Jump to content

Artikel i Sydsvenskan danskere i Malmö

Recommended Posts

Besvaret

"Sämst med Malmö? Det er besværlig og dyrt at få Internet i forhold til Danmark. " Den forstår jeg ikke. Jeg synes da bestemt ikke internet er dyrt her i forhold til Danmark, tværtimod.

Besvaret
"Sämst med Malmö? Det er besværlig og dyrt at få Internet i forhold til Danmark. " Den forstår jeg ikke. Jeg synes da bestemt ikke internet er dyrt her i forhold til Danmark, tværtimod.
Så vil jeg gerne have et tip - hvem bruger du? Og er det i eget hus eller via boligforening? På forhånd tak.:th2:
Besvaret
Overskriften "Högutbildade flyttar över sundet" Og, så har vi fat i en receptionist, en lastbilchauffør og en elektronikmekaniker ???? Hvorfor så liiiige denne overskrift ?? Der er absolut intet galt i disse 3 erhverv, men hvorfor skriver journalisten så sådan i overksriften hvis det ikke underbygges i indholdet ??
Jeg grinte også ret meget da jeg læste overskriften og så at jeg var udvalgt i den. For jeg passer vist ikke ind under den overskrift :D
Besvaret
Man kan sige, at hvis det med internet er det værste, så er man da i hvert fald glad og tilfreds (eller bør være). :)
Besvaret
Man kan sige' date=' at hvis det med internet er det værste, så er man da i hvert fald glad og tilfreds (eller bør være). :)[/quote'] Ja, det er fuldstændig rigtigt!!! :th2:
Besvaret
Jeg grinte også ret meget da jeg læste overskriften og så at jeg var udvalgt i den. For jeg passer vist ikke ind under den overskrift :D
Hmm ja en højtuddannet trucker... se se det vidste jeg slet ikke:rolleye:
Besvaret
Hmm ja en højtuddannet trucker... se se det vidste jeg slet ikke:rolleye:
Trucker er et nedladende ord. Vil gerne have man bruger ordet Ratholder :rolleye: Cand.ratholder
Besvaret
Så vil jeg gerne have et tip - hvem bruger du? Og er det i eget hus eller via boligforening? På forhånd tak.:th2:
Jeg har Telia, 24 mbit, og jeg bor i Bostadsrätt endda udenfor Malmö.
Besvaret
Jeg har Telia' date=' 24 mbit, og jeg bor i Bostadsrätt endda udenfor Malmö.[/quote'] Vi er også ved at få Telia internet forbindelse - der har dog været en del bøvl fra dem - så jeg er først rigtig glad når jeg har konstateret at det virker. Vi bor i hus. Måske er det lettere når man bor i bostadsrätt :confused: Det er nok også beroende på behovet. Vi har valgt langt mindre "power" på den forbindelse vi forhåbentlig snart får. Min pris sammenligning er webspeed vi havde i Vallensbæk.
Besvaret
Fin lille artikel. Også morsomt at se de alle tre er på debatten. :)
Tror det har noget at gøre med journalisten (eller copy pasteren kan man vist også kalde ham) henvendte sig herinde til folk.:rolleyes:
Besvaret
Bostadsrätt i Malmö, Bredbandsbolaget... f*cking besværligt men billigt! 100MBIT/2MBIT upload - 320 SEK :)
Besvaret
Bostadsrätt i Malmö' date=' Bredbandsbolaget... f*cking besværligt men billigt! 100MBIT/2MBIT upload - 320 SEK :)[/quote'] Hi hi yes yes dem har jeg også:th2: Men pas på med at betale regninger lidt sent, så lukker de bare, ikke noget med rykker eller noget. Mit firma betaler min telefon/internet regning og den er svipset i bogholderiet og et par gange hvor pengene har været lidt langsomme under vejs gennem bankerne, så bliver der bare lukket:sad:
Guest Supermule
Besvaret

Skide godt at Dennis sviner Ilmar Reepalu til på det groveste...:lol: Total iorden dér Dennis!!!!!!!!!!!!!!!!!!x11 :)

Besvaret
Skide godt at Dennis sviner Ilmar Reepalu til på det groveste...:lol: Total iorden dér Dennis!!!!!!!!!!!!!!!!!!x11 :)
tak tak.. havde dog ikke forestillet mig at de ville trykke det når han nu bruger sydsvenskan som medie.. men der kan man se og citeret på forsiden af malmø sektionen af den trykte avis.. så kan Reepalu da næsten ikke undgå at se det :-) :-)
Besvaret
:thumbup: hehe....mon ikke Dennis har vundet en plads i Nils' hjerte ?
...eller måske bare en ridetur på hans (lettere usynlige) Ren-gjorte gnu af en wannabe-elg, som Nils påstår lusker rundt i hans til-sneede staudebede ved vintertid :th2: Dennis: Fin udtalelse. A+ hérfra :thumbup:
  • 2 weeks later...
Besvaret

Var i banken i dag og snakkede bare med en tilfældig ung fyr i kassen. Han spurgte om ikke det var mig der havde været i avisen. Havde ikke lige regnet med at folk ville kunne huske det her over en uge senere. Men han kunne nu ikke forstå min udtalelse, Ilmar har jo gjort så meget godt for Malmø... hmm.. en skam der var mange kunder bagved

Besvaret
Var i banken i dag og snakkede bare med en tilfældig ung fyr i kassen. Han spurgte om ikke det var mig der havde været i avisen. Havde ikke lige regnet med at folk ville kunne huske det her over en uge senere. Men han kunne nu ikke forstå min udtalelse' date=' Ilmar har jo gjort så meget godt for Malmø... hmm.. en skam der var mange kunder bagved[/quote'] Haha, det var sgu godt husket. Særligt hvis det var en svensker der ikke har sin gang på debatten. Fik du så kendis-rabat af ham? ;)
Besvaret
Haha' date=' det var sgu godt husket. Særligt hvis det var en svensker der ikke har sin gang på debatten. Fik du så kendis-rabat af ham? ;)[/quote'] Ja det var en svensker Fik mit nye bankkort gratis... meeen, mon ikke jeg også havde fået det alligevel ;-)
Besvaret
Var i banken i dag og snakkede bare med en tilfældig ung fyr i kassen. Han spurgte om ikke det var mig der havde været i avisen. Havde ikke lige regnet med at folk ville kunne huske det her over en uge senere. Men han kunne nu ikke forstå min udtalelse' date=' Ilmar har jo gjort så meget godt for Malmø... hmm.. en skam der var mange kunder bagved[/quote'] Det ender vel med at du bliver fredløs, nu hvor Ilmar's trofaste netværk har genkendt dig :scared:
Besvaret
Det ender vel med at du bliver fredløs' date=' nu hvor Ilmar's trofaste netværk har genkendt dig :scared:[/quote'] Ja man har jo tidligere set hvad den slags netværk kan udføre.. (og ja, her tænker jeg på sovjet) Mvh Dennis

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...