Jump to content

Politi helikopterer over broen, sæt farten ned !!

Recommended Posts

Besvaret
Sikker på det ikke var TV2 news der kedede sig? :D
Ja, dagens projekt var vel at de skulle op for at se om de kunne filme den kommende snestorm :rolleyes: Den TV2 helikopter er total til grin (ligesom TV2 News, så den matcher jo kanalen meget godt). Det minder mest af alt om wannabe-amerikanske tilstande, hvor man håber at kunne filme en biljagt i ny og næ, eller noget :rolleyes: Men de sensationelle historier fra luften er hidtil udeblevet, så mon ikke det snart er på tide at de skal flyve hen og filme diverse rådyr over Erimitagen igen... Nåh, der gik vist lige "spild-af-penge-ævl" i den....;)
Besvaret
Ja, dagens projekt var vel at de skulle op for at se om de kunne filme den kommende snestorm Den TV2 helikopter er total til grin (ligesom TV2 News, så den matcher jo kanalen meget godt). Det minder mest af alt om wannabe-amerikanske tilstande, hvor man håber at kunne filme en biljagt i ny og næ, eller noget :rolleyes: Men de sensationelle historier fra luften er hidtil udeblevet, så mon ikke det snart er på tide at de skal flyve hen og filme diverse rådyr over Erimitagen igen... Nåh, der gik vist lige "spild-af-penge-ævl" i den....;)
En go´ regel er at man skal vide hvad man snakker om, før man udtaler sig. ;) Helikopteren har bragt oceaner af fede billedreportager i hus, som ikke ville kunne være lavet uden. Trick´et er måske lidt, at du ikke tænker over at det er News-copteren der faktisk filmer - og det er jo helt forrygende. Og pak nu de dér jantelovs-spild-af-penge-wanna-be-amerikaner-tilstande-bemærkninger væk. TV2 har været en hel del i søgelyset efter indkøbet af dyret - og det har affødt en sand strøm af satire fra bl.a. DR, og spørgsmålstegn i stil med "hvad skal de dog med en helikopter!?". Jamen, den skal bruges til at forbedre nyhedsdækningen - såre simpelt. Og fakta ér at det gør den - så hvor du har "total til grin" fra...tja, undrer mig faktisk. Nu kan du jo nok finde på at svare noget i stil med "ja ja, mester...du arbejder også for TV2, så det skal du jo sige" - og hér bør du vide at jeg siger min mening. Også om min arbejdsplads, og de folk og værktøjer der er omkring mig - godt som skidt. ;)
Besvaret

Det er fint med mig at du har din mening Gio, og at jeg ikke ved bedre når jeg ikke er ansat på TV2 News bla-bla. Jeg har bare også min mening, og du rokker ikke ved min holdning til kanalen TV2 News, og deres helikopter der jagter "sensationen".. Jeg kan kun udtale mig om hvordan TV2 News kanalen fremstår for mig på skærmen, samt de mange inputs jeg efterhånden har fået fra andre der kan se kanalen dagligt (hvis de gad). Det er ikke en kanal jeg savner her i Sverige, men det var da spændende i starten at se hvordan de greb konceptet an. Fred med dig :)

Besvaret
Det er fint med mig at du har din mening Gio' date=' og at jeg ikke ved bedre når jeg ikke er ansat på TV2 News bla-bla. Jeg har bare også min mening, og du rokker ikke ved min holdning til kanalen TV2 News, og deres helikopter der jagter "sensationen"[/quote']Jeg forstår dig og din holdning, og respekterer den fuldt ud. Vi kan også altid diskutere det i en anden tråd, da den jo egentlig ikke hører hjemme i denne :o Smag og behag....og så ellers "fred med dig" også :th2:
Besvaret
Nu kan du jo nok finde på at svare noget i stil med "ja ja, mester...du arbejder også for TV2, så det skal du jo sige" - og hér bør du vide at jeg siger min mening. Også om min arbejdsplads, og de folk og værktøjer der er omkring mig - godt som skidt. ;)
Kan du så ikke bede de rygersvin som står og pulser i trappeopgangen og i parkeringskælderen på Støberigade om at pisse udenfor med deres kræftpinde :eek: De forpester omgivelserne...
Besvaret
Kan du så ikke bede de rygersvin som står og pulser i trappeopgangen og i parkeringskælderen på Støberigade om at pisse udenfor med deres kræftpinde :eek: De forpester omgivelserne...
Jeg skal undlade at kommentere din mening om rygere' date=' og klappe i mine hænder over at vi, istedet, kan vedligeholde et røgfrit kontormiljø på 2 sal. Og dette fordi rygerne, inklusive jeg selv, viser hensyn og går [b']udenfor eller i parkeringskælderen og ryger. Hvis du vil klage generelt, så send en mail til peme@tv2.dk, og nævn at trappe-pulserne er velkomne hos os andre.
Besvaret
Det er dog utroligt at en Svensk politi helikopter kan blive til en diskution om rygning:rolleye:
Nårh, der blev da også aftalt en kop rødvin - så noget godt kommer der da ud af snak om politi-helikoptere... ;)
Besvaret
Jeg skal undlade at kommentere din mening om rygere' date=' og klappe i mine hænder over at vi, istedet, kan vedligeholde et røgfrit kontormiljø på 2 sal. Og dette fordi rygerne, inklusive jeg selv, viser hensyn og går [b']udenfor eller i parkeringskælderen og ryger. Hvis du vil klage generelt, så send en mail til peme@tv2.dk, og nævn at trappe-pulserne er velkomne hos os andre.
Jeg skulle lige se Real Madrid - Bayern München... Tak for mail adressen. Det er 2. punkt på dagsordenen imorgen, efter kaffen. Klappe i hænderne over et rygefrit storkontor :confused: wake up!!!
Besvaret
Klappe i hænderne over et rygefrit storkontor :confused: wake up!!!
Hvad skal jeg sige... Skal jeg ikke bare hilse dine kolleger, når vi nyder en smøg uden at genere jer andre :)
Besvaret
Det er dog utroligt at en Svensk politi helikopter kan blive til en diskution om rygning:rolleye:
Igår aftes da tråden blev off topic, da var politi helikopteren for længst fløjet "hjem", så tråden var ligesom ikke aktuel mere, vel? Så who cares, altså bortset fra dig :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...