dkrunaway Skrevet July 11, 2006 Rapporter Skrevet July 11, 2006 Et spørgsmål til de "garvede" Malmø'boere. Hvor går man i byen i Malmø? Hvilke områder snakker vi? Omkring centrum? Store Torv eller? Det er jo også et vigtigt element når man er på udkig efter lejlighed :th2:
Gio Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Et spørgsmål til de "garvede" Malmø'boere. Hvor går man i byen i Malmø? Hvilke områder snakker vi? Omkring centrum? Store Torv eller? Det er jo også et vigtigt element når man er på udkig efter lejlighed :th2:Ok...hop ud af spinaten igen og ta´ en søger. Der er tråde om det samme emne indtil flere steder ;)
Lynge Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 På Store Torg, er der da Etage som ganske godt, og man kan jo lade op men en pils eller 2 på Lilla Torg:th2: Ellers er der også et par pubber lige der omkring, har lige glemt navnene men der er nok andre der kan hjælpe med det. Også naturligvis berømte/berøgtede Heartbreak, som er et ganske.....lad os sige underholdene sted, mange meget forskelliger mennesker:th2:
dkrunaway Besvaret July 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ok...hop ud af spinaten igen og ta´ en søger. Der er tråde om det samme emne indtil flere steder ;) Jeg har skam søgt...bla. http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=4445 - som måske er lidt mere pub præget...meeen gode "gå i byen" steder har det jo med at flytte lidt rundt...derfor jeg spørger :)
TDC Besvaret July 11, 2006 Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ellers tage en kigger her, ved ikke lige hvor opdateret de er, men det ser meget fornuftigt ud Malmoliv
dkrunaway Besvaret July 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2006 På Store Torg, er der da Etage som ganske godt, og man kan jo lade op men en pils eller 2 på Lilla Torg:th2: Ellers er der også et par pubber lige der omkring, har lige glemt navnene men der er nok andre der kan hjælpe med det. Også naturligvis berømte/berøgtede Heartbreak, som er et ganske.....lad os sige underholdene sted, mange meget forskelliger mennesker:th2: Jamen så skyder jeg da ikke helt ved siden af....:)
dkrunaway Besvaret July 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 11, 2006 Ellers tage en kigger her' date=' ved ikke lige hvor opdateret de er, men det ser meget fornuftigt ud Malmoliv Ser da ikke så dårligt ud.... takker
BS Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Skepsbron tror jeg nok det staves, nævnes også tit når der skal festes. Har selv været der 1 gang efter en sunddebat julefrokost. Cool nok sted.
thygesen Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Altså nu er smag jo heldigvis meget forskellig men vi kan da nævne i flæng: Slagthuset - stedet for de unge og score ivrige Skeppsbron - stedet for de ældre og nogen gange panikagtige Etagé - stedet for de unge/ældre med karaoeke :th2: Hipp - stedet for de hippe( Nej ikke helt, men et ganske ok sted):th2: KulturBolaget(også kendt som KB) - stedet for folk med hang til lidt anderledes musiksmag end min Lilla Torg - stedet om sommeren.. andet er der ikke at sige til det.:th2: Privé - stedet for de MEGET unge Chokladfabriken - stedet for de unge... Der er ikke så meget andet at sige det.. Harry's - Bygget helt om for kort tid siden.. Er blevet TOP NICE!! Schlagerbaren - Findes ikke mere, kun i form af Hipp om lørdagen.. og ikke særligt godt i forhold til det gamle The Tunnel - Stedet for de unge, der har jeg dog ik selv været. Swing In - Stedet for de lidt ældre(25+ mener jeg) og har hørt man som "kille" skal have "kavaj och skjorta" på. Diverse Pubs, deriblandt Petri Pub- Der er godt gang i den der også. Håber dette kan bruges til noget
MC Manden Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Skeppsbron - stedet for de ældre og nogen gange panikagtige Tunnelen(tror jeg den hedder) - Stedet for de unge, der har jeg dog ik selv været. Syntes nu ikke der er så meget panikagtigt over Skeppsbron, eller måske det bare er fordi jeg altid står i baren :o) Tunnelen = The Tunnel. http://www.tunneln.com/
mrode Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Tunnelen = The Tunnel. http://www.tunneln.com/ hey.. den er jeg gået forbi, hvor en ret ung pige stod og kogede med bræk ud over sig - så der gad vi ikke gå ind..
Mohlin Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 En stille pilsner, måske treffe nogen dansk man ikke kenner... Prøve Malmøs eldste pub, Två Krögare, "Bullen" på Storgatan/Gågaden op mod Triangeln.
Guest carspar Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Det er her at skuespillere og kunstnere tidligere havde deres tilholdssted. Så det kan da väre at der stadig kommer nogle kendis'er
Mohlin Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Jodå. Det kommer några. Men så värst kända är de inte. Man bör ha bott i Malmö ganska länge, eller gå ofta på teatern, för att känna dem. Det är mest "vanliga". En hel del hantverkare, faktiskt.
Gio Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 En hel del hantverkare' date=' faktiskt.[/quote']A-ha...er det et plus? jeg mener...unge mennesker - gå i byen - håndværker-frikadelle-fadøls-sted? ;)
Toft Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Skeppsbron - stedet for de ældre og nogen gange panikagtige Ældre jaaeh, men panikagtig? Hmm, sådan har jeg nu aldrig oplevet stedet. Aldersgrænsen er i øvrigt 25+ og HURRA for det :th2: The Tunnel - Stedet for de unge' date= der har jeg dog ik selv været. Siger dine første fire ord ikke det samme, som ordene efter kommaet? :p Smil fra Toft
Mohlin Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 A-ha...er det et plus? jeg mener...unge mennesker - gå i byen - håndværker-frikadelle-fadøls-sted? ;) Nu är det väl inte bara UNGA människor som går ut och roar sig? Jag är 44 år, och flyr från Lilla Torg, för att inte tala om Slagthuset och Etage...huuuuu. Hantverkarna kommer inte i arbetskläder.... Gå dit och kolla.
Gio Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Hantverkarna kommer inte i arbetskläder.... Gå dit och kolla.Ahh...det var det jeg fik indtrykket af at de gjorde. Og sådanne steder er sjældent et besøg værd - medmindre man selv er håndværker i "uniform"
Mohlin Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Skulle aldrig lura iväg er till ett sådant ställe!
thygesen Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Ældre jaaeh, men panikagtig? Hmm, sådan har jeg nu aldrig oplevet stedet. Aldersgrænsen er i øvrigt 25+ og HURRA for det :th2: Kunne ikke være mere enig.. men må jo indrømme at jeg synes dem der er 30+ derinde af kvinderne, går meget op i at hive noget med hjem.. Men det er bare min mening Siger dine første fire ord ikke det samme, som ordene efter kommaet? Smil fra Toft Så så Toft.. Jeg føler mig stadig ung og tror jeg stadig er, og altid vil være, yngre end dig.. Så du kan få denne her:
Madsen Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Skeppsbron - stedet for de ældre og nogen gange panikagtige Jøsses! Der er nævnt før, men fik mig da lidt et chok der... føler mig hverken ældre eller panikagtig (udover til eksamen :D ) Tror endda også jeg må have snydt mig ind hvis aldersgrænsen er 25:laugh: Synes det var et dejligt sted... men ok, var også afsted med 3 * 30+ tøser, og på grund af stedets lækre tequila bom bom's bemærkede jeg nok ikke det panikagtige over situationen ... Jeg kan kun anbefale stedet her :th2:
thygesen Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Jeg tror i misforstår mig.. Stedet er ganske godt. Jeg kan faktisk godt lide at komme der. Jeg forsögte bare at give et billede af alderen, samt de panikagtige tilstande der kan forekomme når klokken bliver lukketid. Stedet har super gode drinks. Så jeg kan også kun sige god for stedet.
Guest Trine Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Jeg tror i misforstår mig.. Stedet er ganske godt. Jeg kan faktisk godt lide at komme der. Jeg forsögte bare at give et billede af alderen, samt de panikagtige tilstande der kan forekomme når klokken bliver lukketid. Stedet har super gode drinks. Så jeg kan også kun sige god for stedet. Men vel ikke nær ved så panikagtigt som Heartbreak:D Altså i min tidlige ungdom for en 2-3 år siden stod jeg i baren et sted for minimumsalderen var 24... Kors i himlen der herskede panikagtige tilstande sidst på natten. Vi (læs: personalet) kaldte dem "kvart i femmere".....dem der blev hevet med hjem som en sidste udvej..
claus Besvaret July 12, 2006 Rapporter Besvaret July 12, 2006 Men vel ikke nær ved så panikagtigt som Heartbreak:D Du er da helt vild med Heartbreak
dkrath Besvaret July 28, 2006 Rapporter Besvaret July 28, 2006 Mig og en kammerat var i byen i Malmø i weekenden :) Fredag & Lørdag var vi på Slagthuset. Selvom aldersgrænsen var 20 fredag og 23 lørdag kom vi ind. Vi er 19 og 20 år.. så tror de ser lidt bort fra aldersgrænserne :) Men stedet var super fedt.. kæmpestort med 3 dansegulve og 6 barer, pølsebod og karusel.. ret vildt :) Kan anbefales.
Recommended Posts