NUT´Ztoys Skrevet September 27, 2006 Rapporter Skrevet September 27, 2006 http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/article228411.ece Var der nogen der sagde Jason Watt.....
Danielsito Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Ej, nu må du altså lige slappe af... Nu ligger landet sådan, at han kører motocross. Og mig bekendt sker det, fra tid til anden, at nogen kommer til skade.
Simon Irgens Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Ej, nu må du altså lige slappe af... Nu ligger landet sådan, at han kører motocross. Og mig bekendt sker det, fra tid til anden, at nogen kommer til skade. Men hvor dum er man hvis man kører dirtbike når man har ting som Formel1 og DTM på ønskelisten og muligvis inde for rækkevide. Manden forstår sku da at ødelægge det for sig selv. Alle ved at man er udsat på sådan en cykel og det han har brugt af penge og kræfter på at dygtiggøre sig viser da kun at han må være gumpe dum at løbe sådan en risk. Prof sprotsfolk drikker sig sku da heller ikke stiv eller løber anden risk fordi de syntes det er sjovt. Jeg fatter ham ihvertfald ikke det er sikkert
Gio Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Men hvor dum er man hvis man kører dirtbike når man har ting som Formel1 og DTM på ønskelisten og muligvis inde for rækkevide. Manden forstår sku da at ødelægge det for sig selv. Alle ved at man er udsat på sådan en cykel og det han har brugt af penge og kræfter på at dygtiggøre sig viser da kun at han må være gumpe dum at løbe sådan en risk. Prof sprotsfolk drikker sig sku da heller ikke stiv eller løber anden risk fordi de syntes det er sjovt. Jeg fatter ham ihvertfald ikke det er sikkertRender pianister altid rundt med hænderne i lommen, og får andre til at løfte koppen eller pille næse for sig? ;) Kiesa er jo fart-junkie - det er hans liv at gi´ den gas...han kan simpelthen ikke lade være. Det der er sket her er bare et hændeligt uheld. Personligt gider jeg sgu´ ikke rynke på næsen over det. Det kunne lige så godt være en trappestige han var skvattet ned af, som en crossmaskine der tog magten fra ham.
MC Manden Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Render pianister altid rundt med hænderne i lommen, og får andre til at løfte koppen eller pille næse for sig? ;) Hvor mange proff fodboldspillere tror du tager på skiferie ?? Jeg er helt enig med Simon, det er simpelthen for dumt at køre MX. Risikoen er for stor, og hans racersæson er ikke forbi endnu (og, den er faktisk først lige kommet igang !!!) Det er da det dummeste en dansk sportsmand har gjort i denne sæson ...
Lynge Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Render pianister altid rundt med hænderne i lommen' date=' og får andre til at løfte koppen eller pille næse for sig? ;)[/quote'] Jeg vil også sige der er stor forskel på at pille næse og køre motor cross, og det er en meget dum chance at tage.
Gio Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Rart at vi ikke altid er enige! :th2:
Nulla Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 HMMMMMM det er sgu da ikke dumt han kunne ha skvattet ned af nogle trapper også.....shit happens.......sådan en som valentino rossi....mester i Moto GP........kører på /i alt hvad der har med fart at gøre også.....
MC Manden Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 HMMMMMM det er sgu da ikke dumt' date=' han kunne ha skvattet ned af nogle trapper også.....shit happens...........[/quote'] Vrøvl... de ting hænger jo ikke sammen. Jeg ved at fodboldspillere skriver under på de ikke må ta' på skiferie. Risikoen er for stor. Selvfølgelig kan de falde ned af en trappe, men det er da ikke det samme som man udfører en anden risikobetonet sport. Hvor mange topidrætsfolk tror du klatre i bjerge (i løbet af sæsonen)... ?? Og, når Rossi tester F1 for Ferrari... hvornår på sæsonen gør han så det ? Efter GP sæsonen ??? Hvis man er professionel, så udsætter man sig sgu da ikke for noget der kan ødelægge sin karriere. Kiesa var heldig denne gang, men ... fuck hvor ville jeg være sur hvis jeg var hans arbejdsgiver og satsede flere millioner på DTM og han så kvajer sig på den måde..... Det er sgu da dumt og latterligt, set med mine øjne...
Lynge Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 HMMMMMM det er sgu da ikke dumt han kunne ha skvattet ned af nogle trapper også.....shit happens.......sådan en som valentino rossi....mester i Moto GP........kører på /i alt hvad der har med fart at gøre også..... Vi må jo nok se i øjnene at det er betydeligt farligere at køre moto cross end at gå på trapper, med mindre du altså gør det på en anden måde end mig. Der err jo en masse der satser temlig store summer penge i Kiesa og dermed har han et ansvar at leve op til, og derfor er det jo ikke særlig smart at brække benet ved at køre moto cross. Men vi er da enige om at man altid kan være uheldig, den Spanske landsholds målmand Santiago Canizares var så uheldig at at tabe en flaske after shave på sit badeværelses gulv, flasken smadrede og han skar et ledbånd i foden over og missede derfor VM 2002 pænt surt:sick:. Det er sort uheld, men bestemt ikke det samme som at opsøge det ved f.eks. at køre moto cross.
credde Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Vrøvl... de ting hænger jo ikke sammen. Jeg ved at fodboldspillere skriver under på de ikke må ta' på skiferie. Risikoen er for stor. Det er så derfor, jeg ikke er blevet professionel
SanneJ Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Har oplevet selv samme problematik i år... og selvom jeg bare skulle til VM i en lille og på sin vis fuldständig ligegyldig sportsgren, som der ikke er nogen penge i overhovedet, var mit hold meget lidt begejstede for at jeg körte på bane og jeg lovede da også mig selv ikke at köre (på bane) 2 måneder inden VM. Og det var da kun for min egen skyld. Når man har tränet så meget for at opnå noget, så ville det simpelthen väre for ärgeligt at miste chancen pga. lidt risikofyldt sjov. Men! på den anden side var jeg meget ambivalent med det, da der, som mange at jeg også siger, kan ske alt muligt andet uheldigt... Men altså, synes man bliver bare nödt til at tänke sig lidt om mht hvad man laver, specielt når man er på kontrakt eller andre er afhängige af en... Sådan er det vel bare. Musikere tänker faktisk også over deres fingre... (og inden der kommer kommentarer.. .jaja, jeg vältede så også på bane inden VM, men det var 3 mdr för og min arm nåede at komme sig, men det var da stof til eftertanke...)
Simon Irgens Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Læste i M tror jeg det var for nogle år tilbage at Kiesa skylder et to-sifret million beløb væk. Penge som han har lånt sig til for at satse på sin træning og forhåbenligt med som mål at tjene de penge ind og betale tilbage og forhåbenligt have et overskud at leve af bagefter. Jeg behøver vist ikke gentage hvad jeg syntes om hans måde at underholde sig selv i hans fritid på om han så lever og ånder af fart eller ej. ET ord : Idioti Mange ville sælge deres mor for at få lov til det han gør (incl. mig)
Danielsito Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Men hvor dum er man hvis man kører dirtbike når man har ting som Formel1 og DTM på ønskelisten og muligvis inde for rækkevide. Manden forstår sku da at ødelægge det for sig selv. Alle ved at man er udsat på sådan en cykel og det han har brugt af penge og kræfter på at dygtiggøre sig viser da kun at han må være gumpe dum at løbe sådan en risk. Prof sprotsfolk drikker sig sku da heller ikke stiv eller løber anden risk fordi de syntes det er sjovt. Jeg fatter ham ihvertfald ikke det er sikkert Jeg kan sagtens blive enig med dig i, at professionelle sportsfolk er nødt til at spare på deres krop, for ikke at havne i situationer, der kan ødelægge hele deres grundlagt for at udøve sporten. Grunden til at jeg reagerer kraftigt på indlægget, er at NUT'Ztoys direkte sammeligner det med Jason Watt, som (vist nok) brækkede ryggen og blev lam fra livet og ned. DET synes jeg er at puste det hele lidt op. Daniel
Simon Irgens Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Jeg kan sagtens blive enig med dig i, at professionelle sportsfolk er nødt til at spare på deres krop, for ikke at havne i situationer, der kan ødelægge hele deres grundlagt for at udøve sporten. Grunden til at jeg reagerer kraftigt på indlægget, er at NUT'Ztoys direkte sammeligner det med Jason Watt, som (vist nok) brækkede ryggen og blev lam fra livet og ned. DET synes jeg er at puste det hele lidt op. Daniel Ja det kan der selvfølgelig være noget om. Det er jo super tragisk at hans liv med begge ben på jorden endte der. Håber ikke dansk motorsport får flere af den slags hendelser men det kommer der sikkert uanset hvad. Ja en brækket ryg var det vist rigtigt nok. Men det kunne Kiesa også sagtens selv have fået klaret fint i hans fritid og som MCmanden skrev så var han heldig med det han slap med denne gang. Håber det får manden til at tænke sig om og tage sit liv som proff kører seriøst
Guest jxhab Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 undskyld men er det ikke bare Kiesa vi snakker om? ham som NÆSTEN kører formel 1? =)
SanneJ Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Men man ved jo heller aldrig hvad der kan ske under et löb : http://politiken.dk/sport/article178800.ece
MC Manden Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 undskyld men er det ikke bare Kiesa vi snakker om? ham som NÆSTEN kører formel 1? =) Du mener.... Nicolas "Ulven kommer" Kiesa ??? Jo, det er ham... manden med et næææsten sikkert sæde i F1
NUT´Ztoys Besvaret September 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 28, 2006 Danielsito...... Grunden til sammenligningen, skyldes faktisk kun, at Jason og Niclas er venner, og jeg så det pudsige i, at de oplevede den (næsten) samme ulykke. Desværre for Jason med et rigtigt skidt udfald. Jeg har talt med Niclas adskellige, og han er super sympatisk, så jeg er rigtig glad for at det endte som det gjorde. Andet pusteri var der ikke............ ;)
Toft Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Men man ved jo heller aldrig hvad der kan ske under et löb : http://politiken.dk/sport/article178800.ece Ja, og hvem husker ikke den berømte scene i Tour de France for et par år siden, der hvor de to tændstikmænd der til sammen vejede under 100 kg, stod og slog huller i luften Lidt af en herre fight, hold kæft det så åndsvagt ud, selv om de ikke kunne ramme hinanden
MC Manden Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Ja' date=' og hvem husker ikke den berømte scene i Tour de France for et par år siden, der hvor de to tændstikmænd der til sammen vejede under 100 kg, stod og slog huller i luften Lidt af en herre fight, hold kæft det så åndsvagt ud, selv om de ikke kunne ramme hinanden [/quote'] Hehe... her er den.... http://www.youtube.com/watch?v=LI4vv4iN2cs
Danielsito Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Danielsito...... Grunden til sammenligningen, skyldes faktisk kun, at Jason og Niclas er venner, og jeg så det pudsige i, at de oplevede den (næsten) samme ulykke. Desværre for Jason med et rigtigt skidt udfald. Jeg har talt med Niclas adskellige, og han er super sympatisk, så jeg er rigtig glad for at det endte som det gjorde. Andet pusteri var der ikke............ ;) Okay. No bad feelings her fra. Jeg opfattede det som, du direkte sammenlignede deres ulykker. undskyld men er det ikke bare Kiesa vi snakker om? ham som NÆSTEN kører formel 1? =) Nu ligger landet sådan at han har kontrakt i DTM. Så er det lidt svært at køre F1. ;)
Lynge Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Hehe... her er den.... http://www.youtube.com/watch?v=LI4vv4iN2cs Ha ha ha ha ha er de ikke på samme hold egentlig:lol:
MC Manden Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Nu ligger landet sådan at han har kontrakt i DTM. Så er det lidt svært at køre F1. ;) DET har du så ret i.. jeg mener bare at jeg har hørt ham sige (mere end 1 gang) ... "NU skal jeg køre F1 igen... det er næsten 100% sikkert" ...
Guest jxhab Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Okay. No bad feelings her fra. Jeg opfattede det som, du direkte sammenlignede deres ulykker. Nu ligger landet sådan at han har kontrakt i DTM. Så er det lidt svært at køre F1. ;) Hehe det kan da godt være, men påstår du at det er derfor han ikke køre F1? Han er lige startet med DTM (dog har han kørt nogle imponerende tider i DTM), F1 har han jo "kørt" i mange år ..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu