Admin Skrevet January 26, 2007 Rapporter Skrevet January 26, 2007 Der er indledende runde til det danske Melodi Grand Prix i aften. Det ved jeg jo i allesammen er så vilde med
Lynge Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Der er indledende runde til det danske Melodi Grand Prix i aften. Det ved jeg jo i allesammen er så vilde med Det er ikke noget vi SKAL vel:scared:
Toft Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Det er ikke noget vi SKAL vel:scared: Jo selvfølgelig er det da det! Det er på niveau med VM i fodbold du! Jeg tror jeg holder åbent hus i aften, kommer dig og Kira ik forbi, så kan vi sammen sidde og give sangene point, og rigtig hygge os foran fjerneren
Lynge Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Jo selvfølgelig er det da det! Det er på niveau med VM i fodbold du! Jeg tror jeg holder åbent hus i aften, kommer dig og Kira ik forbi, så kan vi sammen sidde og give sangene point, og rigtig hygge os foran fjerneren Ja det lyder jo utrollig hyggeligt, men jeg tror nok jeg har en ovn der skal renses så desværre:cry:
Admin Besvaret January 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2007 årh come on.Debatten er jo repræsenteret :th2:
Admin Besvaret January 26, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 26, 2007 I er sq gået glip af noget. Det synes jeg var en af de bedste og mest varierede samling numre i et dansk melodi grand prix. Jeg kan slet ikke vælge. "Listen to love" og "Fly" er dog mine favoritter. De var sq sprøde.
Fagerborn Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Jeg så godt de er begyndt med semifinaler også i Danmark. Jeg plejer at kigge på alle semifinalerne i SVT (hvis jeg ellers er hjemme), men i år har jeg bestemt at det er for meget. Jeg skal kun kigge på finalen. Og måske den danske finale, nu hvor jeg kan se dansk TV. Og så den internationale finale, åh gud så pinligt det plejer at være, åh gud hvor kan man grine meget. Virkelig underholdning i verdensklasse :th2: Jeg synes det var ret morsomt at kigge på Let's Dance i TV4 i går. Jeg tror aldrig jeg har set så mange mennesker flyve henad gulvet som i i går's program
Guest Supermule Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Var der Melodi Grand Prix igår????? Gudskelov var jeg på arbejde til midnat...................................
Fagerborn Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Var der Melodi Grand Prix igår????? Gudskelov var jeg på arbejde til midnat................................... Bare rolig, det var kun en semifinale. Der er vist 18 helaftens semifinaler hele foråret. Det bliver sendt direkte både på DRTV og TV2. Du kan stadig væk nå at rende lige ind i det.
Guest Supermule Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Det lyder skidt.... Gudskelov skal jeg til at arbejde fast i weekenden..... Hellere arbejde end se GP.........................................
Fagerborn Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Det lyder skidt.... Gudskelov skal jeg til at arbejde fast i weekenden..... Hellere arbejde end se GP......................................... Det er ellers Lotte Heise og Naser Khader der er programværter. De synger alle numrene selv.
credde Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Jeg var da glad for, at jeg så var inde og se en sort hvid film om en polsk træskoarbejders problemer med at finde et ståsted i tilværelsen - den var garanteret mange gange mere spændende end Melodi Grand Prix ;)
Guest Supermule Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Nu må du fandme tage dig sammen Credde......Fordi Anina påpegede din overdrevne ligusterfascisme, så behøves du ikke at overkompensere ved hjælp af fremmed kultur terrorisme fra det forrige århundrede..................
Admin Besvaret January 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2007 Det lyder skidt.... Gudskelov skal jeg til at arbejde fast i weekenden..... Hellere arbejde end se GP......................................... **suk*** Hvorfor startede jeg denne tråd ?
Fagerborn Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 **suk*** Hvorfor startede jeg denne tråd ? Du skal da ikke være ked af at der er nogen fladpander der ikke deler din musiksmag. Bare kig på de sange du godt kunne lide, så blir du glad igen. Jeg morer mig med Scissor Sisters så længe.
credde Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 **suk*** Hvorfor startede jeg denne tråd ? Steen vi driller dig bare :p
credde Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Nu må du fandme tage dig sammen Credde......Fordi Anina påpegede din overdrevne ligusterfascisme' date=' så behøves du ikke at overkompensere ved hjælp af fremmed kultur terrorisme fra det forrige århundrede..................[/quote'] Hehe... Nåh nej, det var vist også Blood Diamond jeg så i stedet (den kan iøvrigt anbefales).
Admin Besvaret January 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2007 Du skal da ikke være ked af at der er nogen fladpander der ikke deler din musiksmag. Man kan jo bare ikke vide om det er ens smag hvis man ikke har hørt det. Bare kig på de sange du godt kunne lide, så blir du glad igen. God ide. Jeg fandt dem faktisk her: http://www.dr.dk/Melodigrandprix/Shows/2007/Resultatet+video.htm
Furland Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 For en gangs skyld er jeg glad for at vi ikke kan fange dansk tv med vores nuværende setup! ;)
Miriam Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 **suk*** Hvorfor startede jeg denne tråd ? Nå Steen hvis det kan trøste, så sad vi faktisk også og så det, og syntes helt klart der var et nummer eller to jeg ikke ville have noget imod at høre igen
Admin Besvaret January 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2007 Nå Steen hvis det kan trøste' date=' så sad vi faktisk også og så det, og syntes helt klart der var et nummer eller to jeg ikke ville have noget imod at høre igen [/quote'] Det kan det. Så er jeg ikke helt alene.:)
BS Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Det kan det. Så er jeg ikke helt alene.:) Nej vi er vel et par stykker der er skabs GP'ere. Lidt ligesom at indrømme man synes Nik og Jay er fede. Ingen tør men mange lytter
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu