cbpwr Skrevet April 30, 2007 Rapporter Skrevet April 30, 2007 Hej. Finders der noget edbpriser agtigt noget i Sverige ? Tænkte om det var billigere at købe en "ZALMAN CNPS 7700-Cu" i Sverige 275danske kr, er det billigste i DK. Dog gav kelkoo.se ikke nogle bedre priser :( Claus
Gio Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 275 svenske... http://www.komplett.se/k/search.asp?q=ZALMAN+CNPS+7700 Ellers er min erfaring at hardware ikke er billigere herovre - medmindre der er tale om specifikke tilbud, eller "masse-varer" hos elgiganten, onoff og lignende.
cbpwr Besvaret April 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 30, 2007 Jup men det er alcu ikke CU udgaven, cu skulle være den bedste og der kommer så fragt på. Så det er nok bedre at bestille den i dk ;) på prisjakt.se kunne jeg ikke finde cpukølere ? hvad hedder en cpukøler på svenska :D -claus.-
credde Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 Hvis du alligevel arbejder i Danmark, så få det sendt til din arbejdsplads, så sparer du lidt i porto. Det er sådan jeg gør, når jeg bestiller fra Danmark.
Gio Besvaret April 30, 2007 Rapporter Besvaret April 30, 2007 på prisjakt.se kunne jeg ikke finde cpukølere ? hvad hedder en cpukøler på svenska :DFläkt/cpu-fläkt (det står også på den svenske side jeg linkede til lige før ;))
Lollikken Besvaret March 27, 2008 Rapporter Besvaret March 27, 2008 Tak for hjælpen. Det er rart med et forum hvor der kan deles ud af erfaringerne så de ka' komme os nyankomne til gode :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu