ikke bør ligge under "indtægter".
Guest Trine Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 hvordan låser jeg arket op? det er pisse irriterende jeg ikke kan taste F2....
credde Besvaret September 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 29, 2006 Man skal kun indtaste i de felter, der er markeret med gråt. Er der noget du vil have ændret? Stik mig din email adresse på en pm, så skal jeg gerne sende dig det unprotected.
Gio Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 hvordan låser jeg arket op? det er pisse irriterende jeg ikke kan taste F2.......typisk finans-sektor-ansat....*suk*
Guest Trine Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 ...typisk finans-sektor-ansat....*suk* Jeg må søge om arbejdsskadeerstatning....
Gio Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Jeg må søge om arbejdsskadeerstatning....Muse-klik-skade...jaja...der er penge i skidtet, hører jeg :th2:
Guest Trine Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Muse-klik-skade...jaja...der er penge i skidtet' date=' hører jeg :th2:[/quote'] I erstatningssager for museskader, eller i finanssektoren:tongue2:
Thomas Besvaret September 30, 2006 Rapporter Besvaret September 30, 2006 Man skal kun indtaste i de felter' date= der er markeret med gråt. Er der noget du vil have ændret? Stik mig din email adresse på en pm, så skal jeg gerne sende dig det unprotected. Jeg kan slet ikke åbne det!!! Det virker måske ikke i microsoft works regneark?
Guest Trine Besvaret September 30, 2006 Rapporter Besvaret September 30, 2006 Jeg kan slet ikke åbne det!!! Det virker måske ikke i microsoft works regneark? Hmm det er Excel... kender ikke til kompabiliteten mellem works og excel.. Ringe trøst, men det er et ganske godt ark:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu