spinner Besvaret August 30, 2006 Rapporter Besvaret August 30, 2006 Der står ingen password på selvangivelsen' date=' hvordan kommer i ind ?[/quote'] Der burde stå et tastselv-kodeord på din selvangivelse/årsopgørelse fra tidligere år, med mindre du tidligere har ændret det. I så tilfælde skal du nok ringe ind og få det nulstillet.
ulmus Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Du kan ringe til SKAT og få et.... :) Nej, det kan man desværre ikke. Man skal møde personligt op på Skat Øresund, hvor man så får et passvord. De skal jo lige se, at det er dig. Husk legitimation. :thumbdown
Nils Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Nej' date=' det kan man desværre ikke. Man skal møde personligt op på Skat Øresund, hvor man så får et passvord. De skal jo lige se, at det er dig. Husk legitimation. :thumbdown[/quote'] Man kan altså godt gøre det over nettet. :o
Jønsson Besvaret August 31, 2006 Rapporter Besvaret August 31, 2006 Nej' date=' det kan man desværre ikke. Man skal møde personligt op på Skat Øresund, hvor man så får et passvord. De skal jo lige se, at det er dig. Husk legitimation. :thumbdown[/quote'] Jeg ringede til dem og så sendte de en mail med det nye password....
spinner Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Så lå min klar i dag ... Og ku man li resultatet? Ja, man kunne :D Ikke at det afveg synderligt fra det jeg selv var kommet frem til, men det er jo altid spændende at se om de kommer frem til det samme. -Men, jeg har kigget hver dag, og der har ikke stået noget om en kørselsdato på noget tidspunkt. Men den kan selvfølgelig være blevet kørt umiddelbart efter den er tastet ind. -Og, snakkede forresten med dem (igen) i fredags, hvor jeg fik at vide, at hun ikke kunne fortælle om de havde modtaget min selvangivelse endnu, men at de passede telefonen for SkatØresund i 14 dage, så de kunne koncentrere sig om indtastningerne. Fik yderligere at vide, at jeg mandag, d. 18 kunne ringe ind og få resultatet af beregningen. Så senest d. 18. burde alle kunne se deres årsopgørelse, som jeg tolker det...
ulmus Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Jeg ringede til dem og så sendte de en mail med det nye password.... Der er sq da for dårligt. Jeg ringede også til dem, men fik besked om, at det kunne bestemt ikke ordnes, uden at jeg kom personligt og medbragte legitimation. ØV!
spinner Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Der er sq da for dårligt. Jeg ringede også til dem' date=' men fik besked om, at det kunne bestemt ikke ordnes, uden at jeg kom personligt og medbragte legitimation. ØV![/quote'] Skat, som så mange andre offentlige instanser, i en nøddeskal. Hvis du ikke kan li' det svar du får første gang, så spørg igen. Du får helt sikkert ikke samme svar 2. gang. Var ude for det samme, da jeg skulle forny mit sygesikring - 1. gang fik jeg at vide at jeg skulle stille derinde igen, med lønsedler osv. Har en kollega i samme situation, der bare skulle maile til dem. Ringede så til dem igen, og denne gang var det så nok bare at maile dem... :( *suk*
BS Besvaret September 6, 2006 Rapporter Besvaret September 6, 2006 Den kan jeg slå! Da jeg skulle have lavet skattekort igår blev jeg først stille ind til Øresunds afd. Fik af vide jeg skulle til udlands kontoret, hvor jeg fik af vide jeg skulle til Øresunds afd igen. I Øresunds afd fik jeg af vide jeg skulle til udlands kontoret hvorefter jeg med en bestemt stemme sagde STOP! Vi blev så også enige om at det var hos hende i Øresunds afd jeg skulle være og da hun fik af vide jeg havde tjent penge i Grønaland ville hun lige pludselig også til at rode dem ind i regnstykket. Efter 3 min spørgetid hos en kollega der tydeligvis havde mere styr på det end hende fik vi så også løst problemet. Men for filan da de er tunge at danse med!
Gio Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Årsopgørelsen for 2005 er landet...og facit blev 0,- Det har jeg ligegodt ikke prøvet før...og kan ikke lade være med at spekulere på om jeg burde være skeptisk Befordring ér medtaget, og umiddelbart ser det rigtigt ud. Men jeg er en spade til selvangivelses-teknik/kunnen *suk* Omvendt burde jeg måske bare være glad for at jeg ikke skal af med penge...men, ja...tjo...*hmm*
Guest Trine Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Årsopgørelsen for 2005 er landet...og facit blev 0' date=- Det har jeg ligegodt ikke prøvet før...og kan ikke lade være med at spekulere på om jeg burde være skeptisk Befordring ér medtaget, og umiddelbart ser det rigtigt ud. Men jeg er en spade til selvangivelses-teknik/kunnen *suk* Omvendt burde jeg måske bare være glad for at jeg ikke skal af med penge...men, ja...tjo...*hmm* Hmm min kærestes årsopgørelse var nærmest 0, eller 5 kr overført til næste år.. det stinker lidt... sørg for at checke de indberettede tal op imod det du selv indberettede. Hvis det passer tror jeg den er god nok..
mrode Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Årsopgørelsen for 2005 er landet...og facit blev 0' date=- Det har jeg ligegodt ikke prøvet før...og kan ikke lade være med at spekulere på om jeg burde være skeptisk Befordring ér medtaget, og umiddelbart ser det rigtigt ud. Men jeg er en spade til selvangivelses-teknik/kunnen *suk* Nu kender jeg selvfølgelig ikke dine forhold Gio, men det er sgu godt klaret at du på din forskudsopgørelse har indberettet rigtigt i forhold til at du vist gik uden arbejde i en periode osv.. Hatten af for det :) Men hvis du løbende har rettet din forskudsopgørelse, så har de jo kunne tage højde for din ændrede jobsituation når de beregnede din skat og fradrag.
Guest Trine Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Nu kender jeg selvfølgelig ikke dine forhold Gio, men det er sgu godt klaret at du på din forskudsopgørelse har indberettet rigtigt i forhold til at du vist gik uden arbejde i en periode osv.. Hatten af for det :) Men hvis du løbende har rettet din forskudsopgørelse, så har de jo kunne tage højde for din ændrede jobsituation når de beregnede din skat og fradrag. Ah man kan også have været jævnt heldig.. at nogle fejlagtige indberetninger kompenserer for andre fejlagtige indberetninger... jeg mener for høje renter, for lav befordring.....osv...
mrode Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Ah man kan også have været jævnt heldig.. at nogle fejlagtige indberetninger kompenserer for andre fejlagtige indberetninger... jeg mener for høje renter' date=' for lav befordring.....osv...[/quote'] true.. men det er nu stadig godt klaret :)
Gio Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Jeg rettede jo selvf. skattekort da min ansættelsessituation ændrede sig. Det er trods alt en af de ting jeg foretrækker at have styr på...så måske jeg slet ikke er så ringe til det skatte-hejs som jeg troede...
mrode Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Jeg rettede jo selvf. skattekort da min ansættelsessituation ændrede sig. Det er trods alt en af de ting jeg foretrækker at have styr på...så måske jeg slet ikke er så ringe til det skatte-hejs som jeg troede... :th2: ikke dårligt.. Vi mangler btw. snart en der har lidt styr på den slags herinde i Keops, hvis det skulle have interesse ;)
Gio Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Vi mangler btw. snart en der har lidt styr på den slags herinde i Keops' date=' hvis det skulle have interesse ;)[/quote']Jaaaa.....men skal man ikke være FCK-fan for at arbejde hos jer? ;)
mrode Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Jaaaa.....men skal man ikke være FCK-fan for at arbejde hos jer? ;) nej.. vi er kun et fåtal der bruger sponsorbilletterne.. :)
Gio Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 nej.. vi er kun et fåtal der bruger sponsorbilletterne.. :)Fint, jamen...så er jeg frisk :th2:
Guest Trine Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 nej.. vi er kun et fåtal der bruger sponsorbilletterne.. :) Sjovt der var også billetter til alle der ville have her.. slet ikke den hype man kunne forvente... men kors man bliver pludselig populær når man står med 2 i overskud:laugh: (og de ER afsat.. bare rolig)
mrode Besvaret September 13, 2006 Rapporter Besvaret September 13, 2006 Sjovt der var også billetter til alle der ville have her.. slet ikke den hype man kunne forvente... men kors man bliver pludselig populær når man står med 2 i overskud:laugh: (og de ER afsat.. bare rolig) Alle vores billetter til CL-kampene er væk, men til de almindelige kampe (ikke medregnet FCK-Brøndby) er der ikke rigtigt rift om dem. Men ja, man bliver meget populær når man har overskydne billetter :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu