BS Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Hørte til første nummer var gået igang. Lidt tam opstart må jeg nok indrømme. Starte en radio kanal...med nyhedder som absolut ikke er nyheder mere da alle andre medier har tærsket langhalm på dem hele dagen. Og så over til Lisbeth Østergård som sammen med bossen skal præsentere et valgt nummer af lytterne. Så zappede jeg væk igen. Det virkede noget tamt. Men vil helt sikkert zappe over engang imellem og se hvad der kan bydes på. Men det bliver mængden af reklamer der bliver afgørende om man gider høre på den. For er egentlig ganske godt tilfreds med P3
Thomassen Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Radio2 Det er vist radio2s held at de sender de sorte spejdere på P3, magen til l... skal man lede længe efter.
Mulde Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Ja jeg ved ikke - er ikke til P3, så jeg var ret glad for at have noget andet end Jette Beckmanns palaver at lytte til her til morgen - men for dårligt, at man ikke kan høre det gennem tunnellen :)
credde Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Jeg er nu heller ikke imponeret indtil videre, men de skal lige have en chance. Håber de kan komme med en god konkurrence til DR, som jeg slet ikke bryder mig om. Så indtil videre så står den stadig på cd/Ipod.
BS Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 En afgørende ting som stort set alle andre kanaler taber på i forhold til P3 er reklamerne. Jeg HADER de lorte reklamer og på 100FM fx lyder de reklamer skandaløst amatør agtige. Så der skal noget virkelig godt program på for at få min fulde opmærksomhed.
credde Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Så der skal noget virkelig godt program på for at få min fulde opmærksomhed. Derfor hører jeg heller ikke (d)DR's kanaler !
mrode Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 En afgørende ting som stort set alle andre kanaler taber på i forhold til P3 er reklamerne. Jeg HADER de lorte reklamer og på 100FM fx lyder de reklamer skandaløst amatør agtige. Så der skal noget virkelig godt program på for at få min fulde opmærksomhed. P1 har ikke reklamer.. dejlig kanal :)
BS Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Derfor hører jeg heller ikke (d)DR's kanaler ! Hehe...Synes P3 var bedre for et par år siden men den er stadig det bedste alternativ i kbh. 100Fm er der en del af tiden lidt for meget The voice ind over. Så den er ikke en mulighed. P4 er jeg ikke blevet gammel nok til endnu :D
Admin Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 En afgørende ting som stort set alle andre kanaler taber på i forhold til P3 er reklamerne. Jeg HADER de lorte reklamer og på 100FM fx lyder de reklamer skandaløst amatør agtige. Så der skal noget virkelig godt program på for at få min fulde opmærksomhed. Jeg er ligeglad med om det hedder radio100,The voice eller radio 2. Det er det samme musik konstant afbrudt af nogle dumme reklamer. Nej. P3 er det eneste der duer. Problemet er deres netradio.
credde Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Der er heller ikke reklamer på min Ipod
MC Manden Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Nej. P3 er det eneste der duer. Problemet er deres netradio. Hører også altid P3, og har ingen problemer med netradioen. Fungere fint. Imorges ville jeg da høre TV2 Radio... men, da netradioen gik ned for 25. gang, så blev det altså P3 igen
BS Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Dog kan jeg ikke få et rent signal på 93,9 igennem på min radio her i Malmö. Så den står også på netradio. desværre.
Admin Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Hører også altid P3' date=' og har ingen problemer med netradioen. Fungere fint. [/quote'] Når nu du siger altid, hvor når er det så ? Samme her. Jeg er også tilbage på P3
MC Manden Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Når nu du siger altid, hvor når er det så ? Om morgen når jeg starter min pc (for at høre radio til morgenkaffen), hele dagen når jeg er på arbejde, og om aftenen når jeg sidder ved min pc (altså, naturligvis ikke altid)
Admin Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Om morgen når jeg starter min pc (for at høre radio til morgenkaffen)' date=' hele dagen når jeg er på arbejde, og om aftenen når jeg sidder ved min pc (altså, naturligvis ikke altid)[/quote'] Ja, det lyder jo mærkeligt, for den opfører sig tosset ligemeget på hvilken PC her i firmaet og også derhjemme.
larscph Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Dog kan jeg ikke få et rent signal på 93' date='9 igennem på min radio her i Malmö. Så den står også på netradio. desværre.[/quote'] Wot?! Vi modtager den fint helt oppe hos os i Billinge på 93,9....
BS Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Wot?! Vi modtager den fint helt oppe hos os i Billinge på 93' date='9....[/quote'] Yep. Modtager radiosignal via mit Comhem stik i væggen men da de ikke udbyder den radio kanal fanger jeg den på 93,9 alligevel. Men der er meget knas og støj på. 100fm går dog klokkeklart igennem. Selv TV2 radio går igennem uden knas. Weird
Gio Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Jeps - vi kom igang. Ganske rigtigt, så har netradioen haft problemer, da TDC har haft problemer med at holde forbindelsen til shoutcast-serverne jeg har sat op. Efter nogte fiddle-diddle tidligere idag, så burde problemet være blevet markant mindre - hvis ikke helt udryddet. Jeg hører gerne om jeres erfaringer. M.h.t. de forskellige kvaliteter, så kommer de snart. Vi havde problemer med vores Flash-player - den havde det ikke så godt med at virke i IE7/Firefox :o Løsningen er på vej - og så bliver der to mp3-streamkvaliteter at vælge imellem - og lidt senere en AACPlus-stream i eminent kvalitet. Denne vil blive linket fra forsiden siden (muligvis playeren, men det er ikke helt bestemt endnu). Udover dét...så hygger jeg mig. Selvom arbejdsdagene ligger på omkring de 12-17 timer :D
Gio Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Selv TV2 radio går igennem uden knas. WeirdÆhh...det er også TV2 Radio vi snakker om ;) generelt
Futz Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 den går fint ignnem herude på bøhlandet i vores Tivoli audio
credde Besvaret February 6, 2007 Rapporter Besvaret February 6, 2007 Jeg må indrømme, at nu efter et par dages lytten, så er TV2 radio faktisk ganske okay -> bedre end DR (men det skulle der heller ikke meget til)
Admin Besvaret February 6, 2007 Rapporter Besvaret February 6, 2007 Jeg må indrømme' date=' at nu efter et par dages lytten, så er TV2 radio faktisk ganske okay -> bedre end DR (men det skulle der heller ikke meget til)[/quote'] Jeg har desværre kun kunne høre det den første dag, da jeg ikke kan installere flashplayer på den PC der spiller radio.
Gio Besvaret February 6, 2007 Rapporter Besvaret February 6, 2007 Jeg har desværre kun kunne høre det den første dag' date=' da jeg ikke kan installere flashplayer på den PC der spiller radio.[/quote']Jeg kan ikke garantere for at den ikke flytter sig eller bliver ændret http://tv2.stream.swdc.dk:8000/01/128.mp3[url=http://tv2stream.jay.net:8000/01/128.mp3] - evt. http://tv2.stream.swdc.dk:8000/01/128.mp3.m3u
Admin Besvaret February 6, 2007 Rapporter Besvaret February 6, 2007 Jeg kan ikke garantere for at den ikke flytter sig eller bliver ændret http://tv2.stream.swdc.dk:8000/01/128.mp3[url=http://tv2stream.jay.net:8000/01/128.mp3] - evt. http://tv2.stream.swdc.dk:8000/01/128.mp3.m3u Takker :th2: Virker i hvert fald fint her.
Gio Besvaret February 6, 2007 Rapporter Besvaret February 6, 2007 Takker :th2: Virker i hvert fald fint her.Det var da så lidt... :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu