Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Simpelthen ved at være træt af betalingsanlægget... Her til eftermiddag (17:05) da vi skulle hjem, så hængte vi i 10 minutter i én af båsene og ventede på én med problemer med bizzen længere fremme... Det endte med at betjeningsdamen lavede korsets tegn da det endeligt lykkedes at få bommen op ! Nu havde vi så lidt tid at fordrive dér, og det virker næsten som om at det er hver 10. bil som har problemer med passagen...utroligt man ikke kan få styr på det... Derudover kan det da ikke være rigtigt at man i myldretiden kun har 2 baner (af 4) åbne ??? Først da der var gået FOR lang tid - og køen af biler strakte sig en godt stykke op af "landingsbanen" fik de åbnet endnu én bane..(man kan så kun gætte på hvorfor den ikke var åbnet i forvejen ?) Jeg begynder næsten at savne de tider ved betalingsanlægget, hvor der var en bane, med mulighed for at dreje af, hvis der var problemer med bizzen... Jep, I know, nu har vi fået 4 baner, men det er efterhånden sjældent at de alle er åbne alligevel... Nogen der véd om det er på grund af tolderne af man ikke kan lave noget i stil med Storebælt, hvor man trods alt kan køre igennem med 30-40km i timen ? Forresten er vi de eneste som forventer at blive idioter af at have 2 posteringer på kontoudskriften per dag som følge af den fantastiske flexible aftale ? Damm - skulle bare lige af med noget damp ! ;o) Mvh Alex

Besvaret

Hej Alex, nu er det ikke mig, du har bandet over idag (problemer med brobizzen), men da vi skulle bruge vores nyindkøbte bizze første gang forleden, så ville bommen ikke op. Vi kunne høre bizzen klikke som besat, men jeg måtte rive den ud af holderen og sidde og vifte med den, før bommen gik op. Det fik os til at tænke over, om der mon var forskel på, hvilken vej den vender!? Og ganske rigtigt, efter vi har vendt den om (den hvis side udaf), så har vi ikke oplevet problemer. Så MIT sure opstød går ganske enkelt på, at de sgu da godt lige kunne skrive en sølle linie i materialet om, at DEN HVIDE SIDE SKAL VENDE UDAF!

Guest Supermule
Besvaret

Det er derfor jeg bruger mit Euroshell..... Gider ikke at blive trukket på mit VISA konstant......

Besvaret
Så MIT sure opstød går ganske enkelt på, at de sgu da godt lige kunne skrive en sølle linie i materialet om, at DEN HVIDE SIDE SKAL VENDE UDAF!
Ok det er første gang jeg har hørt nogen har misforstået det:) jeg mener kan den overhovedet sidde i holderen omvendt uden man tvinger den ind med vold og magt??? - en anden klassiker er iøvrigt varmedæmpende forruder, det giver et genskin så den ikke kan læse brobizzen... også lad være med at vifte febrilsk med lortet...stille og roligt frem mod bommen, og ikke ind under bommen..
Guest Supermule
Besvaret

I Rikke's Zafira, skal man ha bizz'en ud af vinduet for at den reg. passagen..... Totalt sjovt i regnvej og storm.......:lol:

Besvaret
Nogen der véd om det er på grund af tolderne af man ikke kan lave noget i stil med Storebælt' date=' hvor man trods alt kan køre igennem med 30-40km i timen ?[/quote'] Man kunne jo engang... jeg skriver jævnligt en mail til broen og spørger dem hvordan det går med det. Her er deres seneste svar: http://debat.sunddebat.com/showpost.php?p=95112&postcount=53 Desværre ikke rigtig noget man kan bruge til noget :(
Besvaret

I min Octavia kan bizz'en ligge i rummet over midterkonsollen - under et lukket låg. Se dét var rigtig smart! Tog lastbilbanen i dag på vej hjem, der var nul kø i modsætning til de to sølle åbne baner til venstre.... Totalt til grin at de har to baner lukket midt i myldretiden! :fight:

Besvaret
Tog lastbilbanen i dag på vej hjem, der var nul kø i modsætning til de to sølle åbne baner til venstre
Sssssssssshhhhhhhhhhhh Lars ! - Nu er dét trick sgu ødelagt :)
Besvaret
Nogen der véd om det er på grund af tolderne af man ikke kan lave noget i stil med Storebælt' date=' hvor man trods alt kan køre igennem med 30-40km i timen ?[/quote'] Det giver jo bare ingen mening... De har sådan en fin rød lampe de kan vifte med, så stopper man da?! Jeg kan ikke helt se hvad det skulle gøre for dem at alle skal stoppe helt op og gasse op igen i betalingsanlægget - udover øget miljøbelastning altså.
Besvaret
Sssssssssshhhhhhhhhhhh Lars ! - Nu er dét trick sgu ødelagt :)
Aaah.. Men der er ingen der tænker over det... Udover Heidi da hun kørte i vores gamle lille grønne Citroën Saxo - så vokser den jo lige et par størrelser når man ligefrem har mulighed for at køre i LASTBIL-banen... :p
Besvaret

jeg har oplevet her de sidste 2 gange jeg har kørt over at der i displayet har stået "245 kr", normalt står der "aftalt pris" jeg har bropas og skulle ifg. mit abbonement kun betale 130 kr. nogen der også har oplevet det. eller er det en fejl. Nic

Besvaret
Vores skriver alverdens ting i det display fra gang til gang. Nogen gange klikker bizzen vildt, og alligevel kan der gå 10 sekunder før bommen kører op. ....meget mystisk....
klikker din brobizz? Højlydt? Min siger normalt intet. Til tider bipper den, som i "gamle dage". Ang. displayet, har jeg registreret i langt tid, at det er lidt forskelligt, hvad den synes det skal koste mig. Det har dog ikke givet udslag på mine udskrifter (endnu?).
Besvaret
klikker din brobizz? Højlydt? Min siger normalt intet. Til tider bipper den, som i "gamle dage". Ang. displayet, har jeg registreret i langt tid, at det er lidt forskelligt, hvad den synes det skal koste mig. Det har dog ikke givet udslag på mine udskrifter (endnu?).
Vores bipper ofte 3 gange, hvorpå der går et par sekunder før at bommen åbner... Displayet har vist aldrig vist noget med mening - kunne ellers godt have været brugt mere snedigt, f.eks. ved at vise "Tur nr xx" Mvh Alex
Besvaret
jeg har oplevet her de sidste 2 gange jeg har kørt over at der i displayet har stået "245 kr", normalt står der "aftalt pris" jeg har bropas og skulle ifg. mit abbonement kun betale 130 kr. nogen der også har oplevet det. eller er det en fejl. Har prøvet det samme, men et tjek på netbanken to dage efter viste at der "kun" var trukket de 130 kr. som aftalt. Man skal være efter dem på den bro... Jeg skal også altid kontrollere dem når jeg kører over på mc om sommeren, sidder de og sover, og det sker, får jeg lov at betale som bil. Så tager det op til 4 uger før deres regnskabsafd. tilbagebetaler pengene :thumbdown
  • 3 weeks later...
Besvaret

Nu fik jeg svar på min forespørgsel fra den 30. januar. De siger heller ikke noget om det er før eller efter sommeren 2007... :rolleye: ----- Hej Lars, Tack för ditt mail. Efter att ha skickat ditt mail vidare internt har jag fått följande svar: Driftavdelningen arbetar på att vi ska införa dynamiska BroBizz- banor. Datum för driftstart har vi inte i dagsläget. Om det införs innan eller efter sommaren kan vi inte säga. Vänliga hälsningar/Venlig hilsen Elisabeth Winge Øresundsbron Kundservice Privat/Kundeservice Privat Här hittar du oss/Her finder du os ----

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...