alex Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Tjaa - sød ser den jo ud ;o) og en mere... Mvh Alex
credde Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Husk det er alt sammen stilstudier i photoshop eller lignende. Den rigtige får vi først at se til Geneve bilmessen.
Rene Larsen Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 En TT efterfølger med baghjulstræk år 2010 - et comeback af NSU med en TTR Med centermotor og quattro år 2010 - Audi R4
dkrath Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Jeg har: Ingen, lige solgt min BMW Cabriolet Jeg ønsker: Seat Leon TDI FR Jeg drømmer om: Porsche 911 (996) Turbo/(997) GT3RS
Toft Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Er det mig, eller er tågelygterne på den A1'er bare usandsynligt store og grimme?!
Futz Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Du har helt ret, og når vi nu taler om lygter, hvorfor er kinøjserøjne så moderne. Nu er de udover Audo og Mercedes også kommet på det nye Jaguar protomodelstudie.
andhan Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Haves: Toyota hiace 2,4 diesel.... Ønskes: Fiat Ducato 2,8 tdi Haves : Jeep Grand Cherokee 4,7 benzin... Ønskes: Corvette, cayenne Haves : Honda cbr 600 rr... Ønskes: 1000rr, zx 12, Harley Der er jo dælme så mange fede kørertøjer....
andersen Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Flere A5 billeder: Så kom de endelige billeder af A5: http://www.autoblog.com/photos/audi-a5/
mrode Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Så kom de endelige billeder af A5: http://www.autoblog.com/photos/audi-a5/ ser lækker ud.. hvad kommer sådan en til at koste?
Kim H Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 ser lækker ud.. hvad kommer sådan en til at koste? Et kvalificeret gæt ... Som en TT + 5-10 % ... I nærheden af BMW 3-serie coupe Altså fra SEK 350.000 og opad på den åbne tilbehørs- og motorskala ;) Måske snarere et fromt ønske :)
Peter H. Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Så kom de endelige billeder af A5: http://www.autoblog.com/photos/audi-a5/ Synes de har taget meget fra den nye BMW 3ér coupe når man ser den bagfra.. Ellers er den läkker :):)
dkrath Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Helt sikkert... alt for meget 3-serie over det. BMW 3 serie Coupe er dog stadig flottere IMO. Sådan en 335i... puha den er fin - lyden tilmed. Meeeeen.... nogen Porsche er det jo ikk
Rene Larsen Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Så kom de endelige billeder af A5: http://www.autoblog.com/photos/audi-a5/ Stadig kun computer tegninger - billederne hænger ikke sammen :thumbdown Prøv at tage et kig på de billleder inde i bilen - et billede har MMI hjulet oppe over klima'et, et andet billede har MMI hjulet nede som ved A6, A8 og Q7. Lad os nu vente til den 6. marts så vi kan få de rigtige billeder :th2:
andersen Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Prøv at tage et kig på de billleder inde i bilen - et billede har MMI hjulet oppe over klima'et' date=' et andet billede har MMI hjulet nede som ved A6, A8 og Q7.[/quote'] Det hænger sammen med at der hvor hjulet sidder oppe ved klima (dvs. i radioen) er basis-versionen og det er ikke en MMI. MMI kan tilkøbes og vil derefter få placering ved gearstangen som i A6'eren - derfor ser du begge kombinationer.
sup3rbuck Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Så kom de endelige billeder af A5: http://www.autoblog.com/photos/audi-a5/ Jeg sys der er lidt Aston Martin over den (DB9) eller det måske bare mig.
Rene Larsen Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Det hænger sammen med at der hvor hjulet sidder oppe ved klima (dvs. i radioen) er basis-versionen og det er ikke en MMI. MMI kan tilkøbes og vil derefter få placering ved gearstangen som i A6'eren - derfor ser du begge kombinationer. Jeg læste lige på Audi's tyske hjemmeside Audi A5 at det vil blive muligt at få Bang & Olufsen Soundsystem med 14 højtalere som ekstra udstyr, endvidere får man LED kørelys hvis man vælger Xenon-plus. @andersen Jeg fatter stadig ikke hvorfor Audi har valgt at have to typer drejehjul til MMI'en. Hvis man skal tro billederne, vil basisversion få en 7" farve MMI og ikke som normalt en 6" sorte/røde skærm Og jo, det er en MMI som sider i basisversionen i A5'eren - hvis du kikker på knapperne vil du se at du kan kontrollerer det samme som man kan i basisversionerne i A6 og Q7 - via en sort/rød skærm.
Guest Trinity Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Tillykke med Porschen Mogens. Synd det ikke blev til en Ferrari denne gang ;-)
ClausN Besvaret February 25, 2007 Rapporter Besvaret February 25, 2007 Jeg sys der er lidt Aston Martin over den (DB9) eller det måske bare mig. Eller samme bagende som den nye Maserati Gran Turismo:
Rene Larsen Besvaret February 27, 2007 Rapporter Besvaret February 27, 2007 Her er et fedt billede af den nye Audi S5 Coupe
Peter H. Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Her er et fedt billede af den nye Audi S5 Coupe Det er en utrolig flot bil,gläder mig til sådan en :)
sup3rbuck Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Her er et fedt billede af den nye Audi S5 Coupe Forhelvede altså, det er godt jeg har løse træningsbukser på..
Guest Trinity Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Oh my God... Det er en ... erhmm... Audi!? Man kan godt høre det er det danske forum i Sverige det her... 99% Audi kørere? :-)
sup3rbuck Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Det er Tom Cristensen og hans dumme LeMans ...
Mohlin Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 En blå (jo BLÅ) Ferrari Testarossa. Suck. Jag har nu en röd Fiesta - 96....Dubbelsuck.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu