Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Mig og min kæreste er brændt varme på den specielle PT Cruiser, men er det en bil der holder eller skal den på værksted i tide og utide? Nogen der har kvalificerret viden om bilen??? På forhånd tak...

Besvaret
Alternativet er en Audi A4' date=' og Chrysleren kan vel ikke være dyrere end den i vedligeholdelse og rep.??? Eller hur...[/quote']To vidt forskellige biler - men Audi´er er også dyre at vedligeholde :rolleyes:
Besvaret
Ja men Audi er drømmebilen :love: ..
Hvis Audi'en er drømmebilen, hvorfor så kigge på noget andet ??? Men, personligt ville jeg holde mig langt væk fra begge. PT'en kører ikke ret langt på literen, til gengæld er den umådelig sløv !!! Audi's "kvalitet" er vist diskuteret herinde til hudløshed. Bare fordi den er tysk behøver den jo ikke være specielt god.... Spørg nogle af de tidligere audi-ejere.
Guest Supermule
Besvaret

Der er vist noget med at Audi er den tyske bil der klarer sig bedst i kvalitets test???? Men det er kun noget jeg har hørt.......;)

Hvis Audi'en er drømmebilen, hvorfor så kigge på noget andet ??? Men, personligt ville jeg holde mig langt væk fra begge. PT'en kører ikke ret langt på literen, til gengæld er den umådelig sløv !!! Audi's "kvalitet" er vist diskuteret herinde til hudløshed. Bare fordi den er tysk behøver den jo ikke være specielt god.... Spørg nogle af de tidligere audi-ejere.
Besvaret
Der er vist noget med at Audi er den tyske bil der klarer sig bedst i kvalitets test???? Men det er kun noget jeg har hørt.......;)
Det kan være... men, jeg vil egentlig hellere lytte til personlige erfaringer. Og, jeg har ihvertfald hørt rigeligt til at jeg aldrig får mig en Audi..... tror jeg ;)
Besvaret

Altså nu er der heller ingen, der siger, at man skal købe et gennemtæsket eksemplar af fx. en Audi. Alle biler har svagheder selv Sverige's elskede Volvo... Toyota, Kia, Ford, Mercedes, BMW, Citroen, Pug, Alfa Romeo, Nissan osv. I dag lader man bilejerne udføre testene ved at lade bilerne slippe ud af fabrikken før, de er ordentligt gennemtestet! Derudover presses underleverandører på prisen. Pris og kvalitet hænger jo som regel sammen... For at vende tilbage til emnet, PT cruiseren. Så husker jeg tydeligt, da den kom frem. Der synes jeg, den så ganske fed ud, men damn, da man så motorprogrammet, så blev man skuffet. Der skal da være en V8-er i den i stedet for en bovlam 1.6 eller en 2.0, 2.4. Efter sigende skulle kvaliteten være temmelig dårlig. Som de fleste amerikanerbiler, så skulle den være ganske komfortabel, men sving... uha... Nu til dags, synes jeg ikke designet holder mere på bilen.

Besvaret

Hej Poppelvig Der gik vidst lige Audi i tråden hva Hvis i er faldet for en PT Cruiser så det da sådan en i skal ha´ PTen er ikke specielt dyere end andre biler at holde kørende, det er en livsstil bil, som VW Beattle og Mini, bare med lidt mere plads. PTerne har lidt samme problem som VW Beattle havde at man havde svært ved at få kunderne til at genkøbe, anvendeligheden i PTen kommer nok til at redde den. Det er samme problematik man er bange for hos Mini, med den kømpe succes man lavede med 1. generation, men man har fået opbygget en helt verden omkring mini og en enorm entusiast netværk, 2. generation ser ud til at tage over hvor 1. generation slap, samtidig med at den ventede stationcar kommer næste år. Mange vil gerne sammenligne de "almindelige" biler med de her livsstils biler og kigger man på det fornuftige så vil tal altid vise at man bør købe den "almindelige", kører egenskaberne er heller ikke der hvor alle pengene er givet ud, men de her biler vælges med hjertet og tjener et helt andet formål. Hvorfor være som alle andre - i skal ha en PT, husk at poste billeder med jer to storsmilende ved jeres PT, det er nemlig noget de her biler virkelig kan, nemlig får humøret fra 0-100 på mindre end 4 sek. :th2:

Besvaret
. .................' date=' med den kømpe succes man lavede med 1. generation, men man har fået opbygget en helt verden omkring mini og en enorm entusiast netværk, [/quote'] Oh kjære gud... Find en ægte Mini Cooper 1275GT og lad mig få lov at købe den :th2: Det eneste jeg ønsker mig til jul ... PS... Det SKAL være den med 2 benzinlåg :D
Besvaret

som folk sir hvis man køber et udkneppet eksemplar af en audi er det da klart der vil komme rep sådan er det med alle biler, nu kender jeg en som har en pt cruiser han ser det som en livsstil bil som folk herinde også sir ligesom beetle og mini han har haft MASSERE probs med den bil med motor osv men han er stadig lykkelig for sin bil, sku jeg vælge havde jeg KLART taget en audi fremfor en pt cruiser tag ud og prøv begge biler og kør en go tur i dem hvilken du føler dig bedst tilpas i og giver dig mest køreglæde for fordi nogen herinde har været uheldig med en audi behøver du jo ik være det, jeg har aldrig været uheldig med mine og kender flere som er meget tilfreds med deres audi

Besvaret

... Jeg har haft en pt cruiser. Den kørte skidt, men den var sjov at se på!!!! Jeg havde en 2,0 med automatgear den kørte 8 km/l ved pendling på broen!!! Jeg havde den kun 2 måneder, så kunne jeg sgu ikke holde den ud mere. :fight:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...