Gio Skrevet July 13, 2006 Rapporter Skrevet July 13, 2006 Jeg ved ikke hvad i skal lave...men var der tvivl om vejret, så kan den pænt futte af igen:
BS Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Blærenumse :( Til gengæld når solen er her er den ikke afbrudt af mørke nattetimer
Guest Supermule Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 hmmmm og jeg skal på job de næste 6 dage...........:(
plup Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Blærenumse :( Til gengæld når solen er her er den ikke afbrudt af mørke nattetimer Hmm...jeg ville sgu ikke have noget imod at sidde i Thule med ren og kølig luft, midnatssol og vue over vandet og måske en enkelt lille hval i det fjerne
larscph Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Og så ser jeg frem mod den kommende weekend hvor vi starter 3 ugers ferie Onsdag og torsdag: Efterhånden mere ustadigt og faldende temp. Hmmmm?!? Men grille i dag det skal vi bestemt.. IGEN...
Furland Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Ja lidt ked af ferien er slut for mit vedkommende er man vel, men efter det store grill-certifikat er hevet hjem på de tre uger der er passeret, så savner jeg alligevel mad uden forhøjede kuldioxid værdier og medium på en side men "svarta planken" som naboen sagde på den anden. Desuden klager min kone over den lettere svedne lugt jeg har tillagt mig, efter min, lettere entusiastiske, omgang med tændvæske! Øjenbryn gør sig ikke som garniture på en 1/2 kg. steak.... Hvad er det lige Svenskerne har imod optændingsblokke???
BS Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Hvad er det lige Svenskerne har imod optændingsblokke??? Optændingsblokke er da for tøsedrenge! De giver jo ikke 1m høje flammer når man tænder :D
Madsen Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Jeg ved ikke hvad i skal lave...men var der tvivl om vejret, så kan den pænt futte af igen: Er jeg den eneste der ikke kan se billedet?
BS Besvaret July 13, 2006 Rapporter Besvaret July 13, 2006 Er jeg den eneste der ikke kan se billedet? Nej jeg kan heller ikke se det nu men tidligere var det der og det så nogenlunde sådan her ud.
Gio Besvaret July 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 14, 2006 Nej jeg kan heller ikke se det nu men tidligere var det der og det så nogenlunde sådan her ud.Det var et billede hevet direkte fra DMI´s servus´er :o ...og det blev der så lukket for, efter lidt for mange visninger fra "et underligt site, der vist ikke lige havde lov til noget sådant" ;) Case fixed...Tak, B(rummende)S(øløve) :th2:
Madsen Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Godt, så var det ikke bare mig der endnu engang havde spasset rundt på computeren :p Det ser da lækkert ud
BS Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Godt' date=' så var det ikke bare mig der endnu engang havde spasset rundt på computeren :p [/quote'] Nej men det kunne det jo lige så godt have været:rolleye:
Madsen Besvaret July 14, 2006 Rapporter Besvaret July 14, 2006 Nej men det kunne det jo lige så godt have været:rolleye: Ja bestemt, så er det godt jeg har andre talenter
TDC Besvaret July 17, 2006 Rapporter Besvaret July 17, 2006 Så er ferien endelig startet her. Er begyndt at forstå hvorfor udlejeren var så undskyldende over at der desværre ikke var aircondition :) Men sjovt at se at folk går og glæder sig til at sommeren er over, når man nu som dansker er så vant til at gå og glæde sig til det endelige bliver lidt lunere i vejret :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu