Jump to content

Husk nu at se Melodi Grand Prix i aften

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Det er ikke noget vi SKAL vel:scared:
Jo selvfølgelig er det da det! Det er på niveau med VM i fodbold du! Jeg tror jeg holder åbent hus i aften, kommer dig og Kira ik forbi, så kan vi sammen sidde og give sangene point, og rigtig hygge os foran fjernerena1437.gif
Besvaret
Jo selvfølgelig er det da det! Det er på niveau med VM i fodbold du! Jeg tror jeg holder åbent hus i aften, kommer dig og Kira ik forbi, så kan vi sammen sidde og give sangene point, og rigtig hygge os foran fjernerena1437.gif
Ja det lyder jo utrollig hyggeligt, men jeg tror nok jeg har en ovn der skal renses så desværre:cry:
Besvaret

I er sq gået glip af noget. Det synes jeg var en af de bedste og mest varierede samling numre i et dansk melodi grand prix. Jeg kan slet ikke vælge. "Listen to love" og "Fly" er dog mine favoritter. De var sq sprøde.

Besvaret

Jeg så godt de er begyndt med semifinaler også i Danmark. Jeg plejer at kigge på alle semifinalerne i SVT (hvis jeg ellers er hjemme), men i år har jeg bestemt at det er for meget. Jeg skal kun kigge på finalen. Og måske den danske finale, nu hvor jeg kan se dansk TV. Og så den internationale finale, åh gud så pinligt det plejer at være, åh gud hvor kan man grine meget. Virkelig underholdning i verdensklasse :th2: Jeg synes det var ret morsomt at kigge på Let's Dance i TV4 i går. Jeg tror aldrig jeg har set så mange mennesker flyve henad gulvet som i i går's program :lol:

Guest Supermule
Besvaret

Var der Melodi Grand Prix igår????? Gudskelov var jeg på arbejde til midnat...................................:rolleye:

Besvaret
Var der Melodi Grand Prix igår????? Gudskelov var jeg på arbejde til midnat...................................:rolleye:
Bare rolig, det var kun en semifinale. Der er vist 18 helaftens semifinaler hele foråret. Det bliver sendt direkte både på DRTV og TV2. Du kan stadig væk nå at rende lige ind i det.
Guest Supermule
Besvaret

Det lyder skidt.... Gudskelov skal jeg til at arbejde fast i weekenden.....:lol: Hellere arbejde end se GP.........................................:sick:

Besvaret
Det lyder skidt.... Gudskelov skal jeg til at arbejde fast i weekenden.....:lol: Hellere arbejde end se GP.........................................:sick:
Det er ellers Lotte Heise og Naser Khader der er programværter. De synger alle numrene selv.
Besvaret

Jeg var da glad for, at jeg så var inde og se en sort hvid film om en polsk træskoarbejders problemer med at finde et ståsted i tilværelsen - den var garanteret mange gange mere spændende end Melodi Grand Prix ;)

Guest Supermule
Besvaret

Nu må du fandme tage dig sammen Credde......Fordi Anina påpegede din overdrevne ligusterfascisme, så behøves du ikke at overkompensere ved hjælp af fremmed kultur terrorisme fra det forrige århundrede..................:rolleye:

Besvaret
**suk*** Hvorfor startede jeg denne tråd ?:cry:
Besvaret
Du skal da ikke være ked af at der er nogen fladpander der ikke deler din musiksmag. Bare kig på de sange du godt kunne lide, så blir du glad igen. Jeg morer mig med Scissor Sisters så længe.
Besvaret
Nu må du fandme tage dig sammen Credde......Fordi Anina påpegede din overdrevne ligusterfascisme' date=' så behøves du ikke at overkompensere ved hjælp af fremmed kultur terrorisme fra det forrige århundrede..................:rolleye:[/quote'] Hehe... Nåh nej, det var vist også Blood Diamond jeg så i stedet (den kan iøvrigt anbefales).
Besvaret
Nå Steen hvis det kan trøste, så sad vi faktisk også og så det, og syntes helt klart der var et nummer eller to jeg ikke ville have noget imod at høre igen :rolleyes:
Besvaret
Nå Steen hvis det kan trøste' date=' så sad vi faktisk også og så det, og syntes helt klart der var et nummer eller to jeg ikke ville have noget imod at høre igen :rolleyes:[/quote'] Det kan det. Så er jeg ikke helt alene.:)
Besvaret
Det kan det. Så er jeg ikke helt alene.:)
Nej vi er vel et par stykker der er skabs GP'ere. Lidt ligesom at indrømme man synes Nik og Jay er fede. Ingen tør men mange lytter :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...