Homer Skrevet July 12, 2007 Rapporter Skrevet July 12, 2007 www.atava.se Tjekkede lige mod mine nuværende forsikringer mod Vesta - og Atava kunne slet ikke være med... Måske andre har bedre held...
credde Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 Den vil ikke engang regne ud for mig. Enten er der ikke træf på mit personnummer eller også på min nummerplade
Miriam Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 Forsøgte lige at søge en pris på den ene bil, men det er ikke den rigtige bil der kommer frem når den søger på reg nr., så hver lige opmærksom på det, når i får jeres pris!
Thomas Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 Ja mig ville de have ca. det dobbelte for at dække:(
Mette Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 jeg betaler nu ca. 4500 og de ville have 7600 :-(
LotteB Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 Hmm, hvis det ellers er til at stole på vil min trafikförsäkring på golfen blive en del billigere. Sek 1.843 for trafik alene og 2.777 med vagnskade (large)Det lyder næsten for billigt:scared:
janlunde Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 De er 1000 kr dyrere end Aktsam for vores vedkommende...så jeg ved ikke lige hvor grønt der er på græsset derovre
ednob Besvaret July 12, 2007 Rapporter Besvaret July 12, 2007 3000 Skr Hmm ser ud til at jeg kan spare 3000Skr hos atava.se i forhold til Trygg-Hansa. Sjovt når atava er en del af Trygg
thn Besvaret September 2, 2007 Rapporter Besvaret September 2, 2007 har nu bestilt bil. Dvs jeg har aldrig prøvet at have bilforsikring før. Men er Atava godt nok? altså ikke noget fusk? Salus og folksam foreslog over 7000.- mens Atavas hp foreslog 2400. Det virker jo næsten for godt. Og så bliver jeg lidt mistænksom Mvh Dennis
alex Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Hmm, har Salus i dag - fik lige brev i fredags om at præmien pga. mange skader m.m. blev sat op til 15.200/år. Atava vil have 10.871/år - har lige været igennem deres betingelser og fandt ikke noget suspekt... Tror jeg prøver lykken ... Mvh Alex
Hammarborg Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Tror de er gode nok. Fik også tilbydt en forsikring hos dem, 2000 kr lavere end alle de andre steder. Det eneste der er lidt underligt, der står INTET om det er helår, trafik eller halvår, så det er det eneste som er lidt hmmm, men tror sq jeg hopper på dem.
splint Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Har selv fået et tilbud af dem. Dette var dog meget tæt på hvad jeg betalte i forvejen. VAlgte at skifte til vesta, her ver prisen 1/3 af atave og sveland. Prøv flere!!
alex Besvaret September 3, 2007 Rapporter Besvaret September 3, 2007 Fandt lige det her i deres betingelser: Skadad personbil – inte begagnad bil som direktimporterats – såld av svensk generallagent, vilken tillverkats seriemässigt och är i seriemässigt utförande, ersätts med ny bil av samma eller likvärdigt fabrikat, typ och årsmodell som den skadade (nyvärdesersättning). Samtidigt skadad utrustning ersätts med ny om den ingick i bilens ”på-gatan-pris” Gad vide hvordan de så vurderer skader på brugte direktimporterede biler ? Har lige skrevet til dem for at høre... Mvh Alex
Tiger1972 Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 har nu bestilt bil. Dvs jeg har aldrig prøvet at have bilforsikring før. Men er Atava godt nok? altså ikke noget fusk? Salus og folksam foreslog over 7000.- mens Atavas hp foreslog 2400. Det virker jo næsten for godt. Og så bliver jeg lidt mistænksom Mvh Dennis Kollade upp Atava när jag jämförde onlinepriser på Compricer. Har idag BMW Originalförsäkring / If som snart förfaller. Slog på sambons och min bil och kollade även upp till modern och svärmor. Atava visade sig vara billigast i tre fall av fyra (Largepaketet). Bakom Atava står TryggHansa, så det känns tryggt om det skulle hända något :) . Sedan kan man sköta det mesta via deras sajt, även skadereglering.
Tiger1972 Besvaret September 23, 2007 Rapporter Besvaret September 23, 2007 Fik også tilbydt en forsikring hos dem' date=' 2000 kr lavere end alle de andre steder. Det eneste der er lidt underligt, der står INTET om det er helår, trafik eller halvår, så det er det eneste som er lidt hmmm, men tror sq jeg hopper på dem.[/quote'] Var inne och tittade på Atavas sajt. Man väljer tre olika paket, S, M eller L. Trafikförsäkring ingår i samtliga, den måste man ha enligt lag. Till M och L kan man också välja om man vill komplettera med vagnskadeförsäkring. Trafikförsäkringsskatten är alltid inräkad i priset som är baserat på helår. https://www.atava.se/Atava/general/content/Page14188.html
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu