Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej, jeg overvejer at købe denne her bil http://www.blocket.se/vi/9964172.htm?ca=23_11_s jeg kan lige så godt indrømme at jeg ikke har en skid forstand på biler :D , så hvis der er en derude som synes at det er et dårligt køb vil jeg blive glad for et praj. evt dårlige/gode erfaringer med GeMo vil jeg også sætte pris på. takker
He he lad mig gætte ung mand der er single:lol: Men tilbage til bilen, jeg har lige solgt min A3 1,8T fra 99, altså stort set samme motor, og den har altså nogle klare svaghedder. Hvis jeg var dig ville jeg tjekke følgende: 1. er den importeret? der er mange af de impoteret der er fusket med kilometerne. 2. er der skiftet tandrem og vandpumpe? 3. er der skiftet luftmassemåler? 4. du SKAL være sikker på der er original service bog med, ellers er der helt sikkert fusket med kilometerne. 5. Jeg ville også sikre mig at alle servicer er overholdt. 6. hør hvornår der sidst er skiftet hjullejer, da Audi/WV/Skoda/Seat har haft mange problemer med dem på de der årgange. Jeg er sikker på at Gio kan komme med flere check punkter på den der motor, ik Gio? Personlig ville jeg ikke være glad for alle de kilometer, jeg går altid efter en bil med så få kilometer på klokken som muligt, men det er jo heller ikke en helt ny bil mere. Jeg vil nok også sige den er for dyr, alle nedenstående er billiger og har færre kilometer på klokken. Den ene er enda en Quattro http://www.blocket.se/vi/10250633.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/10227923.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/10162439.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/10079304.htm?ca=23_11_s
Besvaret

jaja,, selvfølgelig er jeg single fyr i tyverne :D, men lige så snart jeg har fået en audi tt satser jeg ikke med at være så single :love2: Mange tak for punkterne dem kan jeg helt sikkert bruge, og jeg har nok søgt lidt for snævert ved kun at se på hvad der var i malmø

Besvaret
jaja,, selvfølgelig er jeg single fyr i tyverne :D, men lige så snart jeg har fået en audi tt satser jeg ikke med at være så single :love2:
Hehe....stiller du så op til kamp med alle de andre der krydser broen i en sølvgrå TT ?? :laugh: Hvis du endelig vil ha' en TT, så skal det være 225hk udgaven. Eller, hvis du ikke er single efter købet, så kan du jo gi' den til din kæreste, og så købe en lækker bil til digselv.:D
Besvaret

Hvis du skal have en TT, så vil jeg vælge 225 hk udgaven med 4x4, den er bedre og ligger godt på vejen. Jeg var ganske glad for min i det år, jeg havde den, havde ingen problemer med den overhovedet (ej heller med LMM eller hjullejer), og servicen var billig. Tandrem skal skiftes ved enten 120.000 km eller 5 år. Så bilen skal have fået skiftet tandrem. Der er lige så mange svenskere, der også fusker med km-tallet, men få checket service bogen og ikke mindst få en km-garanti på skrift. Kontroller evt. med et Audi værksted, de kan se, hvis bilen er serviceret hos et aut. værksted, ved hvilke km tal osv. Som Lars siger, så gå efter en bil, med så få km som muligt, de koster gerne mere, men pengene kan være givet godt ud.

Besvaret

Modellen er en fantastisk bil som kører godt (jeg kender naturligvis ikke den specifikke bil du ser på). Det eneste punkt - som iøvrigt gjorde at jeg fravalgte den - er at jeg fandt at udsynet var meget dårligt. Det er lidt som at have elefanthue på! Mvh Pnyrop

Besvaret
Jeg var ganske glad for min i det år, jeg havde den, havde ingen problemer med den overhovedet (ej heller med LMM eller hjullejer), og servicen var billig.
Det er intet desto mindre en kendt problem på de biler, så jeg ville klart være opmærksom på det. Jeg fik skiftet både luftmassemåler og gasspjæl på min ved 130.000 km, og de fortalte at det var helt normalt, specielt den LMM er et stort problem, faktisk halverede Audi prisen på dem da de fandt ud a hvor stort et problem de var. Med hensyn til hjullejer, så kan jeg fortælle at vi skiftede dem selv og fik a vide der hvor vi købte dem at det var noget af det de solgte allermest af, så også her er der et ganske kendt problem.
Besvaret
Tandrem skal skiftes ved enten 120.000 km eller 5 år. Så bilen skal have fået skiftet tandrem.
120.000km er for længe at vente med at skifte tandrem på den motor!!
Besvaret

Jeg kunne også godt tænke mig en Audi TT, men der sidder jo Bose højttalere i og det kan man jo ikke køre rundt i når man arbejder for den danske importør af JBL & Infinity :mad: øv !

Besvaret
Jeg kunne også godt tænke mig en Audi TT' date=' men der sidder jo Bose højttalere i og det kan man jo ikke køre rundt i når man arbejder for den danske importør af JBL & Infinity :mad: øv ![/quote'] Jeg tror godt de kan skiftes:th2:
Besvaret
Jeg kunne også godt tænke mig en Audi TT' date=' men der sidder jo Bose højttalere i og det kan man jo ikke køre rundt i når man arbejder for den danske importør af JBL & Infinity :mad: øv ![/quote'] Du kan få dem uden :):):)
Besvaret
jaja' date=', selvfølgelig er jeg single fyr i tyverne, men lige så snart jeg har fået en audi tt satser jeg ikke med at være så single :love2:[/quote'] :new: Det hér er snart så trivielt, at alle knajt's i starten af tyverne, single osv. burde få deres helt eget sub-fora, udelukkende til udvekslinger af oplysning og tuningsregler på TT'er, hvad siger du til den Gio, du også have TT?... Jagshemash! Men go for it, du finder sikkert mange piger der er til lidt af hvert i din TT, evt. hvis fangstkvoten ikke er så god, så bare lav burn-out på Skelbækgade, så skal du nok få noget på krogen!!!
Besvaret
:new: Det hér er snart så trivielt, at alle knajt's i starten af tyverne, single osv. burde få deres helt eget sub-fora, udelukkende til udvekslinger af oplysning og tuningsregler på TT'er, hvad siger du til den Gio, du også have TT?... Jagshemash! Men go for it, du finder sikkert mange piger der er til lidt af hvert i din TT, evt. hvis fangstkvoten ikke er så god, så bare lav burn-out på Skelbækgade, så skal du nok få noget på krogen!!!
Fur-basse....for mange fredags-sjusser igen! ;) Og der ér altså ikke alverdens plads i en TT´er...slet ikke på bagsædet :rolleyes:
Besvaret
Hmm gav ikke meget i en Audi TT og solgte den efter at have kört TT konvoj over broen. Dvs. 3 stk sölvgrå i räkke. Der var bedre fangst i volvo'en! Det er Sverige ;o) Iövrigt er det en frisörbil i Sverige som 206 cc er i DK http://expressen.se/index.jsp?a=302043
Nu er det jo ikke alle der har råd til en SLér, og hvis man vil ha en fed bil til små penge er det da noget af det sjoveste man kan få for pengene..:):)
Besvaret

arbejder du for SATEX ?? nu når jeg tænker mig om syntes jeg nemli også der står Steen i de nyhedsbreve vi får fra jer nede i butikken:D og TT er en PIGEBIL som der også blir sagt så hvis nogen har en til salg billigt mangler konen en:love2:

Jeg kunne også godt tænke mig en Audi TT' date=' men der sidder jo Bose højttalere i og det kan man jo ikke køre rundt i når man arbejder for den danske importør af JBL & Infinity :mad: øv ![/quote']
Besvaret

Jeps - for mig er en TT også lig en TøseØse (nu roder jeg mig vel ikke ud i noget?? - det er kærligt ment) ;) Dog vil jeg sige, at alle TT'ere jeg møder over broen, kun er kørt af unge fyre. :laugh: Jeg er selv "tøs" og kører TT. For mig er der ingen andre en min lille prinsesse der dúer. :th2: (meeeeeen... måske skal jeg lige prøve en Porsche næste gang).

Besvaret
TT'eren er da en lækker bil......hvis man er under 170 høj :-) Ellers skal man bare vænne sig til at køre med hovedet på skrå
Nu er jeg 176 og der er masser at plads, tror du må ha en meget stor numse eller side på en kämpe pude :):)
Besvaret

Men tilbage til bilen, jeg har lige solgt min A3 1,8T fra 99, altså stort set samme motor, og den har altså nogle klare svaghedder. <---- :lol: Nej det er sku ikke stort set den samme motor! og de få Audi TT'er jeg har prøvet at kører hare været hulens sjove... meeeen trækket stopper efter 5000omdr. og det ligner da lidt en WW Beetle der blevet klasket lidt sammen :) Ps. Gemo biler er vidst fin nok :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...