skallstorp Skrevet March 6, 2007 Rapporter Skrevet March 6, 2007 Det sidste stykke tid har der holdt en bil om morgenen lige efter betalingen. Den holder der hvor man kan köre fra, altså ved lastbilbetalingen. Den holder modsat körsels retningen, med 2-4 personer i. Nogen der ved hvad det er for en ?
BS Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Ja det er DK civil politi der holder øje med at der ikke kommer "ungern" sympatisører over og hjælper til.
Gio Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Ja det er DK civil politi der holder øje med at der ikke kommer "ungern" sympatisører over og hjælper til.*blergh* for et nedern job at sidde dér og lure efter bom-aktivister, B(ro)-Z´ere og hundesmuglere. Jeg håber bestemt de får friske forsyninger af kaff´, donuts og wc-papir :D
skallstorp Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Sikker ? Fordi... Det var også min tanke, men det er da begränset hvor mange der körer i lastbil over og smadre KBH. De kan jo ikke se de alm. filer. Men det er måske også politi der sidder i billetlugerne ? Hvem ved ??
credde Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Vi burde splejse til nogle citronmåner, så de kan spise lidt mens de sidder og kigger på os
larscph Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 *blergh* for et nedern job at sidde dér og lure efter bom-aktivister' date= B(ro)-Z´ere og hundesmuglere. Jeg håber bestemt de får friske forsyninger af kaff´, donuts og wc-papir :D At sidder der her til morgen til gengæld... :thumbdown Ahhh.. I søndags var de hele to Mondeo'er og panserne stod udenfor i solen og kiggede på trafikken. Det er vel egentlig ikke det værste at få sin løn for når vejret altså er godt....
claus Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Det var også min tanke' date=' men det er da begränset hvor mange der körer i lastbil over og smadre KBH. De kan jo ikke se de alm. filer. Men det er måske også politi der sidder i billetlugerne ? Hvem ved ??[/quote'] Tja de kan jo heller ikke rigtig holde andre steder..... måske fortæller broens medarbejdere dem om mistænksomme biler.... ved det ikke ... kun at de kun kan holde der.....
Danielsito Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Jeg synes det er helt fint de sidder og sorterer (u)mulige ballademagere fra. Men den anden dag holdt de med kørelys på, rettet lige mod trafikken, i stedet for at slå ned på positionslys...
st1berg Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Da jeg kørte hjem til kbh (lidt endnu) her til aften så de godt nok ud som om de kedede sig bravt. Den ene sad med fødderne oppe i vinduet og den anden så ud som om han sov.....:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu