Jump to content

Recommended Posts

• Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Jeg har intet mod at der er piger med hvis de kan spille fodbold og jeg har spillet sammen med/mod piger ved flere lejligheder der har været bedre end mig, så piger kan sagtens spille bold efter min mening. Men jeg må også være ærlig og sige at hvis jeg skal melde mig til bold fast en gang om ugen så skal der altså være lidt gang i den, gider ikke løbe og tage hensyn til at nogen ikke kan spille bold. Vi kan sagtens tage en enkelt åben aften en gang i mellem, hvor også børn og kærester der ikke kan spille bold er meget velkommen, men hvergang det syntes jeg ikke jeg har lyst til. Det er bare min mening, lad mig høre hvad i andre siger?
Hvis de ikke spiller, kommer de heller ikke til at lære det og så vidt jeg kan læse af denne tråd og af hvad morten har skrevet er det ikke kun for proffer. Jeg kan heller ikke spille, men vil dog stadig gerne være med, men kan forstå på nogen at det ikke er iorden at man kommer for at ha det sjovt og få lidt motion samtidig!!!
Besvaret

Nu kan jeg jo kun ca. hver 2. uge, så måske jeg skal holde min kæft, da jeg ikke kan tilmelde mig på lige fod med dem der tilmelder sig for et ½ år. Men altså, så fremt jeg må deltage når jeg kan/der mangler en spiller, så må jeg ærlig talt indrømme, at så er jeg kun til fodbold ála det "vi plejer" om vinteren hvor det er fuld knald på en time, for folk der ved at en bold er rund. Jeg må indrømme, at hvis det er hyggebold for sjov, med børn og kvinder osv, så prioriterer jeg min tid på anden vis. Ikke at jeg ikke gider sådan noget hyggebold, men det kan så for mit vedkommende foregå spontant til et arrangement eller noget, og altså ikke en fast dag om ugen i et halvt år. Ud over at jeg altid spiller for at vinde, så spiller jeg for at have det sjovt, men jeg gider omvendt ikke spille for sjov.. Nu har jeg så "pisset på" en masse kvinder, børn og boldmongoler, men i det mindste er jeg da ærlig, og resultatet bliver da nok også bare at jeg så ikke deltager de dage jeg ellers kunne - så lad bare vær med at fare i flint over min holdning til lige netop fodbold :) Havde det været bowling, pool osv, så var jeg ligeglad, men ikke når det er fodbold :D Men surt Zeni kun er online to gange om måneden, der mangler ligesom snart lidt input fra ham, her i tråden :thumbup:

Besvaret

Og jeg håber så meget at det bliver en dag jeg kan... for så vil jeg spille imod Toft.... intet personligt min ven... men kan godt lide din indstilling til fodbold....

Besvaret

Øv :sad: Jeg spiller både onsdag og lørdag i forvejen ,ville sku overveje det hvis det nu var søndag aften ... ;) kunne man ikke have en ordning med at os "ustabile" ringede´eller sms´ede/mail´ede til en af jer faste og hørte om der var plads/et afbud Alternativt et mail system hvor i søger en afløser som bliver sendt ud til alle som skriver sig på en reserve liste :den der svarer først spiller. ?

Besvaret

Hvad med vi bare brugte den fantastiske kalender funktion her på debatten så kan man tilmelde sig og man kan se hvor mange der er tilmeldt. Det bliver vist også snart et spørgsmål om de har plads på banen til den dag/tid vi nu finder, så måske giver dagen/tiden sig selv, i den sidste ende...

Besvaret
Hvis de ikke spiller' date=' kommer de heller ikke til at lære det og så vidt jeg kan læse af denne tråd og af hvad morten har skrevet er det ikke kun for proffer. Jeg kan heller ikke spille, men vil dog stadig gerne være med, men kan forstå på nogen at det ikke er iorden at man kommer for at ha det sjovt og få lidt motion samtidig!!![/quote'] He he ja tænkte nok at jeg villle få på puklen og det er også helt fint;) Men jeg skrev ikke fordi jeg vil gøre mig til dommer over hvem der skal være med og hvem der ikke skal være med. Jeg skriver for at finde ud af om det er noget for mig eller ikke noget for mig. Jeg kan ligeså godt være ærlig fra starten af så vi kan finde ud af hvilken slags bold det skal være, for det er jo lidt ærgeligt at betale 500 kr for noget man i bund og grund ikke har lyst til. Og jeg har det ligesom Toft,Credde og et par, enten bliver der gået til den i den time vi er der eller også er det hygge for sjov bold. Jeg håber du kan følge hvad jeg mener for det er ikke for at genere nogen eller for at være arrogant eller noget det er kun for at finde ud af om det her er noget jeg har lyst til at tilmelde mig.
Besvaret

Klart der skal spilles bold, ikke noget pis med at det bare er for hygge skyld, Alt det fis med at folk skal have et mødested der de kan hænge ud på gider "vi" ikke... Hvis det er hyggeball, så find en park og ta familien med og en kurv med mad og øl.......Det er min mening, om det fodbold... Fuld power på mindst en time..!!!!!:thumbup:

Besvaret
Klart der skal spilles bold, ikke noget pis med at det bare er for hygge skyld, Alt det fis med at folk skal have et mødested der de kan hænge ud på gider "vi" ikke... Hvis det er hyggeball, så find en park og ta familien med og en kurv med mad og øl.......Det er min mening, om det fodbold... Fuld power på mindst en time..!!!!!:thumbup:
Du er da en klovn at høre på! Det er sq da ikke det det handler om, men at piger kan spille bold:)
Besvaret
Du er da en klovn at høre på! Det er sq da ikke det det handler om' date=' men at piger kan spille bold:)[/quote'] Thomas, jeg tror du har misforstået noget. Tråden handler ikke om, piger kan spille fodbold eller ej. Piger kan da sagtens spille fodbold, og er den/de interesseret i at give den gas, så er jeg helt sikker på, de er mere end velkomne.
Besvaret

Uhadada! Gad vide om det er mig, der er en sådan palaver over...?? Jeg kan altså godt spille bold, og jeg forventer ikke, at der tages hensyn til mig - så gider jeg da slet ikke. Kan spille - er bare i dårlig form! Kom bare an, Toft (;) ) - du skal nok få en hjælpende hånd, når du ligger og gisper! :p Sanni

Besvaret
Gad vide om det er mig, der er en sådan palaver over...?? Jeg kan altså godt spille bold, og jeg forventer ikke, at der tages hensyn til mig - så gider jeg da slet ikke. Kan spille - er bare i dårlig form! Kom bare an, Toft (;) ) - du skal nok få en hjælpende hånd, når du ligger og gisper! :p Sanni
Som jeg har sagt lige fra starten af, så har jeg intet mod at der er piger med og som jeg startede med at sige har jeg spillet med/mod flere piger der er bedre end mig, og der er ingen forskel om det er en pige eller dreng der gerne vil tørre mig, det skal de bare ikke have lov til;) Som Credde skriver så tror jeg ikke helt Thomas er med på hvad jeg og andre mener, det drejer sig bare om at finde ud hvordan folk kunne være interreseret i at spille bold, så ikke vi ender med at halvdelen er der for at gå til den og den anden halvdel er der for at hygge, for så er jeg helt sikker på at der ikker er nogen der vil syntes det er sjovt. Så hvis vi finder en form hvor der bliver gået til den mens vi er der, ja så ser jeg frem til at spille med/mod dig og alle andre ligesindet:laugh:
Besvaret
Som jeg har sagt lige fra starten af, så har jeg intet mod at der er piger med og som jeg startede med at sige har jeg spillet med/mod flere piger der er bedre end mig, og der er ingen forskel om det er en pige eller dreng der gerne vil tørre mig, det skal de bare ikke have lov til;) Som Credde skriver så tror jeg ikke helt Thomas er med på hvad jeg og andre mener, det drejer sig bare om at finde ud hvordan folk kunne være interreseret i at spille bold, så ikke vi ender med at halvdelen er der for at gå til den og den anden halvdel er der for at hygge, for så er jeg helt sikker på at der ikker er nogen der vil syntes det er sjovt. Så hvis vi finder en form hvor der bliver gået til den mens vi er der, ja så ser jeg frem til at spille med/mod dig og alle andre ligesindet:laugh:
Jeg vil gerne være med og gå til den, men jeg kan ikke spille fodbold,må jeg så stadig være med?
Besvaret
Jeg vil gerne være med og gå til den' date=' men jeg kan ikke spille fodbold,må jeg så stadig være med?[/quote'] Thomas nej dig gider jeg ikke have med......det gas:tongue2: Jeg skal jo overhovedet ikke være dommer over hvem der skal være med og hvem der ikke skal være med, og det har heller ikke været pointen med det jeg har skrevet. Pointen har været at finde ud af om jeg skal være med;) Min indstilling til bold er at det kun er rigtigt sjovt hvis det er gang i den, og er det ens indstillingen jamen så er jeg super frisk på noget indebold en gang om ugen:th2:
Besvaret

Hi hi Det er nu altid en fornøjelse at lægge et arrangement på denne debat, tak for de mange indlæg. Jeg ved godt jeg nok skrev min oplæg noget utydeligt, så lad mig være mere præcis. Det var en forespørgsel om der var nogle som var interesseret. Det SKAL ikke være onsdag, kan også være tirsdag eller torsdag, eneste sikre er, at det bliver tir/ons/tor, og at det bliver efter 1800. Efter som det er noget man er med til hver/anden uge i flere måneder antog jeg, at folk kunne se at det var "seriøst" for dem der vil spille, og ikke for dem der vil prøve/lære det. Hvornår man er god nok til at deltage kan jeg ikke vurdere og vil ikke, men efter som vi spiller 1 time, så er der ok knald på, og hvert hold har kun 1 udskifter. Man tilmelder sig heletiden 14 dage frem (2. gange) og betaler for dette. Så står jeg ikke med så mange problemer som jeg ellers har prøvet. Man betaler også fremmad, så jeg ikke oplever folk blot udebliver og jeg står med en regning. Man spiller 5 mod 5 og har hver en udskifter, målmænd må taqge med hænder og der er ingen bander, det er svensk indedørs. Piger er velkomne, folk med dårlig kondi er velkommen, eneste krav er, at man kommer for at spille, det er også plads til hæl og tå, hvis der var ren inderside, 170 i puls og hårde tacklinger man vil, så kan jeg anbefale en fodboldklub i stedet. Vi har spillet et par gange i gennem vinteren, og det niveau føler jeg var ønskeværdigt, det var plads til alle der, tror alle havde det fint, blev til strækkeligt trætte, alle fik kikset samt de fleste fik lidt positivt også. Men det ser ud til at der dog kan være 10-12 mennesker, så har jeg lidt på reserve listen af folk der som jeg heller ikke er så meget på debatten. Så jeg vil afsøge byen for spillesteder/skoler med ledige tider. Mvh Zeni Malmö Danske Sportsforening

Besvaret
Hi hi Det er nu altid en fornøjelse at lægge et arrangement på denne debat, tak for de mange indlæg. Jeg ved godt jeg nok skrev min oplæg noget utydeligt, så lad mig være mere præcis. Det var en forespørgsel om der var nogle som var interesseret. Det SKAL ikke være onsdag, kan også være tirsdag eller torsdag, eneste sikre er, at det bliver tir/ons/tor, og at det bliver efter 1800. Efter som det er noget man er med til hver/anden uge i flere måneder antog jeg, at folk kunne se at det var "seriøst" for dem der vil spille, og ikke for dem der vil prøve/lære det. Hvornår man er god nok til at deltage kan jeg ikke vurdere og vil ikke, men efter som vi spiller 1 time, så er der ok knald på, og hvert hold har kun 1 udskifter. Man tilmelder sig heletiden 14 dage frem (2. gange) og betaler for dette. Så står jeg ikke med så mange problemer som jeg ellers har prøvet. Man betaler også fremmad, så jeg ikke oplever folk blot udebliver og jeg står med en regning. Man spiller 5 mod 5 og har hver en udskifter, målmænd må taqge med hænder og der er ingen bander, det er svensk indedørs. Piger er velkomne, folk med dårlig kondi er velkommen, eneste krav er, at man kommer for at spille, det er også plads til hæl og tå, hvis der var ren inderside, 170 i puls og hårde tacklinger man vil, så kan jeg anbefale en fodboldklub i stedet. Vi har spillet et par gange i gennem vinteren, og det niveau føler jeg var ønskeværdigt, det var plads til alle der, tror alle havde det fint, blev til strækkeligt trætte, alle fik kikset samt de fleste fik lidt positivt også. Men det ser ud til at der dog kan være 10-12 mennesker, så har jeg lidt på reserve listen af folk der som jeg heller ikke er så meget på debatten. Så jeg vil afsøge byen for spillesteder/skoler med ledige tider. Mvh Zeni Malmö Sportsdans(k)eforening;)
Besvaret
Hi hi Det er nu altid en fornøjelse at lægge et arrangement på denne debat, tak for de mange indlæg. Jeg ved godt jeg nok skrev min oplæg noget utydeligt, så lad mig være mere præcis. Det var en forespørgsel om der var nogle som var interesseret. Det SKAL ikke være onsdag, kan også være tirsdag eller torsdag, eneste sikre er, at det bliver tir/ons/tor, og at det bliver efter 1800. Efter som det er noget man er med til hver/anden uge i flere måneder antog jeg, at folk kunne se at det var "seriøst" for dem der vil spille, og ikke for dem der vil prøve/lære det. Hvornår man er god nok til at deltage kan jeg ikke vurdere og vil ikke, men efter som vi spiller 1 time, så er der ok knald på, og hvert hold har kun 1 udskifter. Man tilmelder sig heletiden 14 dage frem (2. gange) og betaler for dette. Så står jeg ikke med så mange problemer som jeg ellers har prøvet. Man betaler også fremmad, så jeg ikke oplever folk blot udebliver og jeg står med en regning. Man spiller 5 mod 5 og har hver en udskifter, målmænd må taqge med hænder og der er ingen bander, det er svensk indedørs. Piger er velkomne, folk med dårlig kondi er velkommen, eneste krav er, at man kommer for at spille, det er også plads til hæl og tå, hvis der var ren inderside, 170 i puls og hårde tacklinger man vil, så kan jeg anbefale en fodboldklub i stedet. Vi har spillet et par gange i gennem vinteren, og det niveau føler jeg var ønskeværdigt, det var plads til alle der, tror alle havde det fint, blev til strækkeligt trætte, alle fik kikset samt de fleste fik lidt positivt også. Men det ser ud til at der dog kan være 10-12 mennesker, så har jeg lidt på reserve listen af folk der som jeg heller ikke er så meget på debatten. Så jeg vil afsøge byen for spillesteder/skoler med ledige tider. Mvh Zeni Malmö Danske Sportsforening
Jeg er helt sikkert klar til at fyre den af. Når der skal spilles bold, så skal der spilles bold, og så må hyggen komme i 3. halvleg. Så må vi bare håbe at det bliver en torsdag, ellers er jeg sku på den.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...