Jump to content

Recommended Posts

• 2 weeks later...
Besvaret

Nu er tiden vist også kommet dertil hvor jeg skal til at gå i byen i Malmö i stedet for "derhjemme". Men lige et par spørgsmål. er det dyrt at komme ind de forskellige steder? på skeppsbrons hjemmeside står der at man skal have medlemskort.. hvad går det ud på? Mvh Dennis

Besvaret

Slagthuset, Skeppsbron og Etage koster alle under 100 kr. at komme ind på. Jeg har ikke oplevet at skulle vise noget medlemskort for at komme på Skeppsbron. Men jeg har så kun været der en gang. Stedet siger mig ikke meget.

Besvaret
Nu er tiden vist også kommet dertil hvor jeg skal til at gå i byen i Malmö i stedet for "derhjemme". Men lige et par spørgsmål. er det dyrt at komme ind de forskellige steder? på skeppsbrons hjemmeside står der at man skal have medlemskort.. hvad går det ud på? Mvh Dennis
Uden at vide det med sikkerhed, så er flere restauratører i Malmø just præcis blevet dømt for race diskimination, fordi de har nægtet indvandrere adgang under påskud om medlemskort. Jeg har endnu ikke oplevet at blive spurgt om medlemskort, men jeg er også en tøs og desuden af "etnitsk-dansk" oprindelse:confused:
Besvaret
Man skal ikke have medlemskort, men hvis man har kommer man gratis ind.
Besvaret
"Faldt" over denne: http://www.aok.dk/roundup/719 ...især http://www.amoreperilcibo.se/ skal da prøves :)
Hov...har først set denne tråd nu, så jeg kommer måske med lidt forældede spørgsmål...læste godt en artikel om den café og den lyder til at være übercool...så har du været derhenne og hvordan var der så? Var på skeppsbron i lørdags og det var slet ikke i min smag...følte mig gammel, underdressed og fuldstændig malplaceret (og så gammel er jeg da heller ikke :o ). Fuldstændig overproppet med mennesker (hmm...måske i forbindelse med malmö festivalen?), tøser der, efter min smag, var bare lidt for optagede af sig selv og udseende og overdøvende musik, med mindre man er udenfor...så tror ikke jeg skal derhen om vinteren...undrede mig at det var sådan, når nu jeg har hørt så mange tale så godt om stedet, men måske skal jeg bare give det en chance mere... Til gengæld, hvis man har bare en lille svaghed for salsa, kan jeg varmt anbefale Cuba Café i Folkets Park! Live salsa band i torsdag-lørdag og masser af superglade og imødekommende mennesker i alle aldre og typer :th2: Og så bliver man glad i låget af de gode mojitos :rolleye:
Besvaret
Hov...har først set denne tråd nu' date=' så jeg kommer måske med lidt forældede spørgsmål...læste godt en artikel om den café og den lyder til at være übercool...så har du været derhenne og hvordan var der så?[/quote']Desværre, så har jeg ikke været der endnu.
Besvaret
Slagthuset - stedet for de unge og score ivrige Skeppsbron - stedet for de ældre og nogen gange panikagtige Etagé - stedet for de unge/ældre med karaoeke :th2: Hipp - stedet for de hippe( Nej ikke helt, men et ganske ok sted):th2: KulturBolaget(også kendt som KB) - stedet for folk med hang til lidt anderledes musiksmag end min Lilla Torg - stedet om sommeren.. andet er der ikke at sige til det.:th2: Privé - stedet for de MEGET unge Chokladfabriken - stedet for de unge/ældre, har dog aldrig været der. Harry's - Stedet for dem som måske ikke gider danse så meget:th2: Schlagerbaren - stedet for dem der er tosset med svensk grand prix musik The Tunnel - Stedet for de unge, der har jeg dog ik selv været. Diverse Pubs, deriblandt Petri Pub- Der er godt gang i den der også.
Findes der noget sted med DJ musik ala Vesteraa i Aalborg..? hvis vi overhovedet har nogen på debatten der kender bylivet i Aalborg
  • 9 months later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
  • Tilføj...