larscph Skrevet July 11, 2007 Rapporter Skrevet July 11, 2007 Er jeg den eneste der har fået en mail fra foreningen i dag? " oeresundsbron.skrivunder.dk Hej, og tak fordi du skrev under på vores underskriftindsamling! Vi er jo som bekendt meget utilfredse med Øresundsbrons prisstigninger, og en aften for et par uger siden samledes 16-20 utilfredse, men også meget engagerede personer til møde. Vi fandt ud af, at hvis vi skal stå stærkere og markere os på mange fronter – også de fremtidige – måtte vi samles i en forening. Derfor besluttede vi at starte Foreningen ÖresundsBorger. Og det er her, at du som borger i Öresundsregionen kommer ind i billedet! Der afholdes stiftende generalforsamling mandag 8. januar 2007 kl. 18.30. Stedet bliver i København (centrum), men af hensyn til planlægningen vil det først blive offentliggjort, når vi har et overblik over antallet af deltagere. Derfor er det vigtigt at du tilmelder dig hurtigt! Du kan tilmelde dig til generalforsamlingen på vores midlertidige hjemmeside: http://www.pendleroveroresundsbron.net/, hvor du også finder Foreningens vedtægter med formål samt dagsordenen for selve generalforsamlingen. Da vi finder egnede lokaler efter antallet af deltagere, er det vigtigt at du tilmelder dig senest 21. december 2006! Da vi ved, at mange vil være irriterede over, at vi afholder den stiftende generalforsamling i København og ikke på den svenske side af broen, kan vi fortælle, at der senere hen vil blive holdt forsamlinger i Skåne, og at man selvfølgelig kan melde sig ind i foreningen senere ved disse lejligheder. Vi håber at du vil møde op i januar – på gensyn! Venlig hilsen Arbejdsgruppen bag stiftelsen af Foreningen ÖresundsBorger" Det er da vist lettere forsinket... :p
Mette Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Jeg har også modtaget en sådan mail i dag (kl.14.21)
LotteB Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Det har vi vist allesammen:o Ved ikke hvad der er gået galt, men det kan være Thyge har en god forklaring???
MissCath Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Uden at ane en dadel om hvad der er sket, så tror jeg, at der er nogen, der har været inde og pille ved den gamle underskriftsindsamling, der blev startet i sin tid. Vedkommende er så kommet til at sende en multimail ud ved en fejl. Mailen I har modtaget er altså en fejl - uanset hvad der er sket. Men det er da en god reminder på, at man jo bør melde sig ind i Foreningen Öresundsborger :th2:
thygesen Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Jeg aner ikke hvad der er sket, men mit bud er at alle de mails vi forsøgte at få lov til at sende ud fra Jubii's skriv under side i sin tid endelig er kommet ud.. Der kan man da snakke om Lag.. Jeg lover alle at vi IKKE har stået bag denne spam med en gammel mail, men tror altså det er den mail vi i sin tid forsøgte at sende ud der er kommet ud... Men meld jer dog ind alle jer der ikke har gjort det endnu ;-)
Guest Trine Besvaret July 11, 2007 Rapporter Besvaret July 11, 2007 Hmm jeg mindes Jønsson forsøgte at sende netop sådan en mail tilbage i december, men "det virkede ikke" ...jeg gruer nu for hvor mange gange han forsøgte at trykke på knappen:flov: Om ikke anden POSTEN KOMMER ALTID UD!!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu