Jump to content

Husk nu at se Melodi Grand Prix i aften

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

For første gang i mange år, sad jeg med en fornemmelse af, at vi faktisk kunne gå hen og vinde det Internationale Grand Prix, hvis Danmark da bare havde valgt den rigtige sang. Men det gjorde Danmark så ikke.... :eek:

Besvaret
For første gang i mange år' date=' sad jeg med en fornemmelse af, at vi faktisk kunne gå hen og vinde det Internationale Grand Prix, hvis Danmark da bare havde valgt den rigtige sang. Men det gjorde Danmark så ikke.... :eek:[/quote'] Og hvilken skulle have vundet så? Så det ikke selv men vinderen var klart min favorit!
Besvaret
så længe annette ikke gik videre' date=' har vi en chance ;-)[/quote'] Ja, hun var næsten pinlig. Det rene dilettanteri. Det er ikke meget, andet end udseendet, hun har arvet fra sin mor. Katrine Falkenberg var bedst :th2:
Besvaret
Ja, hun var næsten pinlig. Det rene dilettanteri. Det er ikke meget, andet end udseendet, hun har arvet fra sin mor. Katrine Falkenberg var bedst :th2:
James var da klart den bedste ;-)
Besvaret
For første gang i mange år' date=' sad jeg med en fornemmelse af, at vi faktisk kunne gå hen og vinde det Internationale Grand Prix, hvis Danmark da bare havde valgt den rigtige sang. Men det gjorde Danmark så ikke.... :eek:[/quote'] Aha. Fordi du ved at resten af Europa har den samme smag som dig ?
Besvaret

Efter min mening var noget af det mest interessante at der var hele 4 af de 10 bidrag der ikke fik nogen stemmer overhovedet. Jeg ved ikke hvad det siger om bidragene men det er da lidt ejendommeligt. Ham DQ skulle tage i danseskole i ugerne op til det store brag. Det skader ikke at vrikke lidt med hofterne. Måske er han bange for at få sidevægt og vælte med alt det der fastelavnshurlumhej på hovedet?

Besvaret
Efter min mening var noget af det mest interessante at der var hele 4 af de 10 bidrag der ikke fik nogen stemmer overhovedet. Jeg ved ikke hvad det siger om bidragene men det er da lidt ejendommeligt.
Selvfølgelig fik de da stemmer. Bare ikke nok.
Besvaret
Aha. Fordi du ved at resten af Europa har den samme smag som dig ?
Uha, nej. Jeg har efterhånden måtte sande, at store dele af danskerne og ditto europæerne har en temmelig underlig smag... eller humor. "Eurovision Song Contest" er stille og roligt gået hen og blevet "The Eurovision Freak Contest".
Besvaret
Ja, hun var næsten pinlig. Det rene dilettanteri. Det er ikke meget, andet end udseendet, hun har arvet fra sin mor. Katrine Falkenberg var bedst :th2:
Ikke lige min favorit, men hun havde den pæneste kjole.:)
Besvaret
Uha' date=' nej. Jeg [i']har efterhånden måtte sande, at store dele af danskerne og ditto europæerne har en temmelig underlig smag... eller humor. "Eurovision Song Contest" er stille og roligt gået hen og blevet "The Eurovision Freak Contest".
Og det kunne ikke være dig, der havde en underlig smag?:rolleye:
Besvaret

For engang skyld så jeg hele showet, men var ikke just imponeret, og den der vandt var da helt hen i vejret, men ok Lordi vandt jo også:rolleye: selvom jeg ikke er specielt fan af dem tror jeg at me and my havde en god chance ude i verden.

Besvaret
For engang skyld så jeg hele showet, men var ikke just imponeret, og den der vandt var da helt hen i vejret, men ok Lordi vandt jo også:rolleye: selvom jeg ikke er specielt fan af dem tror jeg at me and my havde en god chance ude i verden.
Jeg kan slet ikke forstå du gider at prøve at gætte på hvad 300+ millioner europæere kan lide. Det kan ikke lade sig gøre. Der er kun en ting at gøre: stemme på den man synes er bedst. Om det er bøssedisco, monsterrock, country eller soul kan være det samme. Hvis man selv kan lide det er der en chance for at andre også kan.
Besvaret
Ja, jeg blev helt forelsket i det røde hår :love2: Og melodien var meget nem at huske. Faktisk den eneste jeg stadig kan huske. Men deres engelske udtale var altså lige til at gemme under sig sofabordet over :flov:
Besvaret
Jeg kan slet ikke forstå du gider at prøve at gætte på hvad 300+ millioner europæere kan lide. Det kan ikke lade sig gøre.
Selvfølgelig kan det lade sig gøre at gætte på det ... Jeg er næsten 100% sikker på man kan oddse på det også - Ellers skulle det da være den første ting, man ikke kan.
Besvaret
Selvfølgelig kan det lade sig gøre at gætte på det ... Jeg er næsten 100% sikker på man kan oddse på det også - Ellers skulle det da være den første ting' date=' man ikke kan.[/quote'] Fair nok. Det kan så ikke lade sig gøre at FORUDSE :rolleye:
Besvaret
Ja, jeg blev helt forelsket i det røde hår :love2: Og melodien var meget nem at huske. Faktisk den eneste jeg stadig kan huske. Men deres engelske udtale var altså lige til at gemme under sig sofabordet over :flov:
De kan jo altid synge den på katalansk :tongue2: Nogen burde nok fortælle Susanne at hun ikke lige har krop til de outfits.:scared: Jeg synes i øvrigt stadigt at "Fly" var et fedt nummer.
Besvaret
Fair nok. Det kan så ikke lade sig gøre at FORUDSE :rolleye:
Hvis du stillede op med et countrynummer kunne du med 99% sikkerhed vinde konkurrencen. Hvis samtlige countrystationer i hele Europa påminder alle truckers om at de liiiige skal nå at stemme i aften, hvor de end befinder sig, så sku' den være hjemme :th2: Det var vist lidt på den måde Lordi vandt. At alle hårdrocksfans i hele Europa simpelthen kimede centralen ned.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...