Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jeps. Peter er rigtig god til at importere biler. Han kan også sørge for at bilen bliver importsynet.
Desuden: prestigeauto.se - prestigeauto.dk autoperformance.se
  • 3 weeks later...
Besvaret

Smølfine Kan du skrive lidt mere om Hvad det kostede at få den "hjem" fra tyskland. Og hvad med at få der indregistreret i Sverige, hvor meget kostede det for TT'en. Har selv set på nogle TT'er i Tyskland til 8-10.000 Euro. Men har ingen ide om hvad det vil løbe op i :confused:

Besvaret
Kan du skrive lidt mere om Hvad det kostede at få den "hjem" fra tyskland. Og hvad med at få der indregistreret i Sverige, hvor meget kostede det for TT'en. Har selv set på nogle TT'er i Tyskland til 8-10.000 Euro. Men har ingen ide om hvad det vil løbe op i :confused:
Du hopper bare herind og ser hvordan det göres og koster.. http://www.auto-haus.se/beställ-bil.aspx Ps: husk den skal väre efter årg 2000 og med et lavt km :):)
Besvaret
Kender I en seriøs bilforhandler i Malmö der kan importere en Audi fra Tyskland til mig?... Importere og levere klar til at køre i den. :)
Nu kender jeg ikke Peter... men jeg har lige præsis importeret en Mercedes CLK gennem Racetech - og har været yderst tilfreds med servicen :th2: De var super effektive - og fandt en rigtig god pris til mig.... Du kan finde dem på hjemmesiden www.racetech.dk
Besvaret
Det der med afgifter' date= det er altså kun noget man bruger i danmark. Tag en dyb indånding du er fri af det.....
Det er vist noget du har misforstået. Der er OGSÅ registreringsafgift i Sverige. Den er dog kun på et par tusinde. :th2: ;) Den dækker synet, selve registreringen og fremstillingen af nummerplader. Sorry, jeg kunne ikke lade være. :D
Besvaret

Min TT, som Peter fra Auto-haus hentede hjem, skulle jeg betale købsprisen for (det den stod til i Tyskland) + Peters salær, som ligger i det index der står på hans hjemmeside og så var den indregistret mit alles... Skulle bare underskrive papirerne og så var bilen min. Det var super nemt.:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...