Pede Skrevet February 2, 2007 Rapporter Skrevet February 2, 2007 Snakkede biler igår med en kammerat og han havde hørt at i Sverige er der afgifter på de svenske mærker men ikke på de udenlandske. Synes det lyder som en skrøne og kan heller ikke finde noget her på siden der bekræfter det. Kigger bl.a. på Volvo V50 som et muligt køb når vi flytter. Er der nogen der endeligt kan afkræfte dette for mig? Cheers og go weekend, Pede
BS Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Snakkede biler igår med en kammerat og han havde hørt at i Sverige er der afgifter på de svenske mærker men ikke på de udenlandske. Synes det lyder som en skrøne og kan heller ikke finde noget her på siden der bekræfter det. Kigger bl.a. på Volvo V50 som et muligt køb når vi flytter. Er der nogen der endeligt kan afkræfte dette for mig? Cheers og go weekend, Pede Og snakkede han noget om at det var julemanden eller påskeharen der havde fortalt ham det?
ulmus Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Jeg købte en V40 i oktober, og jeg har da ikke set noget til en ekstra afgift.
Pede Besvaret February 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2007 Takker for svarerne. Ganske som forventet passer det åbenbart ikke. sender straks beskeden videre. Ville også være FOR underligt hvis de lagde ekstra afgifter på egne biler. Pede
cbpwr Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 måske forveksles der med, at der før i tiden var afgift på udenlandske biler dvs. alt andet end volvo,saab og scania. Men det er nok mange år siden det er ophævet. Ville da også være temmeligt sindsygt efter som det meste inde for den svenska stat kører svensk :) Igrunden underligt at hverken volvo eller saab har lavet en slags kassebil, 2 grunde. 1. Politiet må køre ww transporter eller astrovan (er det vist) 2. Mange svenskere har brug for en ordenlig kasse bil, når de skal en tur til tyskland :) -Claus-
bananas Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 At lægge ekstraafgifter på EGEN bilproduktion og favorisere udenlandsk bilproduktion har jeg aldrig hørt nogen lande gøre. Det ville da være topmålet af stupiditet. Ikke alene saboterer man frihandel, man saboterer også sit eget lands produktivitet. Mange lande har eksportstøtteordninger og/eller importhindringer - jeg har aldrig hørt om eksportbekæmpelsesordninger og importstøtteordninger:rolleye:
Gio Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 jeg har aldrig hørt om eksportbekæmpelsesordningerwww.oeresundsbron.com ! :o
mrode Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 At lægge ekstraafgifter på EGEN bilproduktion og favorisere udenlandsk bilproduktion har jeg aldrig hørt nogen lande gøre. Det ville da være topmålet af stupiditet. Ikke alene saboterer man frihandel, man saboterer også sit eget lands produktivitet. Mange lande har eksportstøtteordninger og/eller importhindringer - jeg har aldrig hørt om eksportbekæmpelsesordninger og importstøtteordninger:rolleye: Hvad hedder det modsatte af at subsidiere ens egen produktion? Jeg har heller aldrig hørt nogen lande gøre den slags. Det virker lidt underligt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu