Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja, så nærmer foråret sig og vi har en tradition for at sidde på Lilla Torg og få en enkelt(eller flere) øl og nyder forårssolen i påsken. Vi er derfor nogen der mødes Fredag d.6/4-07 kl. 13.00 på Lilla Torg. Det endelige sted er ikke bestemt nu andet end at det er Lilla Torg, men det er jo heller ikke så stort, der er heller ingen planer lagt for bagefter eller senere.. Men det er før set at der sker mere end bare et par øl. Dette er dog en rigtig god anledning for folk at komme op, sige hej, drikke en øl eller vand og derved få sat ansigter på folk herindefra. Skriv her hvis I kommer. Og tilmeld jer her: http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&day=2007-4-6&c=1 I kan altid fange mig på +46 70 1774203(Tre) eller +45 31 21 26 79 (3) i tilfælde af I ikke kan finde os deroppe.

• Svar 50
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Ja, så nærmer foråret sig og vi har en tradition for at sidde på Lilla Torg og få en enkelt(eller flere) øl og nyder forårssolen i påsken. Vi er derfor nogen der mødes Fredag d.6/4-07 kl. 13.00 på Lilla Torg. Det endelige sted er ikke bestemt nu andet end at det er Lilla Torg, men det er jo heller ikke så stort, der er heller ingen planer lagt for bagefter eller senere.. Men det er før set at der sker mere end bare et par øl. Dette er dog en rigtig god anledning for folk at komme op, sige hej, drikke en øl eller vand og derved få sat ansigter på folk herindefra. Skriv her hvis I kommer. I kan altid fange mig på +46 70 1774203(Tre) eller +45 31 21 26 79 (3) i tilfælde af I ikke kan finde os deroppe.
"VI" - Vidste ikke du var i fler tal ;-) Reservere en plads til mig :-)
Besvaret

Og desværre må jeg melde fra i år. Typisk... Men, det er så "uheldigt" at jeg har solgt min lejlighed, skal være ude 23/3.... og, jeg overtager ikke min nye lejlighed før 11/4... Derfor har jeg booket et hotel til den mellemliggende tid.... I Thailand :th2: Hyg jer på Torget... Jeg skal tænke på jer, drenge :love2:

Besvaret
Og desværre må jeg melde fra i år. Typisk... Men, det er så "uheldigt" at jeg har solgt min lejlighed, skal være ude 23/3.... og, jeg overtager ikke min nye lejlighed før 11/4... Derfor har jeg booket et hotel til den mellemliggende tid.... I Thailand :th2: Hyg jer på Torget... Jeg skal tænke på jer, drenge :love2:
Vi skænker også en tanke til dig :laugh: lidt øv... var super sidst
Besvaret
Velkommen til Hököpinge den 11/4 :th2:
Besvaret
Jeg takker mange gange. Jeg lander d. 11/4 i CPH kl 04.50. Henter nøglerne kl 10.00 .....sætter sengen op og vælter omkuld ! :th2:
Don't worry, vejret bliver godt den dag -> jeg har fødselsdag...
Besvaret

Hva faen Thygesen, har du stjålet "mit årlige arrangement" u13.gif Jamen, så er jeg hermed blevet fornærmet og gider ikke deltage... Eller jeg har jo faktisk fri den dag, så jeg kommer selvfølgelig q71.gif Godt initiativ :th2:

Besvaret
Hva faen Thygesen' date=' har du stjålet "mit årlige arrangement" [img']http://www.langkawi.dk/smileys/u13.gif Jamen, så er jeg hermed blevet fornærmet og gider ikke deltage... Eller jeg har jo faktisk fri den dag, så jeg kommer selvfølgelig q71.gif Godt initiativ :th2:
Hahahaha.. jamen for pokker.. folk skal jo vide det i god tid og jeg var ved at blive nervøs for din fysiske tilstand eftersom jeg ikke havde set dig herinde i lang tid... Så det er mig en ære at du gerne vil deltage :th2:
Guest Nadynka
Besvaret

det var en fejl..den her skulle jo ind under arrangement d. 06/04 Hej Jeg kommer også...Ser lige om Molnartos ikke også er frisk! han trænger nok til frisk luft ;o) :cool: ses Nadynka:p

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...