Jump to content

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nej det gør ikke spor, det skal du nok komme til under dagen :) Fede biler tja...ellers så har vi en del blade :rolleye:
Det kan i vist ikke holde til bladene ;-) Både fede biler, og med garenti mindst to mennesker du kan tale biler med :th2: :th2:
Besvaret
Sidder faktisk lige nu og prøve smager lidt glögg' date=' skal jo lige vælge hvilke vi skal have d. 3 :)[/quote'] jeg tror bare jeg nøjes med æbleskiverne he he ...... , men der var da en som var et hit sidste år mener jeg......
Besvaret
jeg tror bare jeg nøjes med æbleskiverne he he ...... ' date=' men der var da en som var et hit sidste år mener jeg......[/quote'] Jep, den hvide..Men Claus vi (LÆS: Michael) laver også en alkohol fri :rolleye:
Besvaret
Hej Miriam.. Jeg ved at det er lidt sent, men mine planer på søndag er ændret så hvis det kan lade sig gøre, vil jeg faktisk rigtigt gerne komme til juleglögg :th2:
Jamen til dit held så fik jeg et afbud for et par dage siden (hvad bilder han sig dog ind :) ) Så du kommer bare...
Besvaret
hmm......så gensend den lige :rolleye:
Har du plads til to ? vi er to gutter helt nye i det svenske men vil gerne kommme og hilse på alle.. hvsi det er.. jeg ved godt der er meget meget sent men ......
Besvaret
Har du plads til to ? vi er to gutter helt nye i det svenske men vil gerne kommme og hilse på alle.. hvsi det er.. jeg ved godt der er meget meget sent men ......
Tråden er desværre lukket ! Men jeg skal nok sige til hvis der kommer flere afbud pt er vi 40, plus dem på den sorte liste og det er altså maks.
Besvaret
Tråden er desværre lukket ! Men jeg skal nok sige til hvis der kommer flere afbud pt er vi 40' date=' plus dem på den sorte liste og det er altså maks.[/quote'] ok tak, send gerne en PM hvis det bliver afbud..
Besvaret

Hvis der mod forventning skulle komme afbud nok vil jeg også gerne med, så jeg vil gerne med på "reserve-listen". Jeg troede at jeg skulle til noget familie-tam-tam den 3.december , men det blev flyttet.

Besvaret

Lidt praktiske ting Så er der blevet handlet ind :) Da Claus han trukket i land, da han skulle på druk igen :fight: så blev der lige en ekstra plads, så Carwash hvis dig og din ven stadigvæk har lyst så kommer i bare, det samme gælder for dig Bananas. Der er som sagt handlet ind, så der er hvad der er :th2: Parkering sker lige når man er drejet ned af vejen, der er en fælles parkeringsplads, hvis den er fyldt så er der også en helt nede i den anden ende af vejen, når man er kørt forbi vores hus. For dem der ikke ved det så har vi jo en hund der hedder Bimmer, så husk at tage allergi piller hvis det er nødvendigt. Ellers så glæder vi os til at se alle sammen og have en hyggelig eftermiddag :th2: Miriam og Michael

Besvaret
For dem der ikke ved det så har vi jo en hund der hedder Bimmer' date=' så husk at tage allergi piller hvis det er nødvendigt.[/quote']Yep...eller næseklemmer ;)
Besvaret
Da Claus han trukket i land, da han skulle på druk igen :fight: så blev der lige en ekstra plads, så Carwash hvis dig og din ven stadigvæk har lyst så kommer i bare, det samme gælder for dig Bananas. Der er som sagt handlet ind, så der er hvad der er :th2:
Jeg siger mange tak!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...