Jump to content

Biler, biler og atter biler! Hvad har du nu og hvad ønsker du dig?

Recommended Posts

Skrevet

Titlen siger vel alt. Det skal dog være realistisk. Ikke noget med at ønske sig en Ferrari Maranello eller "et" Koenigsegg (med mindre du har mesterslanten :surprise: ) - hvilken bil er realistisk set din drømmebil? Mig selv: Har en Mazda RX-8 Ønsker mig intet andet! VH Lars

• Svar 131
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Vi har lige fået vores drömmebil... Porsche 996 turbo... Så går turen snart til Ringen i Tyskland... Vi skal jo slå vores gamle tider som vi lavede i M3 ( min gamle drömmebil ) :) Ps er der andre der er friske :)

Besvaret
Vi har lige fået vores drömmebil... Porsche 996 turbo... Så går turen snart til Ringen i Tyskland... Vi skal jo slå vores gamle tider som vi lavede i M3 ( min gamle drömmebil ) :) Ps er der andre der er friske :)
Peeeeeteeeeer :th2: giver du ikke en tur (gerne bare som passager)
Besvaret
Peeeeeteeeeer :th2: giver du ikke en tur (gerne bare som passager)
Ingen problem,den er lige til service hos Porsche centersyd,for ML kan jo ikke finde ud af en skid :(.. Får den tilbage imorgen aften,så du skal väre velkommen ´..
Besvaret

For mig lige nu står den på hold. .. Jeg har de biler jeg skal bruge lige p.t BMW Z4 3.0i '03 og BMW X5 4.4i '03 .. men lur mig om jeg ikke ender i en porsche om nogle år .. nå jo .. så er der jo selvfølgelig også en peugeot 406 2.0 '97 som er til salg =) ..

Besvaret
Frisk: JA! Jeg har aldrig været på ringen før, men én gang skal jo være den første. Nuværende bil: 330ci, næste vogn: Alpine white E46 M3
Besvaret
Frisk: JA! Jeg har aldrig været på ringen før, men én gang skal jo være den første. Nuværende bil: 330ci, næste vogn: Alpine white E46 M3
Du skal da på ringen med din Yamaha... Det vil vel ta' 20-25 min. at komme rundt :laugh:
Besvaret
Kald mig bare single' date=' dansker og bosiddende i Malmö (for det er jeg), men jeg har altså bestilt den nye Audi TT :) Hvis alt går vel så skulle jeg gerne have den om en måneds tid :th2:[/quote'] Tillykke. Jeg synes den er fed!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...