Admin Skrevet October 3, 2006 Rapporter Skrevet October 3, 2006 Hej Er der nogen der har et godt bud på et seriøst webhotel ? Med seriøst mener jeg selvfølgelig ikke Smurftown,One.com og de andre discounthosts. Helst noget med windows servere og evt dedikeret server.
spinner Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Hej Er der nogen der har et godt bud på et seriøst webhotel ? Med seriøst mener jeg selvfølgelig ikke Smurftown,One.com og de andre discounthosts. Helst noget med windows servere og evt dedikeret server. http://www.webglobe.dk/ kunne være et alternativ.
Guest jxhab Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 andre alternativer http://www.enavn.dk/cgi-bin/index.cgi?vis=server
biz Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Serv.se ! Svinebillig og ejeren Lennart er ski**sød ! ;)
Guest Supermule Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 www.wannafind.dk har jeg haft gode erfaringer med.....
nielsen.se Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Hej Er der nogen der har et godt bud på et seriøst webhotel ? Med seriøst mener jeg selvfølgelig ikke Smurftown,One.com og de andre discounthosts. Helst noget med windows servere og evt dedikeret server. Der er kun scannet. De er dyre, men de er de bedste.
Carwash Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Hej Er der nogen der har et godt bud på et seriøst webhotel ? Med seriøst mener jeg selvfølgelig ikke Smurftown,One.com og de andre discounthosts. Helst noget med windows servere og evt dedikeret server. http://www.find-webhotel.dk/ det er mulighed for at strikke noget godt sammen. jeg bruger selv IXwebhosting.com masse a muligheder til alt. og har ikke oplevet noget nede tid i snart 4 år. http://www.ixwebhosting.com/index.php/v2/pages.dspmain
mrode Besvaret October 3, 2006 Rapporter Besvaret October 3, 2006 Hej Er der nogen der har et godt bud på et seriøst webhotel ? Med seriøst mener jeg selvfølgelig ikke Smurftown,One.com og de andre discounthosts. Helst noget med windows servere og evt dedikeret server. Måske skulle du til at investere i en dedikeret server i stedet? Så betaler man for trafikken og så er de ligeglad med hvor meget du bruger, så længe du betaler for det :)
cbpwr Besvaret October 12, 2006 Rapporter Besvaret October 12, 2006 one.com ? er det ikke de gamle b-one ? - det køre da fint efter min mening, men har også kun deres mindste hotel, som vokser og vokser, tror kun jeg havde 25mb i starten og nu har vi 1000mb, de bruger kun linux :) men php og mysql køre jo fint, måske der kan være noget med asp da microsoft sjovt nok ikke har lavet en asp server til linux. -Claus-
Admin Besvaret October 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2006 one.com ? er det ikke de gamle b-one ? - det køre da fint efter min mening, men har også kun deres mindste hotel, som vokser og vokser, tror kun jeg havde 25mb i starten og nu har vi 1000mb, de bruger kun linux :) men php og mysql køre jo fint, måske der kan være noget med asp da microsoft sjovt nok ikke har lavet en asp server til linux. -Claus- Hvor meget trafik har du så ?
cbpwr Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 tjaaa, mener du min trafik eller tilladt trafik fra one.com ? Der er fri traffik, men min hp har ikke så mange hits så jeg kan se om de lever op til "fri trafik" -Claus-
Guest jxhab Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 tjaaa, mener du min trafik eller tilladt trafik fra one.com ? Der er fri traffik, men min hp har ikke så mange hits så jeg kan se om de lever op til "fri trafik" -Claus- Der er ingen ting i verden der er gratis, det kan man lige så godt läre, så hvis du först begynder at träkke rigtig meget trafik, så hiver hostingselskabet en klausul frem, tänk på at de jo også betaler for trafikken. Nu er lokalt trafik i Danmark ikke det store problem, fordi man har peering aftaler i mellem de danske udbydere, men udlandsk trafik koster altså penge og träkker du 100-200gb i dögnet til udlandske ISP'er så koster det lidt pengene i forhold til alm. dansk trafik. Samme gälder for hits, men her er det mere belastning af serveren, fremfor linien og hvis du deler server med andre, hvad man typisk gör så kan belastningen väre så stor at det går udover andre, som i Steens tilfälde er det de påstår der hvor Steen bliver hostet.
cbpwr Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 hej, det kan du sikkert have ret i :) men forholder mig bare til det der står på deres hp om trafik: "Fri" men jeg tvivler da ikke på at de kan finde på at omgåes det. Øv vil det sige at df.dk (Landsforeningen Danske Folkedansere) og dfu.dk (Dansk Faldskærms Union) nu skal betale ekstra pga. danskefolkeparti ? :D -Claus-
Guest Supermule Besvaret October 13, 2006 Rapporter Besvaret October 13, 2006 Nej, de får bare lukket deres sider...... hej, det kan du sikkert have ret i :) men forholder mig bare til det der står på deres hp om trafik: "Fri" men jeg tvivler da ikke på at de kan finde på at omgåes det. Øv vil det sige at df.dk (Landsforeningen Danske Folkedansere) og dfu.dk (Dansk Faldskærms Union) nu skal betale ekstra pga. danskefolkeparti ? :D -Claus-
Admin Besvaret October 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 13, 2006 hej, det kan du sikkert have ret i :) men forholder mig bare til det der står på deres hp om trafik: "Fri" men jeg tvivler da ikke på at de kan finde på at omgåes det. Fra one.com: "Der er som udgangspunkt fri trafik. Dog forudsættes en normal trafikafvikling, der ikke forstyrrer trafikken for andre kunder. Såfremt kundens trafik forstyrrer andre, har One.com ret til at lukke kundens webhotel uden varsel og/eller til at opkræve en særskilt afgift for trafikforbruget. One.com har ret til enerådigt at vurdere, om overtrædelse har fundet sted eller ej. Ved lukning af kundens webhotel refunderes eventuel resterende forudbetalt abonnement ikke." Så er det bare jeg spørger hvad betegnelsen "fri trafik" dækker over ? Ikke en skid andet end lokkemad.
Morten K Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Vil anbefale www.infosaic.com De har alt teknisk (MS, ikke linux pjat) og en super support samtidig med de er billige.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu