Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Næh det er okay - manden kan jo selv dømme. Du har været meget uheldig med din BMW' date=' ligesom det kan opleves med biler af mærket Audi what ever...[/quote'] Nemlig og det var jo det jeg vil frem til. Smag og behag er jo heldigvis forskellig.
Besvaret
AUDI A4 derimod har mere plads til speederen ude i højre side Ved modellen potentielt har en svaghed i bærearme, og som følge deraf kører jeg ekstra forsigtigt på speedbumps olign, men har ikke haft problemet endnu. Dog kan man jo altid risikere en mandagsbil, som var det Mogens? -der nævnte det?
LARS' var en mandags***** - min var netop perfekt. Forskellen ligger sikkert i, at Lars banker væsentlige flere km af i samme tidsrum, selvom jeg vil mene, at han i ejertiden var hårdt ramt af fejl. Min 530d er een af de bedste biler, vi har ejet. Vedr. A4 kan jeg nævne, at jeg slet ikke kan være i sådan een - især vedr. speederfoden. Jeg testede det hos Andreas, der havde en blå RS4 stående. Forget it - speederen kunne ikke nåes grundet kardantunnelen. Jeg er 2 meter i højden...
Besvaret
LARS' var en mandags***** - min var netop perfekt. Forskellen ligger sikkert i' date=' at Lars banker væsentlige flere km af i samme tidsrum, selvom jeg vil mene, at han i ejertiden var hårdt ramt af fejl. [/quote'] Det sidste tror jeg bestemt også er rigtigt. Ekstra surt var det jo fordi BMW'en netop blev valgt fordi jeg troede jeg dér kunne få en bil der kunne tage de mange km blot man fik den serviceret. Det var en mandagsmodel, ingen tvivl om det. Bare ærgeligt at der var så mange forskellige mandagskomponenter i den :(
Besvaret

Bmw Jeg har aldrig været bilnørd, og troede aldrig jeg skulle blive det. Vi flyttede ikke herover for at jeg skulle leve en gammel bildrøm ud. Uden at vide meget om cylindre, undervogne m.m. gik jeg på jagt - prøvede og prøvede alle mulige biler. Hvor sad jeg godt, hvor var udsynet godt, hvor let kom jeg ind og ud, hvor kunne jeg have meget bagage, og så selvfølgelig hvordan føltes det at køre de forskellige. Jeg prøvede Mercedeser, Volvo'er, Audi'er, Saab'er alle fine biler - men da jeg prøvede en bmw var jeg solgt. Vi har nu ejet en 530da i en måned - og er SÅ glade - det er en nydelse at køre de 150km jeg har til job, og jeg kan ikke anbefale bmw nok :D . I denne sammenhæng vil jeg gerne nævne at Miriam og Michael som er aktive her på siten, de var bare super hjælpsomme, da vi skulle finde vores bmw, og rådgav os rigtig godt og tålmodigt - det er vi yderst taknemmelige for :th2: Mht komme ind og ud er den super nem, selvom jeg er tæt på 190. Mht siddestøtte, har jeg aldrig siddet bedre i en bil. Så uden at "disse" andres bil, kan jeg i hvert fald anbefale en bmw. God tur Kapello

• 4 months later...
Besvaret

BMW 330d Så er det vist på tide, at denne tråd bliver genoplivet igen, for der er sket lidt siden sidst...: Først og fremmest, så er priserne faldet lidt, siden jeg startede tråden. Det betyder bl.a. at den 330d, som flere har foreslået, og som jeg i først omgang afskrev pga. prisen, nu rent faktisk er inden for rækkevidde. Derfor har jeg Googlet som en sindssyg, og jeg må jo ærligt indrømme, at jeg er blevet meget lun på en E46 330d, med 204 hk-motoren. Den er stadig lige dyr nok med aut.gear i Sverige, men jeg kan jo se på f.eks. mobile.de, at man får dem kastet i nakken i Tyskland. Dernæst, er vi i familien kommet frem til, at den ene af vores kommende biler (konen VIL ha' en 206 CC) skal være en stationcar, og selvom en Passat st.car da stadig er en fin bil, så har den jo altså ikke 204 hk/410 Nm, og jeg skal da gerne indrømme, at der stadig er en lille smule drengerøv i mig... :) Summa summarum: jeg tror sgu jeg henter en E46 330d Touring i Tyskland! Glad nu, Mogens? ;)

Guest Mogens
Besvaret

Jow jow...

Summa summarum: jeg tror sgu jeg henter en E46 330d Touring i Tyskland! Glad nu, Mogens? ;)
He he uden tvivl, og det bedste er, at dét bliver du også :)
Besvaret
He he uden tvivl' date=' og det bedste er, at dét bliver du også :)[/quote'] Det har jeg jo så også en vis forventning om! :laugh: Nu har vi så (omsider) fundet fem til den rette bil... men hvem vil du/i så anbefale til at sørge for importen for os? For selvom jeg har læst tråde om det, som antyder at det ikke kan betale sig andet end at hente selv, så er det SLET ikke noget, vi vil begive os ud i! :scared:
Guest Mogens
Besvaret

Gør-det-selv

Nu har vi så (omsider) fundet fem til den rette bil... men hvem vil du/i så anbefale til at sørge for importen for os?
Jég ville tage en snak med de 4 kendte importører herinde - evt. suppleret med en svensk www.haggenas-auto.se
Besvaret
Dernæst' date=' er vi i familien kommet frem til, at den ene af vores kommende biler (konen VIL ha' en 206 CC) [/quote'] Det er også en rigtig tøsebil... ;) Heidi er også begyndt at snakke om 207 CC når hun er færdiguddannet til næste forår... :p
Besvaret
Det er også en rigtig tøsebil... ;)
Jow, deeet... og jeg glæder mig til at få min egen bil, uden Tampax og læbestifter og CD'ere med Justin Timbalækker :)
Den bliver du helt sikkert også glad for!! Godt valg, det er altså en overordentlig lækker motor! Tilmed rimelig økonomisk...
Håber det samme!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...