BS Skrevet February 16, 2007 Rapporter Skrevet February 16, 2007 Er jeg den eneste der tror på at Xbox 360 får et gok i nødden mht pris når nu PS3 udkommer? Umiddelbart tror jeg at jeg køber en 360 når det er da jeg ikke kan se PS3 har så meget nyt at byde på?
Lasse S Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 Jeg ved ikke om du er den eneste, men jeg tror ikke rigtig på det. Den store 360 koster ~2500 og PS3 kommer til at koste ~5500,- så altså en forskel på ca. 3000. Kan ikke se nogen grund til MS skulle sætte prisen ned...
Kress & Betina Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Sony kommer jo oz med noget nyt til læsning a dvd skiver, (Blue et eller andet), og den billigste dvd afspiller med det blue halløj, kommer til at koste over 10.000,- har jeg læst, så det kan godt være den er god nok alligevel.
Juff Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 http://tipsogtricks.blogspot.com/2007/02/tegn-p-xbox-360-prisfald.html
2EThADoN Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Sony kommer jo oz med noget nyt til læsning a dvd skiver' date=' (Blue et eller andet), og den billigste dvd afspiller med det blue halløj, kommer til at koste over 10.000,- har jeg læst, så det kan godt være den er god nok alligevel. [/quote'] Bluray... hvilket Xbox også lancerer som add-on til 360'eren til ca. 1100 DKK. Tror ikke HD-drevet bliver Sony's killer-app i hvert fald... jeg har en 360 men køber også PS3'eren... pga. bl.a. Gran Turismo HD!
BS Besvaret February 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2007 Hvad har Xbox der kan matche op med GT4?
2EThADoN Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Hvad har Xbox der kan matche op med GT4? Intet! ;) synes jeg...! Har både Project Gotham Racing 3 og Test Drive Unlimited til 360'eren og ingen af dem når GT til sokkeholderne :) selvom de begge er ret fede...
BS Besvaret February 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2007 Ja desværre er GT4 jo et røvfedt spil!
MC Manden Besvaret February 20, 2007 Rapporter Besvaret February 20, 2007 Ja desværre er GT4 jo et røvfedt spil! Så er jeg den eneste der syntes GT4 er virkelig sygt ?? Man skal køre forevigt før man har mulighed for at få noget liiiidt sjovt at køre med. Og, hvis man ikke vinder et (længere) løb, så er det kun peanuts man får i point... Man kommer simpelthen aldrig rigtigt igang med spillet....
BS Besvaret February 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 20, 2007 Så er jeg den eneste der syntes GT4 er virkelig sygt ?? Man skal køre forevigt før man har mulighed for at få noget liiiidt sjovt at køre med. Og, hvis man ikke vinder et (længere) løb, så er det kun peanuts man får i point... Man kommer simpelthen aldrig rigtigt igang med spillet.... Så dit alternativ ville være?
2EThADoN Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Så er jeg den eneste der syntes GT4 er virkelig sygt ?? Man skal køre forevigt før man har mulighed for at få noget liiiidt sjovt at køre med. Og, hvis man ikke vinder et (længere) løb, så er det kun peanuts man får i point... Man kommer simpelthen aldrig rigtigt igang med spillet.... Vil ikke lyde dumsmart men du har ikke sat dig ordentligt ind i spillet :) jeg gjorde i starten det, at jeg kørte Rally d' Capri løbet, flere gange, vandt en Toyota RSC som kan sælges igen for en god slat penge... hurtige penge til de sjove biler! Ved godt at det er lang tid at køre et 24 timers løb på Nordschleife men gevinsten, jeg fik en McLaren-Mercedes look-alike Formel 1 bil, var sgu det hele værd :th2: jeg er en GT nørd og du har ret man skal bruge lang tid på at få det fulde udbytte af spillet...! At det måske ikke er din type spil, fair nok :) men det passer ikke at du skal køre for evigt for at få de sjove biler... medmindre det drejer sig om Formel 1 bilerne selvfølgelig, hehe... ;)
Henrik_C Besvaret February 21, 2007 Rapporter Besvaret February 21, 2007 Forza.... Til Xbox er der jo Forza og om nogle måneder kommer Forza 2.....jeg har selv spillet ALLE GT-spil og er vild med serien. Havde selv Forza til den gamle Xbox, dog er styringen ikke som på GT men heller ikke for meget arcade. Henrik
cbpwr Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Teknisk set er PS3 nok Xbox 360 overlegen, men det der afgør om den kommer til at sælge, selvom prisen bliver høj er udbudet af spil. Det hjælper ingen ting hvis man har en super consol hvis ikke de fede spil kommer til den. Nok vhs-historien om igen, hvad er også spiller en vigtig faktor her, er faktisk om hvor nemt det bliver at kopiere spillene til boxen, udmildbart lyder det ikke så nemt, men hvem ved. Nogle påstår de allerede har lavet en loader som kan spille kopierede spil, men om det er en AND vides ikke. -Claus-
Juff Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Citat Ekstrabladet PS3/Xbox360 "Men mens Xbox 360 udelukkende er en spillemaskine, så er PlayStation 3 en multimediemaskine" Hvad er det for noget at fyrer af ! xbox360 er da en kanon multimediemaskine :th2: http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/diverse/article283465.ece
credde Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 Nogen som har fundet ud af at streame xvid / divx /avi filer til Xbox 360-eren endnu? Jeg synes ikke rigtigt jeg har fundet den gyldne løsning på min endnu
Juff Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 http://runtime360.com/projects/transcode-360/transcode-360-download værsgo credde. det skal bare installeres på din pc... når du markere filen via xbox360, skal vælge info, more og så transcode :th2: ... kører fint og er helt gratis :)
larscph Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 "Men mens Xbox 360 udelukkende er en spillemaskine, så er PlayStation 3 en multimediemaskine" Hvad er det for noget at fyrer af ! xbox360 er da en kanon multimediemaskine :th2: Men det er jo EkstraPladder... De citerer vel bare fra pressemeddelelsen fra Sony... :thumbdown
credde Besvaret March 23, 2007 Rapporter Besvaret March 23, 2007 http://runtime360.com/projects/transcode-360/transcode-360-download værsgo credde. det skal bare installeres på din pc... når du markere filen via xbox360, skal vælge info, more og så transcode :th2: ... kører fint og er helt gratis :) Tak for linket, damn kan se man skal have Windows Media Center XP installeret for at det overhovedet kan lade sig gøre - æv (har kun Windows XP alm.)
Juff Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Du må se og få media center på din pc Credde.... så får du media center layout gennem xbox´en :)
MRoderick Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Well, når den nye xbox kommer her snart, bliver jeg nok nødt til at købe den, for at spille Dead Rising. Og til racing nørderne, så er Burnout utroligt sjovt :)
Gio Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Og til racing nørderne' date=' så er Burnout utroligt sjovt :)[/quote']JA...og hvornår hulen port´er de det skidt til pc!!!? *suk*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu