Jump to content

Fredag

Guest Nadynka

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Nu må jeg hellere til at komme lidt ud i det svenske, så sker der ikke noget fredag aften ? og gerne noget med noget spirituosa (som GIO så helt korrekt kan udtrykke det) indblandet. Nadynka:laugh:

Besvaret
Hej. Nu må jeg hellere til at komme lidt ud i det svenske, så sker der ikke noget fredag aften ? og gerne noget med noget spirituosa (som GIO så helt korrekt kan udtrykke det) indblandet. Nadynka:laugh:
Jo sikkert, ellers kan du da bare holde åbent hus:)
Besvaret
Thygesen holder helt sikkert et eller andet he he....;)
Besvaret

Og hvis han ikke gør, kan du altid crashe hans hybel. Adressen er jo at finde i 600 indlæg her på debatten! Håber ikke du har noget imod vi laver lidt gas med dig, Martin! :D

Besvaret

Hehehe.. jeg kan tage det.. men det undrer mig nu at Claus selv foreslår det.. I og med jeg har en aftale med ham og et par stykker mere og en ps2 på fredag... men Nadynka skal da være mere end velkommen hvis ps2, pizza, chips, sodavand og øl lyder tillokkende :-) Som sagt er jeg næsten altid frisk på en "fest".. som man også kan se under arrangementer

Besvaret
Hehehe.. jeg kan tage det.. men det undrer mig nu at Claus selv foreslår det.. I og med jeg har en aftale med ham og et par stykker mere og en ps2 på fredag... men Nadynka skal da være mere end velkommen hvis ps2, pizza, chips, sodavand og øl lyder tillokkende :-) Som sagt er jeg næsten altid frisk på en "fest".. som man også kan se under arrangementer
Det var nu også mere generelt ment Thyge , jeg har skam ikke glemt jeg skal køre fra dig ......;)
Besvaret

Så må jeg jo finde på noget andet

hihi....Det lyder fristende, men tror jeg springer ps2 over....:p det er vist ikke lige noget for mig..... Jeg smutter istedet ned på sprit bolaget, der er altid gang i den :lol: - NOT- Men tak for tilbudet :th2: Nadynka
Besvaret

altså jeg regner med at skulle ud lørdag.. finten er dog at jeg ikke kender noget til tidspunkt da familien er på besøg.. men de plejer dog at smutte ved 22-23 tiden.. så der er natten jo unge endnu :-)

Besvaret

Thygesen : Har du nogen favo stedder i Malmø ?? Må tilstå jeg ikke gå ud så ofte i Malmø ... Enten bliver det KBH eller Trelleborg... Nå ja det måske lige tage i.... Trelleborg er sten død når det handler om byliv fredag lørdag:scared:

Besvaret
altså jeg regner med at skulle ud lørdag.. finten er dog at jeg ikke kender noget til tidspunkt da familien er på besøg.. men de plejer dog at smutte ved 22-23 tiden.. så der er natten jo unge endnu :-)
Thygesen, hvis i skal på bar og drikke øl er jeg nok også med, men inga lumske forfester denne gang ikk´:th2:
Besvaret

Lørdag

Hej Jamen jeg er nok på lørdag så.... /Nadynka ( Thygesen...læg mærke til min nye signatur hihi... )
Besvaret
rigtig gang i den
Alt er jo relativt - jeg har endnu gode oplevelser tilgode på Etáge - når jeg lige ser bort fra selskabet jeg har været der med. Men ok - alle steder kan jo have sine dårlige dage :rolleyes:
Besvaret
Alt er jo relativt - jeg har endnu gode oplevelser tilgode på Etáge - når jeg lige ser bort fra selskabet jeg har været der med. Men ok - alle steder kan jo have sine dårlige dage :rolleyes:
Du VED ju at du skal holde dig væk fra Karaokebaren, og så alligevel ender du altid der med dine ABBA-covers :fight:
Besvaret
Mindes ellers du fik dit vilde dansetrip på sidste gang vi var på etage , men kan da være jeg husker helt skævt ha ha ;)
Besvaret
Du VED ju at du skal holde dig væk fra Karaokebaren' date=' og så alligevel ender du altid der med dine ABBA-covers :fight:[/quote']Never been there, karaoke-wise.... Var du nu stiv igen, siden du troede det var mig der stod der i glimmer og plateau-støvler - når det i virkeligheden var din egen pladesamling det handlede om, og dine tvivlsomme scoringer der bladrede igennem den!? :D
Besvaret
Mindes ellers du fik dit vilde dansetrip på sidste gang vi var på etage ' date=' men kan da være jeg husker helt skævt ha ha ;)[/quote']Nopes....når ikke der var andre der gad holde fest og danse røv af, så måtte jeg jo lave solodans. Mindes dog også en dans med Furland og Thyge...:th2:
Besvaret
Mindes ellers du fik dit vilde dansetrip på sidste gang vi var på etage ' date=' men kan da være jeg husker helt skævt ha ha ;)[/quote'] Findes der ikke et par kvindelige deltagere der vil med lørdag ? Eller skal jeg være alene kvinde, det bliver jo helt vildt med så meget mande-hørm! :rolleyes: Nadynka
Besvaret

Hej alle.. Sorry for min fraværelse i denne tråd.. Personligt ville jeg bare op og finde en bar og så se hvad der skete.. ved en god bar, hvis drengene forstår sådan en ;-) Igen skal det siges at jeg har familien ovre og jeg ved ikke hvad tid de smutter tilbage på den rigtige side af sundet :laugh: Men skal jeg i byen og på diskotek så vil det blive Etage, Skeppsbron eller etage... eller faktisk Prive, som efter min mening har et af de bedste diskoteker, men tidligere har aldersgrænsen været for lav.. I dag er den vist rykket højt op om lørdagen... har jeg hørt.. så det er værd at overveje i den sammenhæng. Så altså.. mit forslag er, at jer der gerne vil i byen finder et sted at mødes, forfeste eller noget andet og så får jeg kontaktmuligheder til jer og kan så kontakte jer når familien er smuttet.. Nadynka: Jeg så det allerede igår :-) :love2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...