thygesen Skrevet March 7, 2007 Rapporter Skrevet March 7, 2007 Ja, så nærmer foråret sig og vi har en tradition for at sidde på Lilla Torg og få en enkelt(eller flere) øl og nyder forårssolen i påsken. Vi er derfor nogen der mødes Fredag d.6/4-07 kl. 13.00 på Lilla Torg. Det endelige sted er ikke bestemt nu andet end at det er Lilla Torg, men det er jo heller ikke så stort, der er heller ingen planer lagt for bagefter eller senere.. Men det er før set at der sker mere end bare et par øl. Dette er dog en rigtig god anledning for folk at komme op, sige hej, drikke en øl eller vand og derved få sat ansigter på folk herindefra. Skriv her hvis I kommer. Og tilmeld jer her: http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&day=2007-4-6&c=1 I kan altid fange mig på +46 70 1774203(Tre) eller +45 31 21 26 79 (3) i tilfælde af I ikke kan finde os deroppe.
claus Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Jeg vil gerne tilslutte mig dette super initiativ og jeg dukker op den 6.
koustrup Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Ja, så nærmer foråret sig og vi har en tradition for at sidde på Lilla Torg og få en enkelt(eller flere) øl og nyder forårssolen i påsken. Vi er derfor nogen der mødes Fredag d.6/4-07 kl. 13.00 på Lilla Torg. Det endelige sted er ikke bestemt nu andet end at det er Lilla Torg, men det er jo heller ikke så stort, der er heller ingen planer lagt for bagefter eller senere.. Men det er før set at der sker mere end bare et par øl. Dette er dog en rigtig god anledning for folk at komme op, sige hej, drikke en øl eller vand og derved få sat ansigter på folk herindefra. Skriv her hvis I kommer. I kan altid fange mig på +46 70 1774203(Tre) eller +45 31 21 26 79 (3) i tilfælde af I ikke kan finde os deroppe. "VI" - Vidste ikke du var i fler tal ;-) Reservere en plads til mig :-)
MC Manden Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Og desværre må jeg melde fra i år. Typisk... Men, det er så "uheldigt" at jeg har solgt min lejlighed, skal være ude 23/3.... og, jeg overtager ikke min nye lejlighed før 11/4... Derfor har jeg booket et hotel til den mellemliggende tid.... I Thailand :th2: Hyg jer på Torget... Jeg skal tænke på jer, drenge
claus Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Og desværre må jeg melde fra i år. Typisk... Men, det er så "uheldigt" at jeg har solgt min lejlighed, skal være ude 23/3.... og, jeg overtager ikke min nye lejlighed før 11/4... Derfor har jeg booket et hotel til den mellemliggende tid.... I Thailand :th2: Hyg jer på Torget... Jeg skal tænke på jer, drenge Vi skænker også en tanke til dig lidt øv... var super sidst
MC Manden Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Vi skænker også en tanke til dig lidt øv... var super sidst God værkstedshumor ;) Ja, det var bestemt hyggeligt sidste år... og forrige år... og ... og ...
credde Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Og desværre må jeg melde fra i år. Typisk... Men, det er så "uheldigt" at jeg har solgt min lejlighed, skal være ude 23/3.... og, jeg overtager ikke min nye lejlighed før 11/4... Derfor har jeg booket et hotel til den mellemliggende tid.... I Thailand :th2: Hyg jer på Torget... Jeg skal tænke på jer, drenge Velkommen til Hököpinge den 11/4 :th2:
MC Manden Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Velkommen til Hököpinge den 11/4 :th2: Jeg takker mange gange. Jeg lander d. 11/4 i CPH kl 04.50. Henter nøglerne kl 10.00 .....sætter sengen op og vælter omkuld ! :th2:
credde Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Jeg takker mange gange. Jeg lander d. 11/4 i CPH kl 04.50. Henter nøglerne kl 10.00 .....sætter sengen op og vælter omkuld ! :th2: Don't worry, vejret bliver godt den dag -> jeg har fødselsdag...
credde Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Det lyder hyggeligt Thygesen. Jeg har tilmeldt mig, dog kun som tentativ, da jeg lige skal have ordnet noget andet. Sess... :th2:
Futz Besvaret March 8, 2007 Rapporter Besvaret March 8, 2007 tak for invitationen -dejlig idé ! Skal lige først høre om fruen kan (med mindre der er andre man kan nassse et lift til Østerlens alper af)
Toft Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Hva faen Thygesen, har du stjålet "mit årlige arrangement" Jamen, så er jeg hermed blevet fornærmet og gider ikke deltage... Eller jeg har jo faktisk fri den dag, så jeg kommer selvfølgelig Godt initiativ :th2:
SanneJ Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Hva faen Thygesen' date=' har du stjålet "mit årlige arrangement" [img']http://www.langkawi.dk/smileys/u13.gif Så er det godt du stadig har mulighed for at arrangere bowling, fodgolf, mere öl...;)
thygesen Besvaret March 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 9, 2007 Hva faen Thygesen' date=' har du stjålet "mit årlige arrangement" [img']http://www.langkawi.dk/smileys/u13.gif Jamen, så er jeg hermed blevet fornærmet og gider ikke deltage... Eller jeg har jo faktisk fri den dag, så jeg kommer selvfølgelig Godt initiativ :th2: Hahahaha.. jamen for pokker.. folk skal jo vide det i god tid og jeg var ved at blive nervøs for din fysiske tilstand eftersom jeg ikke havde set dig herinde i lang tid... Så det er mig en ære at du gerne vil deltage :th2:
bananas Besvaret March 15, 2007 Rapporter Besvaret March 15, 2007 Så har jeg fået flyttet og kan nu overskue mit liv bare lidt frem i tiden - og siden der altid børe være plads til et par øl, har jeg nu også tilmeldt mig;).
SanneJ Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Hep! os mig:) (med mindre min nye mc-kåbe lige bliver klar den dag...)
Kira Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Vi er klar - det var ihvertfald hyggeligt sidste år :th2: Lars: Du melder lige selv til ikke :D
Lynge Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Lars: Du melder lige selv til ikke :D Naturligvis min elskede jeg tør da ikke gå imod en direkte ordre:scared: Må jeg så også få en øl:laugh:
claus Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Naturligvis min elskede jeg tør da ikke gå imod en direkte ordre:scared: Må jeg så også få en øl:laugh: Får Lynge lov at være længe ude igen i år
Kira Besvaret March 25, 2007 Rapporter Besvaret March 25, 2007 Får Lynge lov at være længe ude igen i år
Guest Nadynka Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 det var en fejl..den her skulle jo ind under arrangement d. 06/04 Hej Jeg kommer også...Ser lige om Molnartos ikke også er frisk! han trænger nok til frisk luft ;o) ses Nadynka:p
Gio Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 det var en fejl..den her skulle jo ind under arrangement d. 06/04Flyttet ;)
Guest Nadynka Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Tak Flyttet ;) Tak for det GIO :o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu