Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej alle, Jeg har tidligere lavet mit eget lille excel ark til hurtigt at udregne min danske skat for at få en nogenlunde indikation, hvad det bliver til, når man laver selvangivelsen. Der indtastes i de grå felter. Hvis nogle er interesserede er det her til brug og test. De sidste par år har det passet meget godt til virkeligheden, men tager naturligvis forbehold for beregningen. Kommentarer, forbedringsønsker mv. modtages (er dog ikke ekspert i skat, ikke mere end, man er nødt til at være for at udfylde selvangivelser). Da jeg bor i bostadsrätt indeholder arket ikke noget med ejendomsskat. Den løn, der er indtastet er ikke min egen ;) Edit: 20060929 - et par mindre opdateringer i forhold til befordringsfradraget - tak til moerke for opdateringerne

• 3 months later...
Besvaret
...typisk finans-sektor-ansat....*suk* :laugh:
Jeg må søge om arbejdsskadeerstatning....
Besvaret
Muse-klik-skade...jaja...der er penge i skidtet' date=' hører jeg :th2:[/quote'] I erstatningssager for museskader, eller i finanssektoren:tongue2:
Besvaret
Man skal kun indtaste i de felter' date= der er markeret med gråt. Er der noget du vil have ændret? Stik mig din email adresse på en pm, så skal jeg gerne sende dig det unprotected.
Jeg kan slet ikke åbne det!!! Det virker måske ikke i microsoft works regneark?
Besvaret
Jeg kan slet ikke åbne det!!! Det virker måske ikke i microsoft works regneark?
Hmm det er Excel... kender ikke til kompabiliteten mellem works og excel.. Ringe trøst, men det er et ganske godt ark:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...