Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Nå, så måtte de sgu skrive mig igen her til morgen. Det er kun 2 uger siden jeg fik den sidste. Det s.... højresving forbudt som vi har talt meget om herinde også i andre tråde. Og strisserne der skriver bøden kan sagtens forstå os, men henviser til at Tårnby kommune ikke vil have trafik ned den vej. Altså selvom trafikken alligevel kommer derned når folk har været nede og vende i en fuldstændig kaotisk rundkørsel. Måske vi skulle lave en kampagne der hed - kør ligeud og gør kaoset større i rundkørslen - så taxier og busser til sidst bringer kaoset op overfor rette myndigheder fordi det tager dem 15 minutter at komme igennem. Måske det var et emne for den nye forening at bringe det kaos og den åndsvage regel op højere end Tårnby kommunes teknikudvalg. Tror lige jeg kører lige ud i en periode..... i hvert fald i nogle uger :-)

Besvaret
Jeg vil foreslå et trafikspejl så vi kan se når panserne står der?
He he - eller vi kunne skiftes til at stå med et flag ? ;o) Spøg til side - Det ville faktisk være en fin sag at tage op for foreningen - måske kunne man starte med det "grønne lys" blev fordelt mere ligeligt mellem dem som kommer fra lufthavnen og dem fra motorvejen... Mvh Alex
Besvaret
He he - eller vi kunne skiftes til at stå med et flag ? ;o) Spøg til side - Det ville faktisk være en fin sag at tage op for foreningen - måske kunne man starte med det "grønne lys" blev fordelt mere ligeligt mellem dem som kommer fra lufthavnen og dem fra motorvejen... Mvh Alex
men kan det egentlig stadigvæk svare sig at dreje ned af strandvejen nu hvor der er kommet traffiklys midt på strækningen og helt for enden? Er det for at komme hurtigere til centrum føler jeg at det er lettere ad sjællandsbroen og vasbygade..
Besvaret
men kan det egentlig stadigvæk svare sig at dreje ned af strandvejen nu hvor der er kommet traffiklys midt på strækningen og helt for enden?
Der er en del mennesker der faktisk arbejder tæt på strandvejen og ikke blot bruger den som transit. At køre udenom vil være totalt idiotisk.
Besvaret
Når man arbejder på Engvej er der ikke så mange alternativer. En sort plastiksæk over skiltet med en strips, så ser det næsten officielt ud ;o)
He he ja den er nok bedre end at male skiltet over:th2:
Besvaret

Trafik lys styret af trafik i rundkørslen ? Er tidrummet for "vores" grønne lys ikke styret af trafikkeni rundkørslen ? Hvis man kommer midt på dagen er der ofte grønt lys længere tid. I øvrigt er der rigtig mange der er begyndt at tage der til højre for rødt lys, det kan jo være en af grundende til at de står der så meget i øjeblikket. Og hvad blev der af at stå oppe på bilen og kigge som så mange gjorde før i tiden ?

Besvaret

Danske lorteveje...... Hvornår eller kommer de overhovedet til at lære af svenskerne. Det skulle ikke undre mig om Ritt sidder med en legoby af kbh og sætter lyskryds ind hver 100m bare fordi hun syntes rød gul og grøn pynter kbh. Det eneste som skulle være rød gul og grøn er sku hende. Go weekend :tongue2:

Besvaret

Forleden stod ham nede ved grillen og skrev bøde og den anden viftede mig ind men jeg fortsatte ligeud:laugh: Han gloede sgu, men så ud til at glemme det, da den næste blev viftet ind!! Jeg er ustraffet og betaler min skat og er eller´s en lovlydig borger, MEN dette chikaneri fra Kommunen´s side er DYBT latterligt og det kan jeg på ingen måde respektere!!!

Besvaret
Forleden stod ham nede ved grillen og skrev bøde og den anden viftede mig ind men jeg fortsatte ligeud:laugh:
Du var da vist heldig, at de ikke havde en "æggeskal" parat til at eftersætte dig - jeg tror ikke de havde set med milde øjne på det :laugh: Men respekt alligevel :p
Besvaret
Jeg er ustraffet og betaler min skat og er eller´s en lovlydig borger' date=' MEN dette chikaneri fra Kommunen´s side er DYBT latterligt og det kan jeg på ingen måde respektere!!![/quote'] Men når du synes lovene er dumme gider du ikke rette dig ind? Lidt en underlig holdning synes jeg. Når du bevidst foretager et ulovligt sving må du da også tage konsekvensen af det når du bliver snuppet.
Besvaret
Men når du synes lovene er dumme gider du ikke rette dig ind? Lidt en underlig holdning synes jeg. Når du bevidst foretager et ulovligt sving må du da også tage konsekvensen af det når du bliver snuppet.
Dette er pt. den første lov jeg er stødt ind i som jeg ikke "gider" holde!! Blev jeg snuppet, ville jeg også tage konsekvensen deraf.........
Besvaret

Selvom vi endnu ikke er flyttet til Malmø kan jeg så sandelig godt forstå folk blæser på skiltningen og tager højresvinget. Det er så idiotisk at det skilt er placeret dér og ku godt tænke mig at høre dem der har taget beslutningen om placeringen eller dem der støtter op om det forklare sig. Det kan kun blive sjovt. Men bryder man bevidst loven er det jo klart man må være rede til at tage konsekvensen heraf. Tror sagtens jeg kan "komme til" at svinge til højre når vi kommer til at køre på job. Vi arbejder begge i indre Kbh. så at tage turen ud til sydhavnen og ind igen er lige 6 km. spildt. Cheers, Pede

Besvaret

Det er da et lorteskilt, ingen tvivl. Men jeg gider ikke tage chancen hvis jeg bare kan tage den gennem rundkørselen. Det er bare 1-2 minuter længere rejsetid. Men ok jeg aner heller ikke hvordan trafiken er efter kl. 7.30. Et eller andet sted kan man vel godt forstå at kommunen vil have folk til at tage motorvejen, det er derfor den er der. At de chikanerer folk til at tage rundkørselen fpr helt sikkert en masse til at blive på motorvejen.

Besvaret
Dette er pt. den første lov jeg er stødt ind i som jeg ikke "gider" holde!! Blev jeg snuppet, ville jeg også tage konsekvensen deraf.........
Det lød bare lidt tudefjæs agtigt og lidt " Det er bare så synd for mig" agtigt. Deraf mit indlæg.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...