Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Hvad tid var det.......:scared: jeg kørte over kl.09.00 også ikke andet end en politi motorcykel på vej mod sverige. Men det kan selvfølge være at de var ved at sætte det op der.........

Besvaret
Men det var jo tåget her til formiddag. Man kunne kun se få hundrede meter frem - kan de måle gennem det? Nå - jeg kan jo se om jeg får en mindre bøde med posten.
Ved det ikke? Fik en opringning af naboen ved 09:30 tiden, satte tlf. kæden igang, og postede herinde. Chain of command!! :th2:
Besvaret
Ved det ikke? Fik en opringning af naboen ved 09:30 tiden, satte tlf. kæden igang, og postede herinde. Chain of command!! :th2:
Ja, jeg så dem ikke - og hvem generer de i grunden?:confused: For min skyld må de gerne være der hver dag:th2:
Besvaret

Nå, så kom der også lige et moralsk opstød hvad Kvist ? :-) Men det er dejligt at du har det sådan. kan du så ikke også holde dig i indersporet med dine 110 km/t og 90 km/t så vi andre kan komme videre i livet.

Guest Supermule
Besvaret

FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK mand............Skal vi nu ud af den tangent igen...:lol: Efter vi havde den lidt ophidsede snak om at holde til højre, synes jeg faktisk det er blevet bedre......

Nå, så kom der også lige et moralsk opstød hvad Kvist ? :-) Men det er dejligt at du har det sådan. kan du så ikke også holde dig i indersporet med dine 110 km/t og 90 km/t så vi andre kan komme videre i livet.
Besvaret

Jeps, hold til højre når man kører lovligt. Sætter man fart-piloten til 110 km/t så skal man kun ud i overhalingsbanen når man skal overhale. Pretty simple ikk? Jeg er selv en af dem der kører 110 km/t, men det er mest pga. rutinen og brændstofsøkonomien. Der er ingen grund til at trille ude i overhalingssporet med sin bløde morfar-hat når der er andre der vil forbi. :fight:

Besvaret
Men det er dejligt at du har det sådan. kan du så ikke også holde dig i indersporet med dine 110 km/t og 90 km/t så vi andre kan komme videre i livet.
Det er da sjovt som alle synes at vide, hvem det er der holder til i hvilke spor...
Besvaret
Nå, er det nu et moralsk opstød, at man ikke har noget imod at politiet er synligt i trafikken :confused: - og jeg mindes da ikke at have nævnt noget om, at jeg foretrækker at køre i ydersporet! :confused: -
Guest Supermule
Besvaret

De måtte gerne være MERE synlige steder, hvor kontrol har en relevans.... Det har det IKKE på broen.....Overhovedet!!! Intet sted i DK bliver der kørt så stærkt som på broen/tunnelen og der sker 7-9-13 ALDRIG fart relaterede uheld..... Det er nok DK's mest sikre motorvej og det burde man som offentlig myndighed agere overfor og bruge ressourcer de steder hvor det er påkrævet, og ikke hvor pengene er størst og arbejdet mindst....

Nå' date=' er det nu et moralsk opstød, at man ikke har noget imod at politiet er synligt i trafikken :confused: - og jeg mindes da ikke at have nævnt noget om, at jeg foretrækker at køre i ydersporet! :confused: -[/quote']
Besvaret

Det siges at politiet nu har indgået et samarbejde med broen. (efter Oresundsbroens bøn) De kigger på film sammen for at planlægge og målrettet gå efter kendte "Eleanors" -m.h.p. at fjerne deres kørekort på 60 sekunder :D

Guest Supermule
Besvaret

Den vil jeg godt lige ha' bekræftet..... Skal lige høre en der arbejder på broen, om det er sandt. For så er vi kommet ind i Big Brother samfundet for alvor.....

Det siges at politiet nu har indgået et samarbejde med broen. (efter Oresundsbroens bøn) De kigger på film sammen for at planlægge og målrettet gå efter kendte "Eleanors" -m.h.p. at fjerne deres kørekort på 60 sekunder :D
Besvaret
Den vil jeg godt lige ha' bekræftet..... Skal lige høre en der arbejder på broen, om det er sandt. For så er vi kommet ind i Big Brother samfundet for alvor.....
Mener at ha' hørt en historie om politiet fik oplysninger fra broen for at snuppe specifikke individer dengang man måtte køre gennem betalingsanlægget med højere hastighed uden at stanse. Personen kunne eftersigende køre med 130 kmt gennem, indtil bron fik nok, og bad polisen om at hente ham ;)
Besvaret

Tag det bare lidt roligt - det er kun rygter som jeg har fra 3. mand, men der er vist noget i gærde. Problemet er at alle (som det også er nævnt før i tråden) ved at Broen er et af de steder hvor der er flest fartovertrædelser og samtidigt at alle ved (minus et par engangsbillister fra Danmark i ny og næ) hvor mulighederne for fartkontrol er på strækningen og der snedigt sætter farten ned. Det pisser dem vist lidt af. Sidst da jeg fik en bøde (for venstresving i kastrup fik jeg at vide at der ringer 10 ind om dagen og klager til Tårnby Politi over venstresvings og fartsyndere fra Malmø

Besvaret
Sidst da jeg fik en bøde (for venstresving i kastrup fik jeg at vide at der ringer 10 ind om dagen og klager til Tårnby Politi over venstresvings og fartsyndere fra Malmø
Venstresving... Så kører du da vist også helt galt :laugh: Iøvrigt kan jeg ikke forstå, hvem der klager ind udover nogen, som har ondt i bagdelen. Det generer jo ikke just dem, der holder i de andre retninger. De burde faktisk tænke på, at det burde være i orden at dreje til højre, for så skal alle de biler ikke køre hele vejen rundt og optage en masse plads.
Besvaret
Venstresving... Så kører du da vist også helt galt :laugh:
Næ - det går hurtigere når jeg skal hjem og derved slipper for at køre ned og rundt i rundkørslen. Det er jo kun et lille bump :laugh:
Besvaret
Deres nuværende kameraer kan da ikke måle fart , der er delay på , tror det kræver en lidt omfattende teknik at lave fartmålinger på samtlige biler, hvis broen kontakter politiet når en billist kører for stærkt , så er det jo helt ude i hampen....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...