Miriam Skrevet December 15, 2006 Rapporter Skrevet December 15, 2006 Hej Fik lige denne mail fra min bank i DK: "Hej Miriam Jeg syntes at jeg bør meddele dig en kedelig beslutning som er truffet af SEB koncernen i Sverige. Det er besluttet, at man ikke længere ønsker at drive retail bank i Danmark, hvilket betyder, at vi den næste tid vil afvikle banken i Danmark. Der vil foreløbig ikke ske nogen ændringer for eksisterende kunder, men så snart vi ved mere vender vi tilbage." Jeg ved ikke om der er andre der har dem i DK, men så kan i jo så småt begynde at kigge jer omkring
alex Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Hej Fik lige denne mail fra min bank i DK: "Hej Miriam Jeg syntes at jeg bør meddele dig en kedelig beslutning som er truffet af SEB koncernen i Sverige. Det er besluttet, at man ikke længere ønsker at drive retail bank i Danmark, hvilket betyder, at vi den næste tid vil afvikle banken i Danmark. Der vil foreløbig ikke ske nogen ændringer for eksisterende kunder, men så snart vi ved mere vender vi tilbage." Jeg ved ikke om der er andre der har dem i DK, men så kan i jo så småt begynde at kigge jer omkring Damm - har ellers kørt rimeligt smertefrit både i DK og S... Troede egentligt de var ved at bygge en kæmpe bygning inde ved Post DK ved Kalvebod Brygge ? Mvh Alex
Nils Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Damm - har ellers kørt rimeligt smertefrit både i DK og S... Troede egentligt de var ved at bygge en kæmpe bygning inde ved Post DK ved Kalvebod Brygge ? Den bygning skal vel bruges til at betjene de kunder, de ikke bortviser fra forretningen: Dem med de ekstramange nuller.
MC Manden Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Troede egentligt de var ved at bygge en kæmpe bygning inde ved Post DK ved Kalvebod Brygge ? Mvh Alex Det er de også.. jeg har udsigt til byggepladsen fra mit job lige ved siden af. Men, mon ikke retail bank betyder privat bank ?? Kan ikek forestille mig man går igang med sådan et stort byggeri hvis man lukker helt ned. Iøvrigt er det fint for mig.. Aldrig har jeg fået så dårlig behandling som i SEB DK !!! Magen til narhoveder skal man lede længe efter !
MC Manden Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Den bygning skal vel bruges til at betjene de kunder' date=' de ikke bortviser fra forretningen: Dem med de ekstramange nuller. [/quote'] Ja, 4-5 nuller på kontoen hjælper ikke meget.... fjolser... Jeg bad om en buffer på 50k.... Altså ikke noget særlig, slet ikke hvis man sammenholder med min selvangivelse... Det tog dem 4 måneder at sige nej til det.
Miriam Besvaret December 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 15, 2006 Ja, 4-5 nuller på kontoen hjælper ikke meget.... fjolser... Jeg bad om en buffer på 50k.... Altså ikke noget særlig, slet ikke hvis man sammenholder med min selvangivelse... Det tog dem 4 måneder at sige nej til det. hmm for os er det tværtom de har været meget behjælpelige med alt og hurtigt (havde dog en rådgiver på et tidspunkt som var noget lort) Så det er også meget person bestemt
bananas Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 I den finansielle sektor tænker man typisk sådan, at kunderne kan opdeles i "Retail" og "Institutional". Groft sagt kan det oversættes til Privat og Erhverv, men ordet "Erhverv" er ikke så pokkers dækkende overfor de allerstørste institutionelle kunder såsom pensionskasser, fonde, andre internationale banker osv.osv. Det virker ærlig talt lidt dumt, at de vil lukke retail delen netop nu, hvor der er gigantisk vækst i antallet af pendlere, fordi de jo netop står stærkt overfor denne kundegruppe i og med at de eksisterer på begge sider af sundet. De kan jo ikke have tjent penge nok, men jeg har dem alvorlig mistænkt for ikke at have overvejet, hvor meget ekstra forretning en dansk filial genererer på den svenske side, hvor pendlere jo typisk vil tage deres huslån, billån osv. osv.
Jette Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Er der nogen der kan anbefale en anden bank? Det er jo noget med både brokonto og personlige relationer. På forhånd tak.
Guest Supermule Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 SWEDBANK............ Det er nemt og bekvemt! Hold dig bare væk fra filialen i Vellinge......Totale tåber! Fatter ikke en meter, men de kan sgu tælle penge hurtigt......
Jette Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 SWEDBANK............ Det er nemt og bekvemt! Hold dig bare væk fra filialen i Vellinge......Totale tåber! Fatter ikke en meter, men de kan sgu tælle penge hurtigt...... Tak for det - jeg synes ikke jeg kan se noget om brokonto på deres danske hjemmeside
Toft Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 Aldrig har jeg fået så dårlig behandling som i SEB DK !!! Magen til narhoveder skal man lede længe efter ! 100% enig! Aldrig har jeg oplevet magen til tyveri og arrogance, i forbindelse med en bank :thumbdown
Guest Supermule Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 http://www.swedbank.dk/sst/inf/out/infOutWww1/0,,124254,00.html
koustrup Besvaret December 15, 2006 Rapporter Besvaret December 15, 2006 SWEDBANK............ Det er nemt og bekvemt! Nemlig, også mine klare anbefalderinger (med en lille detalje). Evt. Karin Hinton Månsson inde på Kalvebod brygge...
Miriam Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 Seb city bliver til Roskilde Bank lidt nyt http://seb.dk/pow/wcp/sebdk.asp
koustrup Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 lidt nyt http://seb.dk/pow/wcp/sebdk.asp Jeps, og Roskilde Bank kan i roligt gå over til allesammen :-) Utroligt god service (det er jo så den enkelte rådgiver), gode produkter til rimelige priser - kort fortalt en stor anbefaling herfra:th2: Hilsen en tidligere kunde, som desværre blev nød til at skifte væk fra Roskilde bank.
Lars C Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Hmm gad vide om de så stadig kan finde ud af at sende penge til SEB sverige hver måned:confused: Har ikke stor lyst til at skifte bank i Sv.
Miriam Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 Hmm gad vide om de så stadig kan finde ud af at sende penge til SEB sverige hver måned:confused: Har ikke stor lyst til at skifte bank i Sv. Nej det er også min store tanke, er ret glad for SEB herover. Men tror nu at der skal shoppes lidt bank nu :confused:
Carsten Olsen Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Den bygning skal vel bruges til at betjene de kunder' date=' de ikke bortviser fra forretningen: Dem med de ekstramange nuller. [/quote'] Phy ha, så er jeg mere rolig.:th2:
Miriam Besvaret February 28, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 28, 2007 ja de sender vel brev ud, så må vi se hvem de syntes der er interessante at beholde :)
nullersdk Besvaret February 28, 2007 Rapporter Besvaret February 28, 2007 Evt Valg Af Ny Bankforbindelse I Danmark/Sverige Jeg har også selv været kunde i S.E.B Banken , men skiftede selv over Swedbank , som helt klart kan anbefales.
testeren Besvaret March 2, 2007 Rapporter Besvaret March 2, 2007 Var i SEB i dag, og fik at vide at de prøver at kører videre med aftale i Roskilde Bank, men tidligere har arbejdet sammen med Syd Bank, så hvis det ikke fungerer med RB, så vil de lokale hører hvad Stockholm siger til det.
hrr Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Brokonto fortsætter i SEB.DK - alt andet går til Roskilde Hej Snakkede med "Pernille" i SEB Danmark i dag får at høre nærmere omkring skiftet til Roskilde Bank. Hun oplyste at Roskilde Bank ikke havde været interesseret i at have et Brokonto koncept, så disse konti fortsætter i SEB Danmark. Til gengæld er SEB Danmark ikke interesseret i at føre andre "normale" bank produkter videre, så alle øvrige konti, kort osv. ryger automatisk over til Roskilde Bank. Det kan man jo ikke rigtigt bruge til noget, så jeg bliver nok også en af dem der må ud og skifte bank i både Sverige og Danmark. Mvh Henning
Miriam Besvaret April 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 13, 2007 Er der nogle der har en mail adresse på en god rådgiver, med en bank som er på begge sider af sundet ? De har valgt at beholde halvdelen af vores ting i SEB og resten ryger til Roskilde, og jeg gider sku ikke at have 2 banker i DK
Markowitch Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Hejsan! Hvordan kan det være at I ved alt dette om SEB og Roskilde? Jeg har selv SEB og er aldrig blevet kontaktet af SEB og mit visa og dankort fungerer stadig.
mrode Besvaret April 13, 2007 Rapporter Besvaret April 13, 2007 Hejsan! Hvordan kan det være at I ved alt dette om SEB og Roskilde? Jeg har selv SEB og er aldrig blevet kontaktet af SEB og mit visa og dankort fungerer stadig. Det kan være du er en af de kunder de gerne vil beholde :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu