SanneJ Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Du skal da ikke være ked af at der er nogen fladpander der ikke deler din musiksmag. Bare kig på de sange du godt kunne lide, så blir du glad igen. Magen til bräkindläg skal man da lede länge efter, SteenElm er vel for faen ikke 5 år, mon ikke han klarer den;)
ulmus Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Tja, jeg så det altså også, men det var nu mest fordi, der ikke var noget andet, der var bedre. Jeg kunne godt lide debattens udsendte's sang :th2: , men hvorfor f..... skal musikken overdøve en udmærket sangerinde. Det er da for håbløst, at musikken skal være så høj. Det er det samme, hvis man sidder og ser en dokumentarudsendelse eller en dyreudsendelse. Musikken overdøver fuldstændigt kommentarer og naturlydene. Kunne man ikke snart ansætte nogle i TV, der ikke er høreskadet, så kunne vi andre måske undgå at blive det.
Fagerborn Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Magen til bräkindläg skal man da lede länge efter' date=' SteenElm er vel for faen ikke 5 år, mon ikke han klarer den;)[/quote'] Undskyld, men hvem snuppede din sukkermad i dag?
SanneJ Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Undskyld' date=' men hvem snuppede din sukkermad i dag? [/quote']
Admin Besvaret January 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2007 Jeg kunne godt lide debattens udsendte's sang :th2: ' date=' men hvorfor f..... skal musikken overdøve en udmærket sangerinde. Det er da for håbløst, at musikken skal være så høj.[/quote'] Jeg kunne godt lide arrangementet (Carola's "evighet" ?) , men jeg synes at melodien er lidt for "grand prix". I modsætning til de fleste mener jeg at grand prix skal være alsidigt og ikke en fast "genre".
Admin Besvaret January 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2007 Undskyld' date=' men hvem snuppede din sukkermad i dag? [/quote'] Ja, kan du sige "Morgensur"
SanneJ Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Ja' date=' kan du sige "Morgensur" [/quote'] Men det er i orden at kalde andre "fladpander" eller... Ikke at jeg har noget imod det, men så må man da også kunne tåle at få lidt igen:tongue2: Men ellers må I tage jer en kop te og stötte hinanden I hvor dejlige mennesker I er:)
Fagerborn Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Jeg siger ikke mere her for så siger jeg ikke noget forkert :)
Admin Besvaret February 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2007 Hvor grineren er det lige at Gordon Kennedy, som har prøvet 5 genge uden held, siger at man sagtens kan kontruere det perfekte Grand Prix hit, mens manden der har vundet mere end nogen andre, Keld Heick, siger at ikke kan lade sige gøre. Hvem har ret ? Det har Keld. Det kan heller ikke lade sig gøre at vælge den perfekte vinner. Det eneste man kan gøre er at vælge det man kan lide og håbe på at andre er enige. Dumflad til min gamle skolekammerat.
BS Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Hvad skete der lige i den afstemning? Hvorfor skulle drag quen'en ikke med? klart mere gang i den sang end hende Falkenberg og Stig Rossen:scared:
Admin Besvaret February 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2007 Hvad skete der lige i den afstemning? Hvorfor skulle drag quen'en ikke med? klart mere gang i den sang end hende Falkenberg og Stig Rossen:scared: Ja, jeg var også målløs. Det var min favorit.Jeg var næsten klar over at Samsom kom med. Han kunne have stillet op med "lille Peter edderkop", så populær som han er. Jeg tror vi har gang i lidt "den slags kan man ikke sende"-action, med ham dragqueen'en. :thumbdown
BS Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Fandme for plat! Man kan jo bare satse på at Draq'en får et af de wildcards der bliver delt ud i næste uge!
Fagerborn Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Nu så jeg ikke det hele, men jeg synes generelt ham drag-queen'en var lidt for genert og ikke rigtig tilpas i kostymet. Jeg lå flad af grin da Jørgen Olsen tog den første tone. Åh gud så rædselsfuldt. Stil ham på en kirkegård og han vil driiiiiive gespensterne op ad gravene og skrigende væk. Der var da nogen der var gode. Jeg kan bare ikke huske hvad de hed. Men ham dørstopperen han var pinlig
BS Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Dørstopperen er da humor! En anderledes måde at introducere folk på.
Admin Besvaret February 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 3, 2007 Dørstopperen er da humor! En anderledes måde at introducere folk på. Der er godt nok forskel på hvor meget de forskellige er "med på den":D
Admin Besvaret February 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 3, 2007 Nu så jeg ikke det hele' date=' men jeg synes generelt ham drag-queen'en var lidt for genert og ikke rigtig tilpas i kostymet.[/quote'] Det tvivler jeg nu på. Han har gjort det i mange år.
Admin Besvaret February 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 3, 2007 I øvrigt sjov og jeg ofte har været inde og kigge på reglerne og fundet ud af at man skal være bosiddende i Danmark for at få en sang med..........men måske skal man bare have det rigtige efternavn i stedet.
Fagerborn Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Det tvivler jeg nu på. Han har gjort det i mange år. Det er muligt, men kjolen / kostymet eller hvad det kaldes kan jo godt være syet for snævert eller f.eks. lavet af noget stof der krymper når man begynder at svede. Jeg ved det ikke, men jeg fik sådan lidt fornemmelsen af en slange der prøver på at åle sig ud af sit skind.
ulmus Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Ja, jeg må nok indrømme, at jeg var nærmest målløs over fredagens sange. Det er da vist første gang, at Danmark har lavet et så "politisk korrekt" melodi grand prix. Jeg mener: En drag, en "perkersang" og en farvet mand. Så kan det da ikke gøres bedre. Føj for en grand bræk.:thumbdown
Miriam Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Du må jo have jord i hovedet, hvis du tror, at du kan tillade dig at kalde andre mennesker for undermennnesker og så ikke få på puklen for det. Der er f..... grænser for, hvad man skal lade sig byde. Super fjols!! Ja, jeg må nok indrømme, at jeg var nærmest målløs over fredagens sange. Jeg mener: En drag, en "perkersang" og en farvet mand. Så kan det da ikke gøres bedre. Føj for en grand bræk.:thumbdown Ok, så det er ok at skrive men undermennesker duer ikke !!!!
Gio Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Ja, jeg må nok indrømme, at jeg var nærmest målløs over fredagens sange. Det er da vist første gang, at Danmark har lavet et så "politisk korrekt" melodi grand prix. Jeg mener: En drag, en "perkersang" og en farvet mand. Så kan det da ikke gøres bedre. Føj for en grand bræk.:thumbdownOk, Ulmus...hér satte du lige dig selv i den forkerte bås. Det ene øjeblik harcelerer du imod at en person kalder togpendlere for undermennesker - og nu nedgører du selv hele tre grupper af mennesker. Så kan jeg kun sige FØJ til din snævertsynethed - dét synes jeg simpelthen er under lavmålet. Meget kan jeg lade gå forbi...
Admin Besvaret February 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 4, 2007 Ok' date=' Ulmus...hér satte du lige dig selv i den forkerte bås. Det ene øjeblik harcelerer du imod at en person kalder togpendlere for undermennesker - og nu nedgører du selv hele tre grupper af mennesker. Så kan [i']jeg kun sige FØJ til din snævertsynethed - dét synes jeg simpelthen er under lavmålet. Meget kan jeg lade gå forbi... Jeg kan kun erklære mig enig.
ulmus Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Ja, så glemte jeg endnu engang, at man ikke skal bruge sarkasme på skrift. Jeg vil godt understrege, at jeg intet har mod drags, østeuropæere eller farvede mennesker. Det var ikke personer, min kritik var rettet imod, men DR, som åbenbart absolut ville være så politisk korrekte. Vi taler her om DANSK melodi grand prix i DANSK fjernsyn. Jeg ved godt at idag "må man gerne synge på engelsk", men det er jeg imod. Andre lande, især de sydlige og østlige, sætter en ære i, at deres sange spejler deres landes og sprogs særpræg, men hvad gør vi. Sender noget afsted, der intet har med dansk at gøre. Min "bræk" sætning havde med det faktum at gøre, at det ikke var dansk, ikke myntet på personer.:o
Admin Besvaret February 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 4, 2007 Ja, så glemte jeg endnu engang, at man ikke skal bruge sarkasme på skrift. Jeg vil godt understrege, at jeg intet har mod drags, østeuropæere eller farvede mennesker. Det var ikke personer, min kritik var rettet imod, men DR, som åbenbart absolut ville være så politisk korrekte. Vi taler her om DANSK melodi grand prix i DANSK fjernsyn. Jeg ved godt at idag "må man gerne synge på engelsk", men det er jeg imod. Andre lande, især de sydlige og østlige, sætter en ære i, at deres sange spejler deres landes og sprogs særpræg, men hvad gør vi. Sender noget afsted, der intet har med dansk at gøre. Min "bræk" sætning havde med det faktum at gøre, at det ikke var dansk, ikke myntet på personer.:o Hvorfor er man mindre dansk hvis man har dametøj på eller synger et enkelt ord på tyrkisk ? Iøvrigt kan ikke ikke set at det var specielt politisk korrekt med drags. Det er set før og det bliver set igen i det svenske. James Samson er hel naturlig som solist når han har vundet stjerne for en aften. Merhaba ? Jo det har du nok ret. Det var nok for at få stemmerne fra Gjellerupparken og Vollsmose, men de glemte bare at ingen ser dansk Tv der :-)
Admin Besvaret February 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 10, 2007 Det er mit 29. Melodi Grand prix og jeg kan ikke huske et år hvor jeg har kunnet lide så mange sange og hvor feltet har været så alsidigt. Der er nok mange der savner de traditionelle Kirsten & Søren-travere, men jeg synes det har være suverænt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu