Zenia Skrevet December 27, 2006 Rapporter Skrevet December 27, 2006 Kender I en seriøs bilforhandler i Malmö der kan importere en Audi fra Tyskland til mig?... Importere og levere klar til at køre i den. :)
Jønsson Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Kender I en seriøs bilforhandler i Malmö der kan importere en Audi fra Tyskland til mig?... Importere og levere klar til at køre i den. :) Prøv www.auto-haus.se
Macmajse Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Jeps. Peter er rigtig god til at importere biler. Han kan også sørge for at bilen bliver importsynet. :th2:
Guest Mogens Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Jeps. Peter er rigtig god til at importere biler. Han kan også sørge for at bilen bliver importsynet. Desuden: prestigeauto.se - prestigeauto.dk autoperformance.se
PRESTIGE AUTO Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Zeina hva er det for en bil du skal ha hjem ring evt. +45 60659911 så kan vi tale om det. Mvh Christian
ThomasNielsen Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Jeg kan kun anbefale Peter fra www.auto-haus.se han har nu importeret 2 Audier for mig og jeg er MEGET tilfreds :-) Mvh Thomas
credde Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Kan også anbefale Peter, han har importeret en Audi og en Passat til mig, alt i tip top :th2:
Smølfine Besvaret December 28, 2006 Rapporter Besvaret December 28, 2006 Vi vil også helt klart anbefale Peter fra Auto-haus. Han hentede en TT hjem til mig på rekord tid og får også lov til at hente en BMW til min kæreste. :) Alt er 100 % i orden fra ham.
juel08 Besvaret January 13, 2007 Rapporter Besvaret January 13, 2007 Smølfine Kan du skrive lidt mere om Hvad det kostede at få den "hjem" fra tyskland. Og hvad med at få der indregistreret i Sverige, hvor meget kostede det for TT'en. Har selv set på nogle TT'er i Tyskland til 8-10.000 Euro. Men har ingen ide om hvad det vil løbe op i
watcher Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 hvorfor ik hent den selv og spare de penge?
Mr. Kubik Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hej, Jeg vil gerne hente en til dig. Det skal jeg have Dkr. 10.000 for. Du betaler selv alle omkostninger vedr. selve bil. Hilsen Mr. Kubik
Peter H. Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Kan du skrive lidt mere om Hvad det kostede at få den "hjem" fra tyskland. Og hvad med at få der indregistreret i Sverige, hvor meget kostede det for TT'en. Har selv set på nogle TT'er i Tyskland til 8-10.000 Euro. Men har ingen ide om hvad det vil løbe op i Du hopper bare herind og ser hvordan det göres og koster.. http://www.auto-haus.se/beställ-bil.aspx Ps: husk den skal väre efter årg 2000 og med et lavt km :):)
Janteploven Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Ring til Autoperformance :) http://www.autoperformance.se/kontakta.php
Nyen Besvaret January 17, 2007 Rapporter Besvaret January 17, 2007 Du hopper bare herind og ser hvordan det göres og koster.. http://www.auto-haus.se/beställ-bil.aspx Ps: husk den skal väre efter årg 2000 og med et lavt km :):) Og den pris der er nævnt er incl. afgifter?? Eller hvad kommer der ud over?? Synes det er lidt svært at gennemskue alle disse regler....
Jos Besvaret January 17, 2007 Rapporter Besvaret January 17, 2007 Kender I en seriøs bilforhandler i Malmö der kan importere en Audi fra Tyskland til mig?... Importere og levere klar til at køre i den. :) Nu kender jeg ikke Peter... men jeg har lige præsis importeret en Mercedes CLK gennem Racetech - og har været yderst tilfreds med servicen :th2: De var super effektive - og fandt en rigtig god pris til mig.... Du kan finde dem på hjemmesiden www.racetech.dk
Danielsito Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Det der med afgifter' date= det er altså kun noget man bruger i danmark. Tag en dyb indånding du er fri af det..... Det er vist noget du har misforstået. Der er OGSÅ registreringsafgift i Sverige. Den er dog kun på et par tusinde. :th2: ;) Den dækker synet, selve registreringen og fremstillingen af nummerplader. Sorry, jeg kunne ikke lade være. :D
Smølfine Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Min TT, som Peter fra Auto-haus hentede hjem, skulle jeg betale købsprisen for (det den stod til i Tyskland) + Peters salær, som ligger i det index der står på hans hjemmeside og så var den indregistret mit alles... Skulle bare underskrive papirerne og så var bilen min. Det var super nemt.:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu